Diskuse k článku

S Milošem a Karlem do finiše

Výsledek závěrečného souboje prezidentské volby bude nejspíš těsný a jen troufalec by ho odhadoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L72a54d25i38s45l75a79v 41N25o28v56á22k 2137753574713

Polsko má zase své Židy
které pomáhalo náckům nacpat do lágrů... A problém s Ruskem (SSSR), které si polské území rozebralo společně s Hitlerem.
0/0
20.1.2013 17:52
Foto

L41a71d36i79s96l72a67v 25N11o68v21á66k 2897713514263

...
Neuniká, ale za manipulaci považuji i mediální masáž už tím, že média ve zkratkách stále dokola hlásají lži politiků. Ať už přímo živě a nebo ze záznamu. Bez kritického (kvalifikovaného) komentáře. Třeba jak Zeman "svou politikou" zajistil období růstu a prosperity (TV Prima v "prezidentském duelu"). Ano, třeba to byl důsledek hlouposti těch, co text do vysílání připravili... Ale to není na dva řádky komentáře. 
0/0
20.1.2013 17:46
Foto

Pepap

Malé připomenutí
Miloš Zeman nutnost přímé volby odůvodňoval tím, aby nešlo o diktát stranických sekretariátů. A jak vidno,  na stranický sekretariát se nejdříve  sám obrátil ( KSČM), resp. nyní se zase ozývá stranický sekretariát ČSSD a od některých sociálních demokratů je velký povyk, že se pan Dienstbier   tím diktátem ne a ne řídit:-)
0/0
20.1.2013 17:35
Foto

P.D.

...
Evidentne vam unika rozdil mezi cilenou manipulaci verejenosti medii a prohlasenim jejich prostrednictvim. Ale chapu, volite Cesky sen. :)
0/0
20.1.2013 17:29
Foto

L64a18d21i17s33l39a10v 19N34o68v54á57k 2497703284913

Ne, tím,že prostřednictvím médií hlásá ty své lži!
:-/
0/0
20.1.2013 17:09
Foto

Osobni volba jiste ano
 ale nekdy takovou volbou rozhodujeme o osudu mnoha dalsich blizkych i neznamych a muze to mit dusledky na nekolik desetileti.. -   (nezminuju prosperitu,moralku,vlast,atd... vse je v kontextu)   . . porovnat, zamyslet, vzpomenout!!,    a   Dik   za     KARLA !.  
0/0
20.1.2013 16:57
Foto

Ben

Reakce na text v článkku,
Reakce na text v článkku, jinak v obou směrech stejná blbost voličů.
0/0
20.1.2013 16:57
Foto

Ben

nevzpomínám si ....
nevzpomínám si , že by Schwarzenberg  veřejně podpořil nějakou velkou lumpárnu.   A co takhle privatizeace Becherovky?Becherovka se privatizovala dne 3. září roku 1997. Tehdy menšinová vláda Václava Klause, které zbývaly jen nějaké tři měsíce života, rozhodla o prodeji 89 procent akcií Karlovarské Becherovky ve prospěch společnosti Value Bill za 1,997 miliardy korun.  Překvapivý byl i vítěz. Firma Value Bill, která Becherovku získala, totiž nesplňovala podmínky výběrového řízení. Naopak podle vyhodnocení předložila nejslabší podnikatelský záměr a nenabídla ani nejvyšší cenu.  Value Bill - vedle čtyřicetiprocentního podílu francouzského nápojového gigantu Pernod Ricard tam vlastnila dalších čtyřicet procent Bakalova Patria a dvacet procent dnešní ministr zahraničí Karel Schwarzenberg z TOP 09./ vybráné z článku na Neviditelném psu v srpnu 2012/
0/0
20.1.2013 16:53
Foto

