Diskuse k článku

Soudný den Slavie: Natland půjčí na výplaty. Viamont je mimo hru. Kotel šílí.

Před dnešním zápasem s Olomoucí hráči dostali zálohy na výplaty. Dnešek navíc není dnem, kdy se musí definitivně rozhodnout o licenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I26s59t93v18á37n 90L35é38k86o

Na Zemana, nejvyšší st.
Na Zemana, nejvyšší st. zástupce, jsem také sázel, ale jen chvíli. Nedovolí mu vyměnit lidi jako Rampula či Grygárek, takže nic se nebude dít. Zemanovi asi někdo ukázal žlutou kartu, možná i ministrovi Pospíšilovi. Teď si musí dávat pozor, protože může přijít červená.Istvan Léko
0/0
6.5.2011 12:37
Foto

Murdoch

Přesně tak to působí i na mě.
Přesně tak to působí i na mě. Ostatně pan Sisák už několikrát ukázal, že dobré kontakty má. Například, když mu, tuším ústecký soud vyměřil podmínku za litoměřické fondy a upustil při tom od souhrnného trestu, přičemž pan Sisák byl již v podmínce, kterou si odnesl od opavského nebo ostravského soudu za tunelování 1. slezské banky. Tomu říkám opravdu husarský kousek! Ostatně určité vazby mezi původním vlastníkem KI a sqadrou kolem Vaši vulgo Kikiny taky naznačují, že čas je dle ČNB nejlepší lék...   Vkládám naději do nového nejvyššího na státním  zastupitelství, že ten chlívek konečně trochu "vypucuje". A taktéž, že Kubice nebude zasahovat po politicky citlivých kauz, tak jako zasahovali, intrikařili a odvolávali předchozí ministři vnitra, když něco hrozilo průšvihem...
0/0
6.5.2011 12:18
Foto

I33s38t51v69á26n 73L68é90k58o

Ta ČNB je záhada. Už to šetří
Ta ČNB je záhada. Už to šetří od srpna, ale verdikt ne a ne dorazit. Mluvčí ČNB mi pokaždé odpoví, že věci, které šetří dohled, nekomentují. Elegantní, co? Já mám velmi silné podezřené, že tam to někdo schválně zdržuje, jinak to není možné. Myslím, že verdikt dohledu přijde, až Key Investments nějakým záhadným způsobem vrátí peníze. Pak dostanou důtku. Istvan Léko 
0/0
6.5.2011 11:59
Foto

Murdoch

Zdravím, docela by mě
Zdravím, docela by mě zajímalo, jak pokračuje šetření slovutné ČNB. Předpokládám, že možná před vánocemi, pokud přichvátnou, tak udělí KI 2 milionovou pokutu za porušení povinností při správě majetku... 
0/0
6.5.2011 11:47
Foto

Murdoch

Ano, pan Krejčíř svého času
Ano, pan Krejčíř svého času taktéž argumentoval, že se cítí v ČR perzekuován a vyváděl majetky kvůli právním jistotám a bezpečí rodiny a nakonec i sebe kamsi na Seychely:-) Někteří páni "podnikatelé" - a teď nemyslím průmyslníky typu Frolíka, Gmunda atd. - rádi převádějí a skrývají svůj majetek do zahraničních offshore společností na Panenských ostrovech, Kajmanech atd. A k majetku se nehlásí, což je právě ten podstatný rozdíl mezi nimi a např. panem Frolíkem, který tu v ČR má prokazatelně nějakou podnikateskou historii. On netvrdí, že mu Linet nepatří a nenechá za sebe oficiálně vystupovat svého šoféra:-) Ale jakou zde mají krom tunelů bank, privatizačních fondů, respektive vydojování finančních prostředků z cinknutých státních a municipálních zakázek pánové typu Sisáka a pana Janouška? Takoví podnikatelé nejen že musí vyvádět majetek, ale zároveň se k němu ani nesmí hlásit, neb by bylo tuze nepříjemné vysvětlovat, kde se vzala nějaká ta nějaká tamiliarda na švýcarském kontu pana Janouška, navíc s dispozičními právy pana exšéfa Tomana z pražského magistrátu, kam se ztratilo oněch 27 mil. korun z litoměřických fondů, za což dostal pan Sisák pouze podmínku a žádnou pěněžitou sankci...  Domnívám se, že tu mícháte hrušky s jablky, přičemž ta jablka jsou pořádně nechutná, shnilá, pro normálního člověka nepozřetelná:-)
0/0
6.5.2011 11:40
Foto

