Diskuse k článku

Nová generace bankovních lídrů musí být univerzálně zaměřená

„Věnuji se digitální revoluci a pomáhám českým firmám, ekonomice a společnosti, aby v ní obstály,“ říká v rozhovoru Pavel Kysilka, bývalý šéf České spořitelny a nyní„věrozvěst“ digitálního věku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Mir

Re: Banky by měly zůstat seriozními,

V poslední větě "je známá" opravuji na "se mi jeví". Aby bylo zřejmé, že jde o ryze subjektivní názor.

0/0
18.4.2016 15:59
Foto

Mir

Banky by měly zůstat seriozními,

konzervativními institucemi. Jestli chce nějaký mlaďas hrát bankovní poker, budiž. Ale zatím pořád většina lidí

vydělává peníze natolik tvrdě, že na podobné hrátky nemá chuť. S nechutí v bance poslední dobou sleduji, jak

se mi místo předem promyšleně vybraného produktu snaží vnutit jiný. A ještě do smlouvy napíší jiné úroky, než

byly inzerovány na webových stránkách. A zvláště ČS je známá podivnou kombinací rigidity a nebezpečných

inovací.

0/0
17.4.2016 22:05
Foto

Tono

nemá to jednoduché

...nějak se pan Kysilka musí živit resp. něco dělat a z pozice generálního ředitele Spořky to není jednoduché, tak plká... Prosím, berte na to ohled, trochu pochopení by neuškodilo, vážení diskutující :-)))

0/0
2.4.2016 15:24

J. Křivan

Tomuhle hochštaplerovi stát svěří státní peníze?

Jenom další krok do virtuálního pekla konzumní pseudospolečnosti.

0/0
2.4.2016 12:17
Foto

J88o16s18&67#54221323294; 62C62a95l11v34e26r49a 7925290614846

Re:

Naprostý souhlas!

0/0
2.4.2016 11:09
Foto

J55o11s57&68#79261353229; 98C11a14l18v50e68r32a 7875720664556

Plky a bláboly

Příliš mnoho obecných a rádoby avantgardních plků o změnách procesů, modelů, myšlení, vtažení klienta, strašení "komu ujede digitální vlak, zanikne" atd. Přitom jde zcela o přirozený vývoj, který vždy probíhal a probíhat v tržním prostředí bude a vždy sebou nesl nové příležitosti pro některé a zánik pro jiné. Vždy technologie ovlivňovaly myšlení a chování a naopak.

Radit, radit a radit, to je současný trend budování závislosti na poradenství. Vytvářet povědomí, že stojíme na prahu převratné epochy a transformace a že bez chytré "apky" a návodu "jak na to" si nelze úspěšně dojít ani na záchod. Je to až směšné.

Přitom vše stačilo vyjádřit jedinou větou: Add value and differentiate.

0/0
2.4.2016 11:07

J. Dvořák 732

Nerad to říkám, ale tenhle člověk je blázen. Jsou dva způsoby, jak udržet "engagement" klienta: psychologicky ho manipulovat (FB hry a pod.), nebo mu jít z cesty a dát mu pocit moci a jednoduchosti (Uber).

Čili: pokud nechci lidi manipulovat, tak jim musím porozumět, dát jim to, co potřebují, když to potřebují a jít jim z cesty. Pak je to bude bavit a budou se cítit dobře.

Není třeba lidem lhát a tahat je za fusekli, oblepovat metra spamem, prznit rozhraní bankovnictví zaokrouhláním pro potřebné a další zbytečnosti. Inovujte hlavní produkt: směnu!

0/0
2.4.2016 7:20