L98a50d26i91s21l94a57v 10N85o10v37á76k 2647233514523

Totéž platí o volbě Miloše Zemana "na truc"?
A nebo jenom o jeho soupeři? :-P
0/0
20.1.2013 16:52
Foto

pozn. KAREL na HRAD
   Zdravim taktez. Dik za poklonu, pubertalni, bohuzel jiz davno ne a militantni, pokud se trefim, pak vyborne. :-)   Jinak volebni stab MZemana by ze mne asi moc velkou radost nemel... Bohudik.   :-)                                     Hlavne zdravi     a    KAREL  4  president.
0/0
20.1.2013 16:44
Foto

Ben

Dovolím si doplnit
Kdyby starej Jakub neznal, tak doplním - koncentrační tábor v Letech.
0/0
20.1.2013 16:39
Foto

Ben

Hlasy "na truc"
Dá-li někdo  hlas Karlu Schwarzenbergovi tzv. "na truc", a nemusí to být pouze sociální demokraté, tak je u mě idiot.  Hlasem "na truc" si přeci nevybírám hlavu státu, buď mám svůj názor, nebo se nechám zmasírovat našimi médii , které mi názor nasevírují na zlatém talíři a nebo nejdu volit. Pak je to má osobní volba. Ale volit  tzv. "na truc" svědčí o  blbosti toho kdo takto volí. Ale mě už  vlastně na nás Češích nic nepřekvapuje.
0/0
20.1.2013 16:21
Foto

Křivan

Upřimně řečeno očekával jsem
Upřimně řečeno očekával jsem rozumnou odpověď od autora tohoto článku. Snad za to co napíše nese i určitou míru zodpovědnosti.
0/0
20.1.2013 15:48
Foto

Křivan

Je zajímavé, že obdobná
Je zajímavé, že obdobná argumentace o bezpráví na Němcích se nepoužívá v ostatních zemích, kde rovněž odsunuli Němce ze svého území.  Polsko budiž příkladem.
0/0
20.1.2013 15:45
Foto

P.D.

...
Tim, ze systematicky a pravidelne urazi kazdeho novinare v zemi? :)
0/0
20.1.2013 15:28
Foto

L76a39d56i93s63l50a47v 12N70o26v55á37k 2287193744393

Ale média k matení veřejnosti používá celou svou kariéru
Miloš Zeman...
0/0
20.1.2013 15:23
Foto

Vlkodlac

Podotek.
Aby mohl být Trautenberk  "...-švýdcarsko-český kříženec", musel by, hádám, mít mezi svými předky nějakého Čecha. Vzal si aspoň někdy někdo z jeho rozvětvené famílie za muže/ženu nějakého Čecha?Nojo, no. Dneska je "móda", že si národnost prý může každý zvolit podle toho, jak to cítí. Vlastně národ je asi něco jako fotbalový klub. 
0/0
20.1.2013 15:22
Foto

Křivan

také vysvětlím
Za protektárotu to platilo, za 1. a 2. republiky taky, za monarchie jakbysmet, za komunistů nevím, teď už zase ano. Mimochodem nepsal jsem, že Schwartzenbergové byli želízka, ale že měli želízka a moc jsem se nespletl, viz. přiznání majetku podle rakouského dědičného práva, když to podle českého nešlo.
0/0
20.1.2013 15:22
Foto

P.D.

Ano, je demagog, ale...
Co je vic nefer, vest a postavit se sam za negativni kampan a ve verejnych debatach osobne utocit na protikandidata, ktery ma moznost se okamzite branit (byt to nedokaze)? Nebo sam sebe oznacovat za slusneho a kultivovaneho, pritom ke sve kampani vyuzit media, ktera misto knizete tahaji spinu na Zemana a manipuluji verejnosti? Knize tak muze tvrdit, ze nevede negativni kampan a nikoho nenapada. Za tahani spiny se nikdy nemusi postavit, pritom ji taha po tunach prostrednictvim medii. A branit se proti titulkum jde velmi tezko. Zeman jednoduse co nerekne, to se o knizeti do medii nedostane.Slusna kampan knizete je jen iluze, stejne jako postava Karla. A daleko vetsi nebezpeci a nefer praktika je pouzivani medii k manipulaci verejnosti, nez ve vedeni prime negativni kampane.
0/0
20.1.2013 15:20
Foto