I70s27t70v94á78n 24L62é69k70o

Já jsem se ptal, kdo je za
Já jsem se ptal, kdo je za firmami na Seychelech, ale nechtějí to říct. Tak co máme dělat? Vypátrat novinářskou metodou to jednoduše nejde. Proto ty firmy jsou zapsané na Seychelech.Istvan Léko
0/0
6.5.2011 10:25
Foto

Standa

tak proč se nezeptáte
tak proč se nezeptáte NATLANDu kdo ho vlastní? Když se k tomu někdo z nich přiznává, tak asi má proč, ne? Souhlasím s kolegou, který psal, že to jejich zahraničí není jen o daních, mám kamaráda, který společnosti také využívá, nevím přesně kde, ale z důvodu, aby byl v klidu a bezpečí. Já bych asi, pokud bych nemusel, nic nepřiznával, jen pro klid a fungování, ne proto, že bych byl loupežník.........
0/0
6.5.2011 9:52
Foto

Standa

NATLAND
přátelé, tak nevím, ale ten Pražák co jedná za NATLAND je Pavel a PPF má Karla, tedy asi ta úvaha nebude tak úplně přesně. A kdyby, tak zachraňuje NATLAND, ne? Pak je nám jedno, jestli to prodá. Nevěřím moc nikomu, ale přiznávají kdo je vlastní, to že neříkají všechno je jasné, to bych ani nečekal, ale přijde mi, že kopáme do všech. Proč do toho nevlezl tedy Kellner sám a rovnou? Džte se a fanděme S.
0/0
6.5.2011 9:49
Foto

I77s55t51v46á64n 28L61é16k40o

Zdravím, vidíte to přesně. Já
Zdravím, vidíte to přesně. Já jsem od začátku psal, že Natland je přechodné řešení.Stejně si myslím, že zároveň se řeší kauza Key Investments, protože půjde-li to takto dál na městských částech, které svěřily Key Investments stamiliony, lidi je fakt mohou vyhnat z radnice, stejně jako fanoušci chtěli vyhnat France a Kroužeckého ze Slavie.Hrozné je, že oba problémy (radnice a Slavie) působily aktivity Key Investments, přesto podniká klidně dál. ĆR je fakt země bez důsledků.Istvan Léko
0/0
6.5.2011 5:28
Foto

Richard T.

Natland
Vazeni, za Natland v teto veci nejedna Raska, ale Prazak, ktery dela s PPF. Muj osobni nazor je, ze se Prazak snazi ovladnout Slavii s tim, ze dalsi utok bude veden na stadion. Pro Kellnera neni zajimavy klub bez stadionu a naopak. Myslim, ze tady vidi pro sebe prostor. Slepi dva problemy, naceni vycisteni a pak zajde za Kellnerem a s marzi pro sebe prinese na podnose. To by vyhovovalo politikum, kteri napujcovali Key Investmentu prachy. Jenom mi tam nehraje to, ze si tam nechava porad toho Sisaka. Dale si nemyslim, ze Hrdlicka s Janouskem v tom hrajou nejakou roli. Nepripada mi, ze by potrebovali nejakou novou pradelnu, kam by treba Metrostav lil penize. Taktez Hrdlicka ma svoje starosti o vliv v Praze, kde se vice jak 50% ODS emancipovala a stoji za primatorem. Cili nemyslim, ze ma cas dohadovat cokoli se Sisakem. Co se tyka Rebicka, tak je pravda, ze mel eminentni zajem a mozna jeste ma, nicmene kezi se slepakem ve spitale a to se spatne resi business. Nicmene je pravda, ze dohodu s Enicem mel, nebot je mu jasne, ze prave otamtud by se melo zacit, ostatne jak jsem psal tady pred par dny.  Cili jestli je Natland lepsi reseni nez Viamont nejsem schopen rict. Kazdopadne ale jsem presvedcen, ze Natland Slavii doopravdy nechce a je jen prestupni stanici pro jiny business. U Rebicka si myslim, ze to chtel opravdu delat, nebot on ma svoje ambice a byt zachrancem Slavie i za cenu vetsich financnich ztrat by mohlo znamenat, ze by doslo k urcite spolecenske rehabilitaci a o to on by urcite stal.  RT
0/0
5.5.2011 21:10
Foto

