Diskuse k článku

Zavřeli Dalíka. Kdy ho ale pustí?

Můžeme vzít jed na to, že se obhájci Marka Dalíka budou vymlouvat na to, že za zatčením jejich klienta je vysoká politika.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Knight

Doufam, ze nejste daleko od pravdy
v kauze DPP by  mu to ve vazbe urcite sluselo.
0/0
10.10.2012 6:28
Foto

Hdkn

Žádné tajné info nemám. Tuhle jsem napsal, že by mohli zabásnout
Topola a dva dny na to si vezou Dalíka. Třeba to přivolávám. Nadpřirozené schopnosti člověk zjišťuje u sebe těžko.
0/0
9.10.2012 21:47
Foto

Urvisu

:)… palec nahoru
0/0
9.10.2012 18:53
Foto

Sebop

Ano,
oběť střelce za poziční výhodu občas používám při hře se synem.Byl bych ale shovívavější a nesouhlasil, že Kalousek  je ??. V časové tísni, při simultánní bleskovce s mnoha "okopávači kotníků",  i Kasparov občas přehlédne nějakou tu hrozbu :)
0/0
9.10.2012 18:50
Foto

John Tuld

Ale no tak pane doktore...
Vy mne připomínáte argumentaci jistého Miroslava Macka, který v roce 2001 prohlašoval, že 10 mil. Kč, které mu vyplatila Erste jako poradenskou odměnu při privatizaci České spořitelny si zasloužil tím, že pro Erste připravoval "analýzy  článků z českých deníků".
0/0
9.10.2012 18:14
Foto

Urvisu

Nabídnul jsem pravdivou historku a pokusil se nastínit, že spekulovat není třeba… všude to funguje na stejném principu, figurant Dalík skončí špatně, dříve nebo později, jednou se po něm slehne zem, na šachovnici je asi tak na úrovni… no, řekněme střelce (kůň je platněší figura), střelec se používá k jednoduchému obkličování soupeřovy pozice, blokování prostoru pro soupeřovy tahy anebo jednorázovým výpadům ze zálohy a sběru významnější figury, lze jej beze ztrát obětovat. Hrajete šachy, Sebobe? Politici hrajou šachy, Kalousek je šachový velmistr, nicméně nedávno musel obětovat královnu, ten ?? :)
0/0
9.10.2012 17:27
Foto

Sebop

Nevděčnost světem vládne...
No právě... Figuranti na černou práci, komu by jich bylo líto. Sloužil předchozímu klanu, tak proč nezabít hned několik much jednou ranou, vždyť jako toaletní papír se hodí skvěle ...Tluchořovci vyrazili na Nečase, tak jim bratři z ODS  pošlou vzkaz ať se laskavě koukají umravnit... a  ti se také začnou uklidňovat...Řídíci policisté a státní zástupci nejspíše netrpí patologickým exhibicionismem, ani se nezbláznili ze samé zahálky a z "astronomických platů". Nevěřím, že mají nutkavou potřebu spáchat ritualní sebevraždu v záři reflektorů. Uvidíme jak se bude vyvíjet obvinění M. Dalíka a v jakých dávkách k tomu budou "servírovány" potřebné podklady.
0/0
9.10.2012 16:45
Foto

Urvisu

Pracoval jsem ve firmě, kde se jednou za 3-4 měsíce najímala do vysokého managementu atraktivní, jazykově vybavená a poměrně kvalitně vzdělaná blondýna, disponující velmi nadstandardními privilegii mezi zaměstnanci. Jejím úkolem bylo v případě potřeby nacpat kabelku bankovkami (úplatek z ruky do ruky) a odnést jej konkrétnímu příjemci, případně tam s kýmkoliv a s úsměvem na rtech ve firemním zájmu píchat na stole. Životnost takové messengerky byla přibližně tři měsíce, kdy už toho věděla příliš mnoho a byla nahrazena novou figurantkou. Ojetina byla odsunuta na méně viditelnou, nicméně velmi pohodlnou pozici někam do garáží, načež po půl roce se po ní ve firmě slehla zem. Její funkce neměla žádné konkrétní označení, resp. něco jako asistentka CEO (rozuměj poradkyně pro byznys), aby její výplata na páskách a tučné vedlejší odměny dávaly smysl i pro berní úřad. Zdůrazňuji, že ani jedna z nich nebyla tupá, právě naopak. Jedno vím jistě – po půlročním angažmá se na firemních večírcích už poměrně hodně ožíraly. Cítil jsem za tím jakési vnitřní zoufalství. V byznyse platí pravidlo – něco za něco. Takže přeji našemu vládnímu figurantovi pevné nervy.
0/0
9.10.2012 15:57
Foto

