Diskuse k článku

Ukrajina doplácí na lehkovážnost Západu. Putin už neustoupí.

Ruský prezident ze západních představitelů cítí nejistotu. Jeho intervence na Krymu opět ukázala, že v mezinárodní politice nemá konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K78a33r76e75l 21V48y57š65a84t77a

.....
.....
0/0
17.3.2014 23:12
Foto

K91a87r51e11l 43V13y51š41a94t56a

Hitler, Stalin,
třeba i japonští vůdci, to je z hlediska historie nedávno. Ale předtím Napoleon, koloniální teror Anglie, prostě každá doba si ty miliony nešťastných, nevinných obětí vyžádala pro slávu síly. Síly velkých států a národů, které jsou jejich štěstím i prokletím. Současnost není jiná a budoucnost také nebude. Zmínil jste se o tvrdé odpovědi amerického prezidenta na referendum (mimochodem velkým příkladem demokracie - přání a vlády lidu), prezidenta státu, který v posledních desetiletích porušuje pro své zájmy nehorázným způsobem mezinárodní právo, napadá a vraždí po celém světě. V součtu statisíce obětí nevinných, Srbů, Afgánců,Iráčanů, Libyjců, kteří jsou v mocenské hře o světovládu pokrmem choutek síly. Neomlouvám tím ruské výboje, jen Vás prosím o trochu střízlivosti v odsuzování jen jedné strany mince. Aby mladí, naivní důvěřivci......
0/0
17.3.2014 23:09
Foto

Cermans

Vážený pane Atasi, sleduji letmo Vaši diskuzi je zajímavá.
Plně s Vámi souhlasím. Nedávno jsem se panu Talackovi také snažil pomoci , ale nepodařilo se mi to. Problém je velmi hluboko v jeho psychice, to by se musela nasadit regresní psychoterapie a to je zbytečné. Lidí s podobnými názory v populaci je značné procento a mezi politiky ještě více. Nakonec každý jsme nečím poznamenán, pokud to neohrožuje ostatní není to nebežpečné. Já třeba mojí teorií lidstva , která se mi tu opět potvrzuje. Za cca 5tis. let zdokumentované lidské existence jsme v technické oblasti udělali neuvěřitelnýpokrok. V oblasti lidské psychiky jsme se ovšem posunuli pouze o desetiny milimetru, což samozřejmě odpovídá evoluci za dobu 5tis let. A v tom je rozpor, který může vést k zániku lidstva. Atomové zbraně , které mohou zničit svět, průmyslovou výrobu ohrožující ekologii ovládájí lidé s psychikou nepatrně odlišnou od lovců mamutů. Lidský mozek přestože je geniální produje velmi mizernou společenskou činnost lidí. Člověk je ubohá hromádka emocí , dnešní mužové i ženy stejně jako Alexandr Veliký , nebo Caesar , nebo Kleopatra mohou pouze toužit, milovat a nenávidět a záleží pouze na tom, jak geny, tyto ingredience namíchají. To je i problém pana Talacka, ale i Obamy , Putina, Merklové , podívejte co to udělalo s Nečasem atd. atd.
0/0
18.3.2014 7:02
Foto

E51v29a 39D58u54d83k94o28v36á 7819657961719

Moc dobré zhodnocení situace,
chválím Vás.
0/0
17.3.2014 22:53
Foto

Kiebitz

Podobně Česko, evropa je demokratická, stačí tedy manipulovat
volby.Evropa si zvykne. Pár miliard do medií, pár milionů "diskutujícím", televize se přizpůsobé "veřejnému mínění". Právě veřejnoprávní selhalo a dalo šanci strukturám za hranou organizovaného zločinu. Fikce státu jako referendění je přirozeně podvod i v Česku, lež, jak vyřadit legitimitu, zákony, ústavu. Nasadí se nové (starobolševické) zvyky. Evropa se brání radami, nespokojeností, neklidem. Kdyby po Zemanovu zvolení zastavila okamžitě všechny dotace, pro jeho temnou minulost a pletichaření pod kamufláží "vysočiny", bylo by jasněji. Ale naopak, Hrad nakupuje desítky odstřelovacích pušek, lid už si zvykl. Ovce také s řezníkem souhlasí, hlavně aby to šlo rychle a nebolelo.
0/0
17.3.2014 22:24
Foto