M86a19r35t19i51n 30R67y64c53h90l69í64k

ad Frolík k jiným tématům:
Dobrý den, dovoluji si v návaznosti na Istvána přidat tři odkazy, kde se Frolík kriticky vyjadřoval třeba k situaci v RVVI, české vědě atd.http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/frolik-odvedl-jsem-na-dani-700-milionu-chci-vedet-kam-jdouhttp://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/proc-delame-pro-usa-headhuntery-pta-se-podnikatel-frolikA přesun do NL: http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/zbynek-frolik-solary-posledni-kapka-stehuji-linet-do-nizozemskaMějte se pěkně, rmt
0/0
5.5.2011 18:32
Foto

I76s64t17v71á32n 83L30é79k79o

Napište, budu rád. Jinak panu
Napište, budu rád.Jinak panu Frolíkovi jsme dali u nás velký prostor.Mějte se hezky.Istvan Léko
0/0
5.5.2011 17:57
Foto

Frantisek

Jo
Jo. Ja jsem take skeptik, ale prave jste mne potesil... Uprimnost se ceni... Ale ja bych snad ani neposilal nikoho na Seychely, ono to pujde zjistit i odtud...Penize... No on neni problem ze by nebyly, ale jsou proste utopene v tehle silene korupcni zemi. Ta Vami zminena CT je toho ukazkou taky... A bohuzel jsme na te "spatne strane" tech, co nemaji, odpustte, ten spravny "cecik". On uz ani ten slusny podnikatel v teto zemi vlastne nema moc sanci, protoze nakonec u nejakeho uplatku skonci...A MFDnes nejsou noviny! To je urazka Vaseho stavu...Ano vim, ze se pan Frolik stehuje. A chapu. I jsme nekde cetl nejake jeho duvody... Zpravodajsvi o nem je jiste dobre, ale jeho pohled nebo pohled jeho poradcu a pravniku by byl jiste zajimavy... Dobre, kdyz ho nepozve ta CT, proc jej nepozvete Vy? Lepe receno proc jej o tom nenechate napsat clanek? To Vas bude stat jen nejaky maly honorar a aspon neco...At se dari... PS OK, pokud byste mel zajem se tomu tematu vice venovat, a to se znacnym rizikem tvrde kritiky tohoto statu, tak Vam nejaky clanek/clanky muzu napsat, "kvalifikaci" jak odbornou tak publikacni na to jiste mam. S casem je to horsi... Je to take ovsem dost komplexni problem...PPS A sam dost vazne uvazuju, jestli se neprestehuju na Maltu, nezbavim se obcanstvi tehle zeme a nebudu mit pokoj... 
0/0
5.5.2011 16:32
Foto

I54s67t29v34á59n 41L81é90k86o

Ano, přiznávám, že nemáme
Ano, přiznávám, že nemáme peníze na to, abychom poslali reportéra na Seychely, aby tam pomocí tamních detektivních kanceláří, právníků a různých registrů zjistil, kdo stojí za firmami, které vlastní Natland. Na to má MF Dnes, ale nedělají to. Kdyby nás slušní podnikatelé více podporovali - například inzercí, tak bychom tam odjeli. Jenže takových firem je málo. Každý mluví o tom, co by bylo dobré udělat, ale když třeba podpořit nějakou pozitivní snahu, tak najednou nejsou peníze. Vím to a znám to velmi dobře. Nestěžuji si, ale když se ptáte, tak odpovídám.Ten námět, o kterém píšete nás zajímá a také tomu občas věnujeme (například článek o panu Frolíkovi z Linetu, ale i další). Bohužel, mainstreamová média o takových věcech informují málokdy (například Česká televize, která má od lidí miliardy ročně). Proč Česká televize nepozve do studia Zbyňka Frolíka a nedá mu k dispozici hodinu, aby povykládal, proč svoje firmy rozhodl přesídlit do Holandska? Víte, ne? To je ale marná diskuse. Jsem v tomto směru velký skeptik. My děláme, co můžeme.Istvan Léko
0/0
5.5.2011 15:50
Foto