K95a59r11e16l 91D11v59o31ř63á38k 2498874904100

Mate pravdu
Mate pravdu, o policejnim state jste nepsal, jen o "nebezpečí uchvácení moci".
0/0
9.10.2012 15:48
Foto

Judr. Marek Kalina

Samozřejmě, že od těchto
Samozřejmě, že od těchto čísel dlužno odečíst nejrůznější náklady, to máte plnou pravdu...
0/0
9.10.2012 15:40
Foto

Judr. Marek Kalina

Ale ona nespadla z nebe. Po
Ale ona nespadla z nebe. Po ovoci, poznáte je... Dle všech důkazů se zatýkání před volbami konalo bez jakýchkoli pevných důkazů, jen na základě dvou manažerů General Dynamics / Styer, kteří jsou důvěryhodnost sama, zajisté nikdy nikoho při žádné zbrojní zakázce na celém světě neuplatili. Já nevím, pokud už dělám takovouto nutně citlivou akci, tak to musí být jako u Ratha, chytit někoho u něčeho fakt závažného za ruku, nebo mít přímé důkazy. Takto je to prostě nutně podezřelé...
0/0
9.10.2012 15:36
Foto

Mw 8916758642895

No tak to lze přeci usuzovat
No tak to lze přeci usuzovat z té právn kvalifikace skutku, ne? Pokud má Policie důvodné pochybnosti, že se stal jiný skutek (přijetí úplatku ve stádiu pokusu) a chce pro to získat důkazy vazbou (což si ovšem nemyslím), tak je to samozřejmě flagrantní náběh na policejní stát, neboť za takové situace nelze sdělit obvinění!
0/0
9.10.2012 15:18
Foto

J79a34r67o46s26l95a79v 66T14í47n90e61k 9859649818554

třeba autor ví přesně, o co jde
myslím, že by to bylo prospěšné, aby podal jistá vysvětlení...
0/0
9.10.2012 15:11
Foto

J23a30r77o29s91l25a16v 86T70í46n37e28k 9429359398134

Vítkov-žhářský útok
jak byste ohodnotil soudní proces a rozsudek v tomto případě ?
0/0
9.10.2012 15:05
Foto

J21a73r15o80s52l78a63v 30T48í87n62e67k 9689779738664

Kde berete tu jistotu
že se jedná o bezpráví ? Zcela určitě spoustu bezpráví dopadlo a dopadá, na základě špatných zákonů, na obyčejné občany, stačí sledovat Černé ovce a podobné pořady,a u Dalíka mluvíte o bezpráví ? Proč zesměšňujete Janečka a Babiše ? Udělali vám něco konkrétního ?
0/0
9.10.2012 15:02
Foto

J41a76r78o24s55l71a73v 72T46í95n10e88k 9769469418744

Vy pracujete na policii
či státním zastupitelství,že tohle říkáte ?Máte přístup ke spisům?  Pokud ne, tak vlastně ani nevíte, co již policie zjistila...Nesuďte dne před večerem...
0/0
9.10.2012 14:58
Foto

J44a79r87o79s82l38a76v 59T10í38n41e38k 9579469198964

Al Caponeho taky nemohli
dostat do  vězení za vraždy, tak ho nachytali na neplacení daní.A pokud někdo jiný bude ve vězení,pak už je to jedno, za co...
0/0
9.10.2012 14:56
Foto

J78a94r51o62s21l82a40v 47T10í68n84e52k 9889859828174

Můžete upřesnit
to  beranidlo ? Děkuji...Jinak, dejte čas paní Bradáčové, hodnoťte ji až tak za 2-3 roky....
0/0
9.10.2012 14:52
Foto

J22a28r87o80s96l89a38v 64T26í78n85e23k 9429269368364

opravdu perfektní analýza
Vaše příspěvky jsou  perfektní, argumentačně podložené,nikoho neurážíte, jdete přímo k jádru věci,  klobouk dolů.... Rád čtu vaše příspěvky....
0/0
9.10.2012 14:49
Foto

J98a30r93o34s82l29a90v 13T42í87n21e97k 9849869728264

Pane doktore
tahle čísla jsou sice vyšší, ale ekonom by vám řekl,že z této sumy je potřeba také uhradit jisté povinnosti.Odvést státu DPH, zaplatit své zaměstnance,veškeré fixní i variabilní náklady chodu firmy, takže bych spíše pátral, kolik mu zbyde po zaplacení všech nákladů. Já dělal u jedné firmy, kde obrat byl vysoký (+- 40 mil Kč ročně, ale po zaplacení všech nákladů byl hrubý zisk před zdaněním cca 300 tis -500 tis.Kč.Nejvíc peněz spolykal nájem a úhrady za energie. Navíc obecně o poradenských firmách se říká, že jsou spíše pračky na peníze, vystavování fiktivních faktur, tunelování, atd...Nemohu sice jmenovat konkrétní data, ale občas se v tisku objeví podobný názor. 
0/0
9.10.2012 14:40
Foto

