Diskuse k článku

Monika Hübner: Osmdesát procent nákupních rozhodnutí činí ženy

Naprostá většina reklam je zaměřená na ženy, v naprosté většině případů je ale přitom alespoň doposud vytvářeli a zadávali takřka výhradně muži. Proto nejsou reklamy tak dobré, jak by mohly být, říká Monika Hübner, která v reklamní branži působí již dvě desetiletí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Rossi 5292778499864

Silnější pozici mají ženy.

Na statistiku se neodvolávám, jelikož relevantní data nemám. Opírám se ale o velké množství lidí s nimiž se stýkám (na pracoviště a z titulu práce i s veřejností, včetně kontaktů ve volném čase) a troufám si tvrdit, že ve většině případů rozhodují v rodinách (resp. u partnerů) o zásadních věcech ženy. Pro muže zůstává k rozhodování jen to nepodstatné. Vypozorováno ve věkové skupině zhruba od 35 do 55 let. Takže rozhovor autora s Monikou Hübner má svou logiku. Pokud ženy vládnou, tak nutně i rozhodují o výdajích.

Nadpis článku ve mě ale vyvolal úvahu, jestli těch 80% nákupů (kde rozhodují ženy), lze současně nominálně chápat jako automatickou dominanci žen v partnerském soužití? Domnívám se totiž, že žena, jakožto hlavní autorita vztahu, nepřesahuje v současné době 70%. Pro Moniku Hübner nemá ovšem nastíněná otázka: "Je rozhodování o nákupu ekvivalentem dominantního postavení?" žádný smysl. Jedná se o marketingovou expertku, nikoli o sociologa. Svým zdělením ale otevřela zajímavé téma

0/0
4.2.2018 20:12