Diskuse k článku

Tetování diskvalifikuje. Český prezident by jako indián vypadat neměl.

Dle 88,2 procenta vrcholných manažerů oslovených ČESKOU POZICÍ umělec a profesor Vladimír Franz nemá šanci stát se českou hlavou státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Freeman

VLADIMÍR FRANZ
Řadím se mezi mladší vrstvu obyvatelstva, ale dle mého názoru v této republice, v republice kde jdou všechny systémy a pravdy do kytek a kde je  lež na denním pořádku, kde ti schopnější už dávno nejsou by tato změna určiťe byla šokem, ale šokem dobrým. Už jen ta představa, že bychom měli pokérovaného prezidenta by mě donutila být hrdý na to, že jsem čech a né jako nyní. Ta představa, že by mezi těmi kraváťáky byla nějaká osobnost na to bych byl hrdý! A také by mě zajímalo koho článek považuje za tzv "ELITU". Elita bezlidí je ***** takže pokud nežijeme v zemi kde není zkorumpované ani to ho*??, které denně splachuju do záchoda, tak si na elitue nehrajeme, že ?  Dle 88,2 procenta vrcholných manažerů oslovených ČESKOU POZICÍ= = = napdá mě jen pokus o odstranění tohoto kandidáta tímto nadpisem ? Můj názor? === Nezájem, kašlu na elitu, NA HRAD S KÉRKOU !
0/0
25.9.2012 16:01
Foto

Woland

lepší omalovánka než bezpáteřák
Osobně si myslím, že prezident by kérku na ksichtu mít neměl.Nicméně radši budu tolerovat omalovánku, která se zdá být alespoň inteligentní, nežli p. Fischera, který jen ohýbá páteř, aby si to s nikým nerozházel a nadělal tak a případně ještě nadělá víc škody, než kdyby Klaus kradl pera od rána do noci.
0/0
10.9.2012 9:03
Foto

Radši tetování
nežli strýcování. O kmotření nemluvě.
0/0
2.9.2012 11:28
Foto

Jsem přesvědčený o tom, že
Jsem přesvědčený o tom, že Vladimír Franz má mimořádně velkou šanci. Bude záležet nyní jen a jen na něm, jak ji využije. Zcela bude stačit, že bude k lidem hovořit. Je radost ho poslouchat. On říká myšlenky. Přitom srozumitelně a prostě. Navíc mluví krásnou češtinou. To je něco, co tady lidem už bolestně chybí. Pro náš národ je Franz velkou šancí. Máme možnost naučit se používat uši a hlavu. Vzhled, jak známo, není vůbec důležitý - jen mate a odvádí pozornost od podstaty. Jen snění o alternativě s Franzem mi neuvěřitelně zvedá seběvědomí a náladu. Je mi 64 roků. Nejsem tedy už žádný dorostenec.
0/0
31.8.2012 14:15
Foto

"mimořádně velkou šanci"
Vy tedy umíte posoudit realitu, to se musí nechat!
0/0
2.9.2012 9:46
Foto

Geriatrix

...a proč ne? :)
Cítím to tak, že dokážu spíše akceptovat jako svého prezidenta člověka, který má dost osobní odvahy, aby projevil svůj osobní postoj i tímto způsobem, člověka, který je nesporně velmi inteligentní, nezkažený upadlou morálkou našich vesměs všech parlamentních politických stran a nelze mu upřít sílu osobnosti.Dokážu si to představit daleko lépe, než prezidenta, který se poslední dobou dokáže úspěšně prezentovat jako zloděj per a rétor, který daleko hlasitěji a raději prezentuje sebe a své kontroverzní názory, než Českou republiku, za jejíž reprezentaci je placen. Víte, prezidenta umělce už jsme měli, ekonoma taky. Posuďte sami, který byl větším přínosem. Já mám jasno a milerád to znovu risknu. Větší ostuda už to nebude.:)
0/0
31.8.2012 12:27
Foto

"Vrcholoví manažeři" mají zhusta komplex
z toho, že museli půlku života skákat v kravatě jako opice a lézt do análu idiotům ovládajícím korporátní strukturu, aby se nakonec dostali na jejich místa. Ke stáru pak vyžadují, aby lidé kolem jejich komické úsilí odměnili obdivem neb začínají mít zvláštní tušení, že ani tři mercedesy nestačí k pocitu spokojenosti. Někoho jako je Franz do svého světa nemohou připustit.Franz se samozřejmě prezidentem téhle země k její vlastní škodě nestane. Haj hou.
0/0
28.8.2012 22:49
Foto

Selinux

raději "pomalovaného"
prezidenta než "lepou" všehoschopnou loutkoministryni spisovatelku.....http://www.stream.cz/uservideo/482340-ukaz-ko-y-vyzva-ministryni-spravedlnosti-kovarove.......opravdu nám záleží víc na tom jak kdo vypadá, než jaký je jako člověk? Blamujeme se, jako oběti sňatkových podvodníků? Mají snad  jenom děti odvahu říct, že císař je nahý? Pak si to opravdu zasloužíme ;-(.
0/0
28.8.2012 21:44
Foto