Judr. Marek Kalina

Slovo policejní stát jsem
Slovo policejní stát jsem nepoužil.  A samozřejmě, že to neubere dramaticky, procento tady, dvě onde - a na tom se mohou lámat možnosti sestavit koalice, které budou aspoň trochu smysluplné...
0/0
9.10.2012 13:43
Foto

Judr. Marek Kalina

Pokud bude proces
Pokud bude proces spravedlivý, tak ho jistě osvobodí. ale vidím v tom politickou manipulaci před volbami... Resp. její silné indicie a mělo by se tozkrýt, na kolik urgentní celá záležitost byla a na kolik to bylo hlavně celé důvodné a ne účelové. Proto se angažuji, jelikož mi to přijde poměrně nechutné...
0/0
9.10.2012 13:41
Foto

Judr. Marek Kalina

Zde se jedná např. o lobbing
Zde se jedná např. o lobbing v rámci regulace energetických společností, např. předmětem je, že nebude prosazena ta nebo ona další regulace, případně, že zákonný rámec zůstane nějaký. A ono se to stalo. A těžko napadnout, že se tak nestalo právě díky působení oněch lobistů... Oni ty smlouvy nepíší pitomci, mají s tím zkušenosti... Ale jinak děkuji za kvalitní příspěvky, v obecné rovině máte pravdu...
0/0
9.10.2012 13:39
Foto

Petr.Brambora

Lituji, ale v příspěvku jste
Lituji, ale v příspěvku jste uváděl, že se jednalo o příjmy z poradenské činnosti na živnosťák.Vše, co jsem uvedl, nejsou úvahy, nýbrž zažitá praxe s Finančním úřadem pro Prahu 6. K daňově účinnému zaúčtování nákladů (tj. aby došlo ke snížení daňového základu k výpočtu daně z příjmů) se musí jednat o výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení příjmů organizace.Samozřejmě, že přiznat ke zdanění můžete jakýkoli příjem velice snadno. Horší pozici mají ti, kdo tyto honoráře platí. Není totiž reálně možné, aby auditované společnosti v ČR bez dalšího snižovaly svůj daňový základ o platby nějakým zahraničním offshorovým společnostem, cizím státním příslušníků či tuzemcům. U plateb honorářů právnickým či fyzickým osobám je třeba prokázat, jaký měly tyto náklady vliv na dosažení, zajištění a udržení příjmů plátce takové odměny. Pokud by se mělo jednat o odměnu za získání veřejné zakázky, která se získává většinou výběrovým řízením, není tam místo pro zprostředkování ani zastoupení. A právě na poradenství (nikoli třeba v ceně Kč 200 tis., ale třeba Kč 10 mil. bezpochyby) je třeba předložit projekt, kde je uvedeno, na čem ty rady spočívají. Zde se prosím nehonorují "hraběcí rady", ale skutečné obchodní poradenství. Neznám auditora ani úředníka finanční správy, který by s lehkým svědomím uznal do nákladů obchodní společnosti fakturu za lobbing, aniž by daňový subjekt uspokojivým způsobem neprokázal, v čem ten lobbing spočíval. Pokud by uvedl, že bez úhrady lobbujícímu zástupci by nebyl daňový subjekt schopen dosáhnout svého obchodního úspěchu, v podstatě by přiznal korupci. Musel by to formulovat tak, že poradenskou službou se jeho výkon zlepšil do té míry, že uspěl.  Lobbing je o vztahu navenek, nikoli dovnitř korporace. Není to lehké. Běžně se takové odměny platí proti skutečným kontraktům, kdy si zadavatel skutečně vymezí úkol lobbujícího reprezentanta, nebo se to platí přes třetí osoby. (Jsou specialisti na elegantní vyvádění peněz do zahraničí a jejich vracení zpět. Dobře se to dělá přes obchod s pohledávkami upadajících společností, ale možností je stále dost ).
0/0
9.10.2012 13:20
Foto

Když je to všechno tak neprůstřelné
tak nechápu, proč se tak živě angažujete? :-) Soud ho jistě osvobodí, stát vyplatí odškodné a bude zase hej. Nebo že by to až tak úplně neprůstřelné nebylo?
0/0
9.10.2012 13:04
Foto

