Diskuse k článku

Nová generace bankovních lídrů musí být univerzálně zaměřená

„Věnuji se digitální revoluci a pomáhám českým firmám, ekonomice a společnosti, aby v ní obstály,“ říká v rozhovoru Pavel Kysilka, bývalý šéf České spořitelny a nyní„věrozvěst“ digitálního věku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mir 17.4.2016 22:05

Banky by měly zůstat seriozními,

konzervativními institucemi. Jestli chce nějaký mlaďas hrát bankovní poker, budiž. Ale zatím pořád většina lidí

vydělává peníze natolik tvrdě, že na podobné hrátky nemá chuť. S nechutí v bance poslední dobou sleduji, jak

se mi místo předem promyšleně vybraného produktu snaží vnutit jiný. A ještě do smlouvy napíší jiné úroky, než

byly inzerovány na webových stránkách. A zvláště ČS je známá podivnou kombinací rigidity a nebezpečných

inovací.

Mir 18.4.2016 15:59

Re: Banky by měly zůstat seriozními,

V poslední větě "je známá" opravuji na "se mi jeví". Aby bylo zřejmé, že jde o ryze subjektivní názor.

Tono 2.4.2016 15:24

nemá to jednoduché

...nějak se pan Kysilka musí živit resp. něco dělat a z pozice generálního ředitele Spořky to není jednoduché, tak plká... Prosím, berte na to ohled, trochu pochopení by neuškodilo, vážení diskutující :-)))

J. Křivan 2.4.2016 12:17

Tomuhle hochštaplerovi stát svěří státní peníze?

Jenom další krok do virtuálního pekla konzumní pseudospolečnosti.

J. Calvera 2.4.2016 11:07

Plky a bláboly

Příliš mnoho obecných a rádoby avantgardních plků o změnách procesů, modelů, myšlení, vtažení klienta, strašení "komu ujede digitální vlak, zanikne" atd. Přitom jde zcela o přirozený vývoj, který vždy probíhal a probíhat v tržním prostředí bude a vždy sebou nesl nové příležitosti pro některé a zánik pro jiné. Vždy technologie ovlivňovaly myšlení a chování a naopak.

Radit, radit a radit, to je současný trend budování závislosti na poradenství. Vytvářet povědomí, že stojíme na prahu převratné epochy a transformace a že bez chytré "apky" a návodu "jak na to" si nelze úspěšně dojít ani na záchod. Je to až směšné.

Přitom vše stačilo vyjádřit jedinou větou: Add value and differentiate.

J. Dvořák 2.4.2016 7:20

Nerad to říkám, ale tenhle člověk je blázen. Jsou dva způsoby, jak udržet "engagement" klienta: psychologicky ho manipulovat (FB hry a pod.), nebo mu jít z cesty a dát mu pocit moci a jednoduchosti (Uber).

Čili: pokud nechci lidi manipulovat, tak jim musím porozumět, dát jim to, co potřebují, když to potřebují a jít jim z cesty. Pak je to bude bavit a budou se cítit dobře.

Není třeba lidem lhát a tahat je za fusekli, oblepovat metra spamem, prznit rozhraní bankovnictví zaokrouhláním pro potřebné a další zbytečnosti. Inovujte hlavní produkt: směnu!

J. Calvera 2.4.2016 11:09

Re:

Naprostý souhlas!