Frantisek

Seychely
Zdravim, pane Leko, no myslim, ze nemate tak pravdu, ze nemate dalsi cesty. Jen spise nemate dost penez, protoze takove zkoumani by bylo dost narocne... A jeste jedna poznamka: kdyz uz chcete byt ta Pozice pro svobodne lidi, navrhuju Vam zasadni tema. Zabyvejte se tim, proc si lide z teto zeme stale casteji zakladaji spolecnosti nekde v "haji"...A ne tim hloupym bulvarnim zpusobem, ze se tam ukryvaji pred danemi. Jiste ze je to vyhoda. Davno prevazuji jine vyhody, jako ukryvani se pred timto statem... Tento stat se pomatl, ohrozuje vsechno vcetne te svobody a nevypada to, ze by bylo nekde povestne svetlo na konci... A bude hure... Souhlasim s Vami, ze si Slavie zaslouzi sestoupit. Tahle "spolecnost" hlupcu zvana CR proste potrebuje konecne nafackovat...Kdyz nedostatne nafackovano, brzo dostane neco horsiho...
0/0
5.5.2011 15:32
Foto

I50s64t66v37á13n 49L45é18k28o

Máte pravdu. Kdyby to byla
Máte pravdu. Kdyby to byla PPF, tak alespoň máme jistotu, že za touto firmou je Petr Kellner. Ta firma je sice zaregistrovaná v Holandsku, ale prokazatelně patří Kellnerovi. Na tom pak nebude záležet, zda PPF někdy v minulosti dělala nějaký byznys se Sisákem, nebo ne.Firma Natland je z nouze ctnost, ale holt ji vlastní ty dvě firmy na Seychelech. Měli by jasně říct, kdo ty firmy (Magna a Bovis) vlastní. Pak mohou být fanoušci Slavie klidní. Jinak zase začnou spekulace, že firmy na Seychelech vlastní Sisák, Kroužecký či mrtvý bin Ládin.Istvan Léko
0/0
5.5.2011 14:31
Foto

Thom

Tak nejak me to pri cteni
Tak nejak me to pri cteni tech radku privadi k rezignaci nez k chuti pidit se po dalsich informacich. Je to tedy v podstate tak, ze KI nema na vraceni sverenych prostredku Prahy 10 a tak vymysleli konstrukci, ze pana Richtera ukoji majetkovym podilem ve stadionu alias ESP.  V tomto mafiansko-politickem prostredi si nemuzou dovolit je proste nevratit, je to priorita cislo jedna a tak nemaji ani korunu nazbyt, kterou by poslali do prazdne kasy SKS. Obraci se tedy na sprizneny Natland, ktery pomuze, nez se vyresi problem P10 a pak se mozna zacne jednat o skutecnem prodeji, jestli bude jeste co prodavat.Diky TomasPS Kuka je pro Krouzeckyho neco jako John pro Bartu. Medialni ksicht bez obsahu co ze sebe nechal udelat osla a jeste si v tom libuje.
0/0
5.5.2011 14:22
Foto

Sasky

Natland Group a spol.
Na druhou stranu je pravda, že firem s nejasnou vlastnickou strukturou je v ČR jako maku. Napomáhá tomu záměrně špatná legislativa (akcie na doručitele apod.) a samozřejmě české vyčůrankovství. Navíc firmy ukrývající se za právem nějakých ostrovů nebo jiných států obecně zřejmě příliš důvěryhodné nejsou. Dokud se nezmění legislativa v ČR a nebude zde umožněno podnikat pouze podle českého práva, tak to prostě lepší nebude. Věřím, že i v případě, že by se do Slavie dostala PPF, tak se najde spousta nitek spojující PPF se Sisákem a spol. Jako slávistovi mi nezbývá než věřit, že Natland bere Slavii jako private equity a po restrukturalizaci a "zhodnocení" ji prodá nějakému solidnímu zájemci. Bohužel mám obavu, aby se poté situace neopakovala. Vycházím jako optimista z předpokladu, že vše dobře dopadne, ale jistý si tím ani trochu nejsem.
0/0
5.5.2011 14:06
Foto