Johannes Weiser

Prezidentem u nás?
A nesletl si zemi? Tak někde v rovníkové oblasti. Vím, že má vysokou kvalifikaci v určitém oboru, ale také velký komplex, když se chce tolik odlišovat. Bude - li kandidovat, získá tak 0,2% hlasů. O jedno promile by to zvedlo posunutí hranice voličů na 16 let...
0/0
28.8.2012 19:49
Foto

Obdoba modrých gumáků na OH,
a o pět let trvanlivější - no nekupte to!Kdo si obličej potetuje a propíchá ho všelijakými dráty a střepy, ten musí počítat s tím, že si ho lidé na první pohled a ihned někam zařadí. Přinejmenším mezi komplexáky zakomplexované... (Uspěje ale u snobů, kteří budou chtít okázale dávat najevo svůj "nadhled" a "toleranci" - a najednou všichni budou znát jeho umělecké a jiné dílo, ach jo...)
0/0
28.8.2012 18:23
Foto

Tak úplně si ho nezařadíte
tuhle jsem ho potkal za šera na Vinohradech a dlouho jsem si říkal "Co to proti mně jde za divnýho zelenýho černocha?" Poznal jsem ho až na metr. Komplexy jistě mít bude - tak jako my všichni - ale nemůžu se zbavit pocitu, že ty jeho by byly lehce zábavnější než komplexy pánů Fischera, Zemana či Dlouhého.
0/0
28.8.2012 21:36
Foto

Eldorf

Nechápu diskutující
Nechápu, proč ČP někteří diskutující vůbec čtou, pokud pochybují o solidnosti ČP a schopnosti vybrat kvalitní korespondenty.
0/0
28.8.2012 15:00
Foto

K89a35r62e92l 27V66y34š32a30t98a

Myslíte si, že ČP můžou číst jen
čtenáři věřící v neomylnost publikujících autorů v ČP?  Zrovna konstrukce tohoto článku je použitím názorů imaginárních "vrcholových manažerů" trochu kostrbatá. Autor asi chtěl svůj názor na kandidaturu pana Franze okořenit vymyšlenou omáčkou.
0/0
28.8.2012 21:59
Foto

Prom

Když může mít Amerika Obamu
tak proč bychom nemohli mít p Franze ? Nemám rád tetování, nelíbí se mi, ale vkusné tetování, ne vězeňské kérky, mě nijak neuráží. P Franze jsem znal jen díky právě jeho obličeji, ale musím konstatovat, že po přečtení několika jeho článků a rozhovorů jsem tu jeho podobu přestal vnímat. Co si o nás pomyslí svět ? Ruku na srdce, o moc horší než dneska to nebude, buď nás stejně mají na háku a nebo za blbce. Negativní dopad vizáže našeho prezidenta je plivnutí do moře ve srovnání s jeho názory a politickými prohlášeními. Stokrát radši přijmu povýšený pohled Germána, protože má prezident kérku, než jejich úsměv, až se zase někde Zeman ožere, nebo Fisher zesměšní. Bohužel je to všechno akademická diskuze, všichni víme, že to bude Mažňák nebo Losna - dosaď koho chceš ze zbylé bandy, snad s vyjímkou p Dlouhého, který aspoň slušně vypadá, má IQ nad 100 a nechlastá. O jeho osobnostních kvalitách už ale přesvědčen nejsem.
0/0
28.8.2012 13:10
Foto

Gustafa 9735706515801

Pan Franz mě trochu zklamal
Pan Franz mě trochu zklamal tím, že prohlásil, že nechce mít nic společného (mimo jiné osoby) s Petrem Cibulkou. Cibulka je sice tak trochu exot (což pan Franz je z jistého úhlu pohledu také), ale je aspoň z politiků konzistentní po dobu více než 40 let. A tím se může pochlubit jen málokdo. Z kandidátů na prezidenta téměř nikdo.
0/0
28.8.2012 11:47
Foto

Bořivoj

ad Cibulka
Pan Franz se jinde k osobnosti Petra Cibulky vyjádřil s tím, že podle něj nemá dostatečná osobnostní kritéria. Sám za sebe bych to interpretoval tak, že pan Cibulka možná má konzistentní názory, ale je to duševně poněkud nevyrovnaný člověk, jak ukazuje jeho veřejné vystupování i plný název jeho strany. Nevěřím, že je to jeho vina, nejsem psycholog a s jeho životpisem nejsem plně seznámen, ale podle mého mu lidově řečeno "hráblo" v komunistických kriminálech.
0/0
28.8.2012 14:23
Foto

Dawyt

protichůdné prohlášení?
Co na těch citovaných prohlášeních protichůdného??Dále souhlasím, že anonymní "vrcholní manažeři" je úsměvná záležitost a nikdo to nemůže brát vážně!
0/0
28.8.2012 10:44
Foto