K20a69r65e22l 16D50v39o34ř83á35k 2698964304730

Kdyz uvazim povest ODS
Kdyz uvazim povest ODS a pana Dalika, nemyslim, ze by jeho zatceni mohlo nahlizeni volicu na ODS jeste jakkoliv zhorsit. O tom ostatne svedci i absence nejake hystericke reakce ze strany ODS. Nebo ze by to jeste nerozdychali? Ci jsem snad neco prehledl?Rozdilu mezi mohli mit a meli jsem si vedom. Protoze nevim, pouzil jsem podminovaci zpusob. Take napr. nevim, proc vy, i kdyz taky nejspis nevite, hned pisete o policejnim state.A ze sebrali Dalika opileho v baru (nebo cestou z baru?). Neni to treba misto, kde ho lze nejspis zastihnout? ;-) At to bere z te lepsi stranky, aspon si nepozvracel kvartyr ...
0/0
9.10.2012 12:54
Foto

Judr. Marek Kalina

Taky jsem korektně napsal, že
Taky jsem korektně napsal, že se tomu nedá věřit do písmene, ale že se mi tyto konkrétní zdroje v minulosti celkem osvědčily... Navíc lobbing je velmi neuchopitelný, tam se dá opodstatnění celkem dobře prokázat, hlavně u firem podnikajících v regulovaném prostředí či žijících z veřejných zakázek... O to žádný strach... Podle mě bylo zdanění v ČR součást širších dohod, údajně si to prosadil Kalousek, aby z toho stát také něco měl...
0/0
9.10.2012 12:26
Foto

Petr.Brambora

Finanční úřady již po několik
Finanční úřady již po několik let žádají doložení daňové uznatelnosti nákladů významnějších poradenských či externích manažerských služeb předložením poradenského/řídícího projektu. Nestačí jen zaúčtovat fakturu za poradenství. Jde to tak daleko, že mohou nechat smysluplnost tohoto projektu posoudit znalcem. V současnosti se tyto transakce nejlépe kryjí obchodní činností - tedy ve smyslu nákupu a prodeje či zprostředkování. K tomu nemá pan Dalík aparát, v podstatě ani důvod.V žádném případě nemůže být to, co uvádí JUDr. Kalina, pravdou (a udivuje mě, že JUDr. Kalina připouští proti svým zvykům drby jako zdroj relevantních informací). Možná jen, kdyby "honoráře" platily offshorové dcery uvedených společností, ale pak proč by pan Dalík přiznával příjmy ke zdanění? Peníze by nechal v zahraničí, kde není daňovým rezidentem (nebo by si ve Švýcarsku zařídil speciální podmínky zdanění - při uváděných částkách by byl vítán), užíval by si tam a do Čech by jezdil jen "radit". Žádné překážky v pobytu ani v držbě majetku v ČR by neměl - odkázal by na příjmy v zahraničí, které by dokonce řádně danil! Zas tak hloupý pan Dalík prosím nebude.Ale věřím, že za určité veřejné (vládní) zakázky mohl inkasovat a peníze distribuovat do správných rukou.  Nesmíme zapomenout, že on nemohl nikdy získat celou tržbu, většinu musel předat dál těm, kteří konkrétní zakázku zmanipulovali. Distribuci výtěžků z této činnosti lze nejlépe realizovat přes offshorové společnosti, které mohou peníze oficiálně přijímat a následně je uvádět do oběhu investiční činností. Lze tak třeba nabývat majetek v ČR ve formě cenných papírů na doručitele, zakládat obchodní společnosti v ČR, které mohou skupovat pozemky, ...  Vše pro někoho cizího, pro kterého ti dříve vlivní politici po skončení své kariéry "jen pracují" (bydlí v cizích vilách - viz "pronájem" vily v Argentariu, jezdí v cizích autech, reprezentují, lobbují...), pokud chtějí být trvale hlášeni a platit daně v ČR.Příjmy pana Dalíka bych nepřeháněl, i když nebudou nízké. Tržby však mohly být vysoké. Ale žije z nich někdo jiný.
0/0
9.10.2012 12:18
Foto

Křivan

něco Vám v tom textu chybí -
něco Vám v tom textu chybí -
0/0
9.10.2012 12:13
Foto

Judr. Marek Kalina

Samozřejmě, že ODSce
Samozřejmě, že ODSce neprospěje... To je jasné. Navíc mezi mohli mít a mají je nebetyčný rozdíl... Opilý z baru se jistě chystal rovnou do letadla...
0/0
9.10.2012 12:13