I73s21t59v19á77n 11L46é11k89o

Myslím, že je to tak, že ten
Myslím, že je to tak, že klub je v tak špatné finanční situaci a její akcionářská struktura je tak složitá, že v této chvíli do něj nikdo solidní nemůže vstoupit. Zrova si teď čtu, že Pavel Kuka, ředitel Kroužeckého I Side Property, nechápe, jak to se Slavii mohlo dojít tak daleko. Opravdu se ozval ten pravý, když se nechal zřejmě s Kroužeckým najmenovat na post ředitele E Side. Kuka nebyl nikdy žádný velký myslitel, ale takový výrok je na odebrání občanského průkazu!Vypadá to, že Natland je v současnosti asi jediná firma, která se tuto situaci zkusí vyřešit. Samozřejmě, že to bude složité a budoucnost nejistá. Proto si myslím, že stále je o co hrát, ale osobně si myslím, že fanoušci a vlivní příznivci klubu stále jen říkají, že je to hrozné a tak, ale měli se ozvat už mnohem dříve a mnohem hlasitěji. Bohužel u nás se všechno řeší až na poslední chvíli a pak to nemusí vždy dobře dopadnout. Teď už je pozdě na nějaké alegantní a krásné řešení. Natland je firma, o níž se neví, kdo ji vlastní, což je další průšvih.Slavia licenci nejspíše dostane, i když si osobně myslím, že by neměla. Mohlo by to být takové memento nejen pro český fotbal, ale i pro celou společnost.Istvan Léko
0/0
5.5.2011 13:35
Foto

Thom

kdo s kym
Zdravim pane Leko, ten vami utajovany investor s planem stabilizace a rozvoje stale s SKS jedna? Pokud ano, s kym? Z clanku, ktere se ted vyrojily lze vycist, ze Platil prosazoval Viamont, zatimco Franc se Sisakem v zadech Natland, ktery deklaruje, ze jeho zajmem je i vstup do vlastnickych struktur, nejen docasna vypomoc. Je tedy stale o co hrat, kdyz i CMFS akceptovalo Natland jako firmu, co SKS pomuze z financnich problemu a jedna ve shode se soucasnymi majiteli, pro ktere je prodej serioznimu investorovi mimo jejich vliv to posledni, co chteji udelat? DikyTomas
0/0
5.5.2011 13:15
Foto

I43s74t41v44á40n 36L60é42k50o

Zdravím, no, není to žádná
Zdravím, no, není to žádná sláva. Problém je, že nikdo neví, kdo za Natlandem stojí. Jasně, říká se, že Hrdlička a Janoušek, ale oni to popřou a popřela to i firma Natland. Bohužel, není v silách novináře zjistit, kdo stojí za firmami na Seychelech (Magna a Bovis). Asi existoval velmi pádný důvod, proč tyto dvě firmy ukryly na dalekých ostrovech. Jinak ten původní vlastník Natlandu je také z Londýna, nějaká firma Morewig Limited, ta ale má konečného vlastníka na ostrovech Samoa. To jsem ani nepsal, protože to už není aktuální informace. Ti vlastnící Natlandu asi mají moc rádi exotiku. Možná, že Kalouskův finanční a analytický útvar by to zjistil, ale zřejmě není zájem. Takže je to slepá ulice. Jako novinář už nemohu dál.
0/0
5.5.2011 13:12
Foto

Murdoch

Škoda, opět promarněná
Škoda, opět promarněná příležitost. Čekal jsem nějakého čitelnějšího investora, někoho jako velké kluky:-( Ono není dost na tom, že o ligu mistrů možná bude hrát Plzeň, kde jsou ti akcionáři taky tak nějak zahaleni tajemstvím a pan Paclík drží akcie suď bůh pro koho... Holt ČR je na to, aby se majitelé svým klubem chlubili, dosud ještě nevyzrálá. Pobavil mě pan pravoslavný, jakýsi jeho přítel se nechal slyšet, že o Slavii usiluje, aby si zvýšil svou společenskou prestiž - takový dojič a arcitunelář státních financí přece žádnou prestiž v normální společnosti požívat nemůže!!!  Zdravím, hezký den! 
0/0
5.5.2011 12:48