Až se rozjede volební kampaň, nebude hélium k sehnání

Jeden e-mail ze zákulisí politického marketingu.

Petr Bušta 14.4.2014

foto: © ČESKÁ POZICE, Alessandro CanuČeská pozice

Ve čtvrtek před půlnocí nad mojí e-mailovou schránkou svitla šťastná hvězda. Posuďte. Mezi devítkou příjemců zprávy, o jejíž obsah se chystám podělit, jsou: pan Andrej Babiš, centrály TOP 09, KDU-ČSL a Věcí veřejných, hlavní manažer ODS pan Jan Kočí, paní Šárka Martínková z mediální sekce téže strany, ostravská a bruntálská buňka KSČM, a s odpuštěním, já.

Společnost je to příkladně politicky vyvážená, což podtrhuje fakt, že se dostalo i na mne, ač, nemaje peněz, do kampaně se nechystám. I tak děkuji. A zdaleka ne jen proto, že poetika zprávy ve mně vyvolala slastný pocit, jaký jsem zakoušel při čtení některých pasáží románů Ladislava Fukse.

Přikládám text v plném znění, bez úprav, komentáře jsou myslím zbytečné. Kontakt na odesilatele je k dispozici v redakci ČESKÉ POZICE.

Nabídka

Polit. stranám a hnutím nabízím – nafukování reklamních balonků héliem. Dovolím si upozornit, že na světových trzích je hélia nedostatek a trvale zdražuje. V případě zájmu kontaktujte okamžitě. Až se rozjede naplno volební kampaň, nebude hélium k sehnání.

Tuto činnost vykonávám 22 let a jsem schopen nafouknout 5-6ks/minuta. Na každý balonek uvazuji malý gumový kroužek, který si obdarovaný natáhne na prst (dětem takto učiním sám, případně pomocník) jako prstýnek. Za léta této činnosti jsem dávno vypozoroval, že při předání balonku bez tohoto opatření kroužkem minimálně polovina uletí během půl hodiny. Po volební akci pak zůstává zlomek vydaných balonků, převážně jen ty, které maminky dětem uvázaly na kočárek. Což je ale neuvěřitelná škoda! Tento balonek, než dorazí jeho nositel do svého bytu, může potkat cestou i více lidí, než kolik se sešlo přímo na volební akci, a takto vlastně stále dál propagovat zadavatelovu stranu.

Vídám snahu ušetřit a místo drahého hélia dávat balonek na tyčku. Zhruba 3-4x levnější. Pozor! Varuji před šetřením na špatném místě. Balonek s héliem, vznášející se nad hlavami a plující městem, má nejméně desetinásobný reklamní efekt oproti balonku na tyčce. Dále nabízím výrobu cukrové vaty v barvě (barvách) zadavatele, na prof. stroji americké firmy Gold medal s atestem hl. hygienika ČR, a provozování velkého skákacího hradu českého výrobce HOPŠTEJN Brno.

Příp dám vyrobit hrad podle Vašich požadavků jak na barvy, tak rekl. nápisy. Před časem jsem zažil malý horor – polit. str. v Opavě na H. náměstí měla skákací hrad čínské výroby pro přitáhnutí dětí, který měl snad všechny barvy (moje babička říkávala – jak cigánské veselé), jen modrou a bílou ne, které ale měly převládat. V případě zájmu kontaktujte rychle.