Dadyn87

Vizte výše
...
0/0
20.1.2013 15:19
Foto

Dadyn87

Není.
Hrad Hardegg patří už několik století rodu Khevenhuller-Metsch. Ten článek Adama B. Bartoše, ze kterého je ta citace převzatá, je plný neuvěřitelných blábolů a dohadů s cílem Karla Schwarzenberga pošpinit. Stručně: 1. obraz nepochází ze zámku vlastněného Schwarzenbergem ani jeho rodinou. 2. Obraz je podle článku v prostorách historické expozice pro turisty. 3. Tím, že je v části historické expozice se rodina údajně hrdě hlásí k nacistické minulosti několika členů.Opravdu nechápu, jak cokoliv z toho může být používáno proti KS.
0/0
20.1.2013 15:18
Foto

L49a28d66i48s54l58a15v 68N59o21v30á33k 2117333544213

Pro mě je zase důvodem nevolit Zemana jeho demagogie
a brnkání na komunistickou strunu v hlavě podstatné části voličstva ČR. Nefér metody, tak jak to Zeman umí a dělá celou svou politickou kariéru.
0/0
20.1.2013 14:59
Foto

P.D.

Nezacal, trva...
Ano, bohuzel tento boj medii uz probiha delsi dobu. I kdyby neexistoval zadny jiny duvod, proc volit Zemana, kvuli teto nechutne medialni smrsti to udelam. Je treba se ptat, qui bono? Je zcela zrejme, kdo bude na hradu oligarchum vic po chuti. Casto se tady zminuje Hrdlicka. Ten je proti skutecnym hybatelum jen provincni vekslak.
0/0
20.1.2013 14:51
Foto

Petr Hovorka

Vysvětlím
Nejdříve tvrdíte, že Karlův rod měl VŽDY své pojistky na všech stranách. Když vidíte, že toto vaše tvrzení je nepravdivé, poznamenáte, že jej sice nemůžete dokázat, protože nemáte přístup do archivů KSČ, ale vlastně to není podstatné, protože výjimka jen potvrzuje pravidlo. Demagogie jako prase. Něco podobného se posluchači, alespoň podle mých představ, učili ve Večerní univerzitě marxismu leninismu, tedy VUMLu. Jen to nenazývali skutečným názvem, tedy demagogií, ale krycím jménem, marxistickou dialektikou. No a podporovatelka Zemana, herečka Bohdalová, je to ve VUMLu  učila. Předpokládám, že vysvětlení postačuje, Teď už musím jít něco smysluplného dělat.
0/0
20.1.2013 14:47
Foto

Vlkodlac

No to je síla.
Ten poslední odkaz :-)
0/0
20.1.2013 14:47
Foto

L27a11d80i20s23l33a37v 58N12o24v31á93k 2497293814763

Začal boj médií o prezidentskou sesli.... :-)
Schwarzenberg: Klaus se Zemanem tvoří mocenskou skupinuVýroky Klause, Schwarzenberga a Zemana o Benešových dekretechPrečan: Schwarzenbergova pomoc disentu byla "darem z nebes"Na Schwarzenbergovu podporu se dnes koná Nedělní noc s Karlem Tvůrci seriálu už nechtějí točit s Dejdarem, podporuje Zemana
0/0
20.1.2013 14:41
Foto

K34a96r36e45l 55S12l96a27v34í86k 4443525292246

....
Připojuji se k dotazu
0/0
21.1.2013 15:34
Foto

L10a46d71i44s20l26a38v 63N25o25v89á18k 2457403374203

Mediální tance kolem Benešových dekretů jsou projevem
snahy komunisticky orientovaných demagogů použít v předvolebním klání cokoliv, co by na protivníka (zde K. Schwarzenberga) prsklo kus špíny, na niž se ráda přilepí komunistická a národovecká klientela.Zeman dokázal "povznést" ČSSD k vysoké podpoře komunisticky orientovanou částí národa právě těmito metodami, výkřiky o "spálené zemi", dobře před zrcadlem nacvičenými tak, aby měly úspěch...
0/0
20.1.2013 14:33
Foto

P.D.