Křivan

Ano můj vůdče.
Ano můj vůdče.
0/0
18.3.2014 13:11
Foto

Magnolia

Jiný vůdce..
1) http://www.lidovky.cz/foto.aspx?r=ln_zahranici&c=A140319_094049_ln_zahranici_msl&foto=MSL51f3b5_BAZ023_UKRAINE_CRISIS_CRIMEA_0318_11.JPG 2) http://www.lidovky.cz/foto.aspx?r=ln_zahranici&c=A140313_172300_ln_zahranici_msl&foto=ELE51ca25_BAZ001_UKRAINE_CRISIS_CRIMEA_0310_11.JPG 3) http://echo24.cz/a/id8Nz/ruske-spolky-v-cesku-putinuv-trojsky-kun 4) pomník ruským internacionalistům na Olšanech - vyvolává nesouhl. reakce zleva zprava
0/0
19.3.2014 21:18
Foto

Cermans

Pane Čejko chocholatá mohl byste mluvit srozumitelně i pro nás
méně inteligentní. Rád bych ocenil Váše diskuzní příspěvky, ale když jim nerozumím těžko tak mohu činit.
0/0
18.3.2014 7:49
Foto

Křivan

Neodpověděl jste mi na
Neodpověděl jste mi na otázku. Jediné jméno, které jste uvedl je Stalin a to ani při nejlepší vůli nebyl Rus. První šéf čeky byl pro změnu Polák Dzeržinskyj. Chruščov a Brežněv byli zase Ukrajinci. Vždyť Vy nemáte základní představu o Rusech jako samostatném svébytném národě. Mezi námi, on ani ten Hitler nebyl Němec ale Rakušák.
0/0
17.3.2014 17:11
Foto

Samozřejmě máte pravdu
vím co je Ruský národ, jsem muzikant a mám rád ruskou klasickou hudbu, jenže to bylo před říjnovou revolucí. Měl jsem dokonce na gymnaziu profesorku rusku, velmi jsem jí miloval, mnoho mi o Rusku vyprávěla, jenže ona právě ze sovětského Ruska uprchla před bolševiky, ještě před 2. sv. válkou. Její otec zemřel v gulagu, a až do své smrti měla strach, že si jí KGB najde i v Československu. V tom je právě ta věrolomnost a zrůdnost Rusů, že si neváží ani svého lidu, pokud se nepodřídí síle a násilí. Kdo tohle dokáže, nemá nárok na demokracii, právě proto, že ji nerespektuje.Rusko v novodobých dějinách nebylo nikdy svébytným národem, nejprve bylo samoděržavým a potom hned komunizmem. Ani jedno, ani druhé svébytnost neuznává, jen sílu a násilí. Dodnes pane, dodnes !Budu citovat českého klasika :Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážit každou.Ten kdo do pout jímá otroky, sám je otrok.Chcete říci, že kromě Rusů ?
0/0
17.3.2014 17:54
Foto

K88a80r56e58l 30V71y22š72a73t94a

Jak jsem si lehce spočítal,
Vašich téměř 70 let a upřímné vyznání že rád studujete historii mi osvětluje, že Vaše zakořeněná nechuť ke všemu ruskému je jen vyčtená. Je to pochopitelné jen v případě, že studujete jen úzkou část dějin jednoho národa. K tomu, aby Vaše mysl dosáhla poznání že většinou historie velkého národa, státu nebo společenství států mají něco společného, začněte (jenom Vám to doporučuji) studovat taky jednoho našeho západního souseda. Potom můžete přejít ještě dál na západ a taky se podívat na historii království jednoho ostrova. Jejich minulost se zrovna o moc neliší od minulosti Rusů.
0/0
17.3.2014 21:41
Foto

Ano vím,
máte na mysli imperializmus, jen tam co myslíte nevidím ty miliony nešťasných lidských osudů a miliony neviných obětí, jaké zanechaly ty nejhorší imperialistické zlovůle, jako byl německý nacizmus a ruský bolševizmus, včele se dvěma nejhoršími lidskými zrůdami v dějinách lidstva, Hitlerem a Stalinem. Již jsem uvedl předem, že nacizmus byl dokonale vykořeněn, na rozdíl od bolševizmu. Proto mám strach a stále varuji, ne sebe, ostatní a hlavně mladé. Jsou naivní, jako jsem byl kdysi já, ale o moc důvěřivější, a to se nemusí vyplatit. Promiňte, jiný už nebudu.
0/0
17.3.2014 22:40
Foto

