Diskuse k článku

Volební inspirace: Kolik půjde na výstavbu dálnic

Politické strany se shodují, že do dopravní infrastruktury by mělo směřovat více peněz. Dálniční síť považují za katastrofální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J95a44n 56D31o81b32r39o74v12o71l57n64ý 2609779546784

Dálnice jsou nuda. Hlavně na
Dálnice jsou nuda. Hlavně na motorce. Kdyby se opravili postupně všechny naše klikaté cesty, co jich tady je, tak by ČR byla rájem pro motorkáře.  Každopádně chápu, že dálnice se budovat bohužel musejí. Už kvůli té dlouhé zimě, co musí člověk jezdit autem, kamionům, autobusům atd. :-) Tak snad něco zbude i na pořádný vracečky a  klikatice, jako to je třeba z Železného brodu do Harrachova, nebo z Liběchova do Dubé u České lípy. Ideálně teda úzký klikatice s neomezenou rychlostí pro motorky :-)   
0/0
15.10.2013 9:43
Foto

Pavel Zelda

Volby se blíží, je třeba se rozhodnout
A já to hodím tomu, kdo není spojen s dopravní mafií. Čili by byl v Parlamentu nový. To je ANO a lidovci, jiní nemají šanci. No, Babiš si bude hledět svých kšeftů. Zkusím KDU.
0/0
12.10.2013 8:48
Foto

Ph

Chybějící strategie???
Tak k čemu se tedy dělá(dělala) Dopravní sektorové strategie II alias GEPARDI IIhttp://www.mdcr.cz/cs/Strategie/Gepardi_2.htmSoudruzi zdá se jsou v rezortu mimo... :-(
0/0
11.10.2013 9:21
Foto

P74a10v34e75l 20M14i62c98h92a16l 9943465493

.
 .
0/0
10.10.2013 22:30
Foto

P37a53v27e64l 20M42i29c39h96a62l 9213165493

Z hlediska mediální manipulace voleb
jsou dálnice spolehlivý artikl. Možná by stačilo snížit rychlost a tím zvýšit plynulost a propustnost? Pro většinu voličů je dálnice něčím spíše svátečním, opět by to chtělo statistiku kolik % má známky, kolik najede, tedy po dálnicích venkovských, u metropole to bude jinak. Stejně skutečné využití nejen na sportovní jízdy. Tranzit může používat noc, což namnoze činí. Příměstská doprava je obvykle zajištěna vlakem u busem. Orient pracuje potmě standartně i mimo ramadan a asi mu to neškodí, naopak co do plodnosti jasně vede. Bez hlubší analýzy jsou to jen peníze kmotrům. Mnohde stačí obchvat a výsledný efekt (kilometry, čas, nehody) , je uspokojivý.  Tragedie v Středohoří je řešitelná obtížně, jako vždy, kdy všechno špatně, ale z čeho by byly živi ekolozi a betonáři? Dobře se doplňují na ždímání poplatníka.
0/0
10.10.2013 22:25