Hrdlickuv robot c.2
Je usmevne, jak se tato citace pouziva jako argument proti Zemanovi, pritom v tomto rozhovoru rekl presny opak toho, co knize. Chapu, ze pro spoustu lidi je obtizne soustredit se na cely text a spokoji se s tim, ze si precetli slovicka "jsou vyhasle" vyrcene Zemanem, to ovsem nic nemeni na jeho vyznamu.Ano, oznacil je za vyhasle, nikoli vsak za neplatne (resp. "zrusene"), jak to ucinil knize. Dobra, za toto lze knizete omluvit, kdyz tvrdi, ze se prerekl, i kdyz je to na povazenou.Za co ho ovsem omluvit nelze, a co je v primem rozporu s vyse uvedenym Zemanovym vyjadrenim, je hodnoceni Benese a odsunu Nemcu optikou soucasne doby. Oznacit Benese za valecneho zlocince, protoze za doby miru 60 let pote by stejny cin byl porusenim lidskych prav, je stejne tak absurdni jako tvrdit, ze vojak, ktery za valky zastrelil nepritele, by mohl byt souzen jako vrah, protoze dneska za doby miru je umyslne zabiti cloveka brano jako vrazda. A na to, ze nelze takto nahlizet na historicke udalosti, v tom rozhovoru Zeman primo upozornuje. Stejne jako na fakt, ktery se z me neznameho duvodu neustale ignoruje, asice ze odsun narodnostnich mensin z pohranicnich oblasti byl sjednan na Postupimske konferenci viteznymi mocnostmi, nikoliv Benesem, a to ze zcela zjevnych duvodu. Stejne tak je hloupe pripisovat Benesovi odpovednost za uplatnovani kolektivni viny, kterazto nebyla uplatnovana z moci statni, nybrz lidmi v pohranici.Knize vsechny tyto fakta ignoroval a smahem Benese ucinil odpovednym za rozhodnuti vitezenych mocnosti, jednani lidi v pohranici a bez ohledu na specifika doby jej neprimo oznacil za valecneho zlocince. Jestli to udelal kvuli sve neznalosti, nebo kvuli sve slabosti pro sudetske pratele, necht kazdy posoudi sam. V obou pripadech jsou to pro prezidenta CR nepripustna tvrzeni.
0/0
20.1.2013 14:23
Foto

Vlkodlac

Vy máte ale opravdu velmi krátkou paměť.
Trautenberk v první reakci podpořil Klausovu amnestii, trvale podporuje a zaštiťuje Kalouska se všemi jeho povedenými kámoši, zlodějnami a zadlužováním, korupci tzv. "rebelů" z ODS trafikami za peníze daňových poplatníků (kteří mimochodem štědře platí i jeho pospávání), si dovolil podpořit dokonce v prezidentské debatě.To všechno bych mu ještě byl schopen odpustit, kdyby nezrazoval naše národní zájmy (podpora "humanitárního" bombardování v Srbsku, uloupení Kosova, podání ruky zločinci a teroristovi Hashimu Thacimu, podpora strkání pracek do Libye) a nehrozilo by, že bude naše zájmy i nadále zrazovat vůči EUrosocialismu, s jehož zájmy mohou být ty jeho částečně souladné.http://www.mzv.cz/public/75/5a/5a/670699_571743__24._6._2011___ZKM_1__.jpg
0/0
20.1.2013 14:21