Rád Vám to vysvětlím.
Jsem na světě bezmála 70 let, hodně pamatuji sám a hodně znám z očitých vyprávění mých předků a známých. Takže v podstatě moje pamět sahá do počátků 20. století. Navíc jsem hodně četl historických pojednání, která popisovala ruské dějiny 20. století. Všechny události týkající se činů a jednání Rusů jako národa jsou záporné, spojené z krutostí, nelidskostí a ohrožováním jiných národů, vlastně i svého, pokud se nehodlal podřídit oné krutosti většiny. Vlastně ani porážku Německa za 2. světové války nepovažuji za čin příliš kladný, protože přepadení Sovětského svazu předcházela bezmála likvidace vlastní armády, povraždění nejschopnějších důstojníků ( akce maršál Tuchačevskij a spol.), intenzivní deportace schopných lidí do gulagů a nakonec i paktování s Hitlerem a přepadení Polska , o kterém se s Hitlerem Stalin dohodl. Následovala zoufalá obrana, která stála 20 milonů obětí a bez pomoci USA by následovala světová katastrofa. Mám ještě pokačovat ? Poválečnou historii snad už znáte ? Zmanipulování států východní Evropy, Střední Asie, Kuby, Egypta, Libie....... Opravdu mám ještě pokračovat ? Tohle v mé paměti zanechal Rus a pod tímto dojmem si představuji co je to Rus. Máte jiné představy ? Popiště je. Ale nepište prosím, že díky Rusům je na světě mír, to už jsem se učil před 60 lety ve škole.
0/0
17.3.2014 16:59
Foto

Kecálek

Blbé kecy
Kde byli všichni ti žvanilové když Srbsko přišlo v důsledku okupace vojsky NATO o Kosovo - Srbsko přece také nebylo ve válce s NATO a co víc, NATO tam ani nemělo žádné morální oprávění (kromě potlesku humanitárníc bombarďáků schvalujících bombardování škol, nemocnic a sídlišť).Teď Kosvu vládn islamistický gang dealerů drog a obchodníků s lidskými orgány. Kdo schvaloval toto, ten se postavil na roveň maosvým vrahům typu Stalina či Hitlera a nemá žádné právo něco odsuzovat.A mimochodem - kolik % populace Kosova žádalo v referendu samostatnost? Aha já zapoměl - žádné referendum se nekonalo - přitom na Krymu 95% z 84% voličů, co šli k volbám volili odchod z Ukrajiny a připojení se k Rusku.Zajímavé je, že tzv. mzinárodní soudní dvůr v Haagu v červec 201 rozhodl, že jednostranné vyhlášení nezávislosti Kosova na Srbsku nebylo porušením mezinárodního práva - tak co teď proboha chtějí v případě Krymu řešit?
0/0
17.3.2014 16:23
Foto

Křivan

Věcně velmi dobrý článek.
Věcně velmi dobrý článek. Snad bez těch citoslovců. Chybí mi jen rozumná definice Ukrajince a jeho zájmů ve střetu s ekonomickou realitou. Konečně někdo kdo ví o čem píše.Gorbačov nazval referendum na Krymu jak nápravu Chruščovova rozhodnutí o připojení Krymu k Ukrajině. Zatím jen jeden zdroj.
0/0
17.3.2014 16:08
Foto

Marek Kyncl

Článek mi nedal odpověď na
Článek mi nedal odpověď na tuto otázku: Proč 96 procent obyvatel Krymu hlasovalo pro připojení k Ruské federaci? Je možné ignorovat skoro jednomyslnou vůli obyvatel Krymu, prohlašovat jí za protiprávní a ve spěchu podepisovat asociační dohodu s EU rukou vlády s pochybnou legitmitou? Kam až to západ klesl! Možná by nebylo od věci uspořádat referendum v celé Ukrajině a povolit jejím oblastem zahraničně politickou orientaci podle jeho výsledků. Již dávno není pravda, že západ je ráj a východ peklo. A není to vina Ruska, ale naší Evropy, která hloupostí a hamižností našich elit právě hodlá zlikvidovat sama sebe. Rusko je v této hře vítězem především morálním, protože soudnému člověku zní to, co vychází z úst představitelů západu jako naprosto hloupé žvásty. Fakta se totiž nedají okecat. A faktem je, že Krym chce do Ruska a ne do Evropské unie. Že to chce nikoliv 51, ale 96 procent jeho obyvatel. Vítězství Ruska na Krymu je historické, protože jeho "soft power" poprvé po 50 letech zvítězil nad západem.
0/0
17.3.2014 15:58
Foto