Thomas Von Schulze

Naprosto souhlasím
      Nadokáži sice rozebrat tvrzení, či větná spojení tak, abych v nich našel i to co autor sám nemyslel (v čemž v dobrém slova smyslu obdivuji např. pana Schneidera, se kterým bych se opravdu hádat nechtěl, a tak doufám, že se mu můj příspěvek nedostane na oči... :-), ale ta prohlášení se mi protichůdně vůbec nejeví. Jedno je o voze a adruhé o koze... že koza nemůže jezdit na voze přeci neznamená, že vůz a koza jsou protichůdní...      Vrocholní manažeři - podepisuji... Vždyť i Wikipedie varuje před používáním spojení jako "vědecká obec", "výzkumy ukazují", "převažuje názor"... atd.   Pane Bednář, stačí mi jedno jméno, abych mohl zavolat sekretářce jednoho z jeho ředitelů a zeptat se: "Myslíte, že se pan ředitel účastní průzkumů mínění serveru ČP, nebo je to pitomost?"... Prosím dejte nám alespoň jednoho vrcholného manažera
0/0
29.8.2012 7:55
Foto

V86a96c83l75a77v 30P29e79r55o90u61t69k21a 6368177124381

Franz nemá šanci
já jsem zase zkusil se ptát lidí okolo mne v zaměstnání ,kamarádů a lidí z okolí.Naprosto negativní reakce a to díky a možná hlavně tetování. Pokud kdysi zvolil tento způsob demostrace vlastní osoby a tím se chtěl odlišít od odstatních a najednou chce vládnout masám...nechápu.Franze si vážím v respektuji v oblasti hudby,ale tento počin nechápu ...
0/0
28.8.2012 8:27
Foto

Bořivoj

Podpora
Vidíte, já sbírám podpisy pod jeho kandidaturu mezi svými přáteli i mezi cizími lidmi a nemám přesná data, ale odhadl bych to tak na 2/3 souhlasných odpovědí z celkového počtu. Navíc za ten měsíc, kdy sbírám, sleduji v jeho podpoře výraznou vzestupnou tendenci. Pokud těch 50 nasbíráme myslím, že se marketingové týmy Mažňáka a Losny poněkud zapotí, když už nic jiného.
0/0
28.8.2012 14:31
Foto

Kristián Léko

Jen tak na okraj, autor
Jen tak na okraj, autor článku (L. Bednář) nic o prof. Franzovi neříká. Jde jen o odpovědi jednotlivých respondentů. KL
0/0
28.8.2012 8:25
Foto

Vladimir1950

pozn.
Už z názvu článku se dá odvozovat stanovisko autora(L.Bednář)  nebo ne?.
0/0
28.8.2012 13:34
Foto

Vladimir1950

Je to tak, tetování diskvalifikuje..
Musím souhlasit s autorem článku, český prezident by neměl vypadat jako Maor. Jsme uprostřed Evropy a ne někda na Samoi. Ikdyž si pana  Franze vážím jako člověka, vybočuje tím svým tetováním z řady..Už teď si z nás svět dělá,třeba kvůli Klausovu peru, legraci a nebere nás vážně. Jak by se na nás díval, kdybychom pana Franze měli za prezidenta? Jsou jen kecy, že to tak není a jiní manažeři"mimo koláč" by měli názor, že Franz na Hrad patří.To, že by Franze volili,je humbuk a pokus o pověstný " český humor".
0/0
28.8.2012 7:32
Foto

Bořivoj

Humor?
Já na kandidatuře vzdělaného umělce s právnickým doktorátem, dlouhodobě konzistentními názory a vysokým morálním kreditem nominovaného občany nevidím nic humorného.
0/0
28.8.2012 14:35
Foto

Imaginární manažeři
Dobrý den. Děkuji za Váš text "Tetování diskvalifikuje. Český prezident by jako indián vypadat neměl", který mi způsobil záchvat smíchu. Je na místě se ptát, kdo patřil mezi ony "vrcholové manažery" (trafikant Prouza, pikolík od Šuterů nebo hajzlbába ze Smícháče?); já Vám zase garantuji, že jsem oslovil 275 jiných manažerů, těch nejvrcholovějších, a všichni do jednoho jsou Franzovou kandidaturou nadšeni. Jinými slovy, dokud nebudou ti Vaši "manažeři" identifikováni, zůstane Váš výlev jen ubohým z palce vycucaným tláskem na úrovni dopisu 99 pragováků, nehodným jinak vcelku seriózního média.
0/0
28.8.2012 2:52
Foto

K25a52r67e42l 69D31v30o58ř78á71k 2488634814240

99 pragováků ?
Dnes zrejme nemate dobry den, proc byste jinak psal tak zlobně?Na druhou stranu souhlasim, ze by nebylo spatne, vedet neco vic o tom, kdo to jsou ti "vrcholoví manažeři". Ale muze byt, ze uz se to tu resilo ...
0/0
28.8.2012 8:00