Diskuse k článku

Přebujelá byrokracie dusí české stavaře. Mizí za hranicemi.

Získat všechna povolení pro dopravní stavbu v České republice trvá průměrně 12 let. Na vině je složitá a přebyrokratizovaná legislativa. Revoluce, která měla řízení zásadně zkrátit, se nekoná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Trkola 26.6.2016 16:33

názor

S. Trkola 26.6.2016 16:33

Názor

Jak je to možné ?? vždyť naše velení prohlašuje že za to může Brusel !! Byrokracie není jen u stavařů!! Co tak ukázat Bruselu jak jsme my zatočili z byrokracii ,stačí jen chtít a ne se vymlouvat !!

J. Ráž 23.6.2016 15:00

Re: Jen výmluvy

čekají 8,km před hranicemi, až se laskavě česká strana konečně rozhodne, zda povede propojení přes Břeclav-Poštornou nebo přes Mikulov. Věřit slibům české strany, že to bude přes Mikulov se nedá, protože do dneška nejsou ani zpracovány zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje, bez nichž nelze zahájit územní řízení na pokračování stavby 20km rychlostní komunikace z Pohořelic na Mikulov. A tak záměr propojení Prahy s Vídní přes Brno dálnicí leží v provedení jen jakéhosi Basic designu na ministerstvech průmyslu a dopravy více jak dvacet let.

J. Ráž 23.6.2016 14:52

Jen výmluvy

Mládek tvrdí, že ví jaký problém je získat stavební povolení, Ťok hovoří stejně. Je to však jej jejich vina, že postavit tunel v Norsku je jednodužší, než postavit 5km dlouhou účelovou komunikaci k průmyslové zóně. Proč už dávno nezjednodušili stavební řízeni? Je to proto, že by se zavřela cesta k získání statisícových úplatků pro úředniky jejich ministerstech. To je hlavní duvod!

Na Brusel se to svádět nedá, neb posouzení vlivu na životní prostředí vydané před patnácti lety, coz je průměrná délka doby, kdy žádosti leží na jejich ministerstvech bez povšimnutí, je samozřejmě dnes neplatné, protože přírodní podmínky se ta tu dobu zásadně změnily, což ekoteroristé rádi využívají k zastavení veškeré výstavby, neb by rádi žili v džungli bez silnic.

Příklad: Stavební povolení, i přes mnohé námitky zelených i radnic obcí na trase, bylo vydáno rakouským ministerstvem výstavby na 80 km dálnice z Vídně na hranice ČR za pět let od podání a dálnice je hotová. Rakušané jen čekají 8 km před hran