Jiri Janecek

...
No, řekl bych, že obyvatelé Krymu volili ze strachu, protože na Krymu jsou ruští vojáci... A ti určitě vyhazovali miminka z inkubátorů nebo něco podobného... To byste taky volil proti svému přesvědčení... Navíc to referendum bylo zešvindlované. Pro to je jasný důkaz - kdyby nebylo, tak by tak jasně nedopadlo... No, ale už vážně - autor má pravdu v tom, že Rusko je vítězem strategickým. No a vy máte tu ještě hlubší pravdu v tom, že je i morálním vítězem...Mne furt dokážou překvapit pisálci typu Fendrycha či Hvížďaly (a zřejmě spousta jiných šášulinů v telebedně a jinde), kteří dodnes malují Rusko jako nejen to špatné, ale i to neúspěšné v tomto "konfliktu".
0/0
17.3.2014 21:28
Foto

Výstižné, zasvěcené,
jen aby to bylo skutečně tak. I Československo 1968 bylo hlavně upevněním nárazníkové zóny, jen za velmi krutou cenu pro jeho obyvatele. Navíc bylo v té době ve velmi dobré hospodářské situaci, takže první dopad agrese byl hlavně politický. S Ukrajinou to může být podstatně horší, zvláště když se nedá tak lehce zaříznout jako Československo. Oni se Rusouvé umí velmi dobře mstít, je to jejich bolševickopredátorská mentalita, kterou mají zřejmě už v genech.Teď jsem četl aktuální prohlášení prezidenta Obamy, je tvrdé a hlavně spojené jen s podporou evropského společenství. Teď půjde hlavně o to, aby naše slavná EU se z toho nepodělala, jako v roce 1938 velmoci před Hitlerem. Také to možná mají v genech.
0/0
17.3.2014 15:58
Foto

Křivan

Nějak Vám nerozumím
Můžete mi nějak popsat, co to je podle Vás Rus?
0/0
17.3.2014 16:12
Foto

Drahobejl

Kdo je Rus?
Zajímavou odpověď na Vaši otázku může nabídnou text z pera ruského autora (o něco obtížněji obvinitelného z podjatosti), profesora a člena Akademie přírodních věd RF nahttp://elgizpozdnyakov.ru/upload/iblock/c5b/c5b3955f0374ef63a88280458be37969.pdf
0/0
18.3.2014 11:11
Foto

C61h30á24n 32Š24í88m36a 9134477260668

Bolševickopredátorská mentalita Rusů, kterou mají v genech?
Si děláte srandu.
0/0
18.3.2014 1:03
Foto

Radical-Change

Multikulturní Liberalismus je zkázou pro budoucnost Evropy!!!
Práce místo přistěhovalectví. To je jedno z hesel DSSS pro volby do Evropského Parlamentu,jež nás v Květnu čekají.Prosazujeme: Zastavení přijímání zahraničních pracovníků s nízkou kvalifikací a srovnatelné pracovní a platové podmínky v nadnárodních společnostech v rámci působnosti EU. Snížení DPH a s tím zvýšenou možnost koupěschopnosti českých domácností. Daňové úlevy pro menší české firmy, určení minimální mzdy v rámci celé Evropské Unie, aby se tak částečně zamezilo pohybu pracovních sil z jednotlivých států. Zrušení pracovních agentur, které by mohly fungovat v rámci EU pouze jako zprostředkovatelé nabídek pracovních míst a nikoliv jako zaměstnavatelé, kdy se pracovní síla stává zbožím. Evropa potřebuje razantní změnu a tu přináši jedině Dělnická Strana Sociální Spravedlnosti!http://www.youtube.com/watch?v=zTB3ds8gFxE
0/0
17.3.2014 15:13