Diskuse k článku

Rizikový faktor SPOZ a ANO 2011: Nezformovaná ideologie

V případě volebního úspěchu by se Strana práv občanů – zemanovců či hnutí Andreje Babiše mohly stát zdrojem nestability Poslanecké sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Michal 28.9.2013 23:22

Zatím demokracie, později ?rusové? dodají co bude třeba

Tajnosnubné organizace v mediálním světě mají výrazně navrch, občan divák konsument.., je zvyklý denně na novinky, z nich reklama udělá zázrak století, "kdo to má?", no nekupte to. Pokud se to vhodně dávkuje, vydrží to akorát do sečtení volebních hlasů. Potom si marketing s hlasy už poradí, tu prodá, tu koupí, obchod je věc stále kvetoucí. Lze si představit ba i potkat politika, který místo velkých kšeftů sloužil občanům už od píky. On není celebrita, ani se neprostituuje pro zábavu publika. On není ani geniální, ale spíše ví, kde informace hledat a jak je ověřit, než jen být v rukou nějakých poradců šíbrů... Televize má ovšem 1Q einsteinů, co mávnutím udělají ze země ráj na zemi, sami zbohatli v každé době, tedy umí. Už se nikdo neptá, kdo z toho bohatství zchudl, na čí úkor, kdo ten večírek platil. Nebo se našminkuje bojovník za cokoliv, rozdíl je mezi legrací a product placementem, kde běžný člověk manipulaci neodhalí.  Lze použít známý obličej z libovolné oblasti, divák ho má natřískaný v hlavě víc, než vlastní ženu, koho jiného by měl volit?
J. Kulihrach 30.9.2013 13:23

S marketingovými tvářemi to platí i pro největší tradiční strany

KARLTREU, váš obrazný vyjadřovací styl a slovník způsobuje, že jen málokdy na vaše příspěvky někdo reaguje, ale s jejich jádrem velmi často hluboce souhlasím.  (Netroufám si napsat "většinou souhlasím" jen proto, že tak často zase ČP nečtu- čas chybí.) Souhlasím i tady, jak sruskou  perspektivou, tak s marketingem známých tváří, který čeští voliči překvapivě dobře baští.  Ovšem problém lovení mediálně známých tváří stranami jako vábniček na voliče je samostatný problém české stranické scény. Netýká se jen stran, které jsou ve skutečnosti podnikatelskými subjekty  a nejdou do voleb kvůli prosazení nějakého vidění světa ve službě občanům, ale  kvůli materiálnímu zajištění svých představitelů. Týká se to v nemenší míře i tradičních stran, zejména velkých. Dokonce lze říci, že mladé strany převzaly v tomto vzor etablovaných stran - z reality se poučily, že strategie "Šlégrů a Töpferů" na české voliče funguje.