Články autora

CzechTourism neví, jak se naše vlast jmenuje, a co jedinečného nabízí

Plech Republic? Reklama na letošní neuskutečněné MS v hokeji ukazuje, jak je...

Lákat návštěvníky na velkoměstskou turistiku, jak činí ve své nové strategii CzechTourism, je stejné jako nabízet maso vegetariánům. Na místě je decentralizace.

18.12.2020

Český Tchaj-wan aneb Jak trumfnout hegemonické myšlení pevninské Číny

Senátní „placka“ s nápisem český Tchaj-wan.

Těžko uvěřit, že si Senát před cestou svého předsedy Miloše Vystrčila na Tchaj-wan nezjistí, jak se anglicky krátce jmenuje země vlastní. Pokud by to učinil, členové delegace by nemohli mít na klopě „placku“, na které je při běžném pohledu čitelné pouze „CZECH TAIWAN“, což znamená „Český Tchaj-wan“.

15.9.2020

Cestování v Česku v době (po)virové. Začíná světová soutěž o turisty

Je na čase změnit 27 let „budování“ naší státní identity. Pro cestování i sport...

V čem se po koronavirové pandemii změní styl cestování? Jak by měl pomoct stát? Co jsme dosud jako země nedokázali „prodat“, v čem se poučit ve světě a v čem má Česko výhody proti jiným zemím – ať pro cizince cestující k nám, nebo pro české turisty? Nad těmito otázkami se zamýšlí Zdeněk Kukal.

17.5.2020

O autorovi

Zdeněk Kukal

Zdeněk Kukal, šéf cestovní kanceláře Geotour. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy
Vystudoval ekonomickou a regionální geografii na UK, kde občas působí jako expert. Roku 1990 založil cestovní kancelář Geotour, kterou vede dodnes. Vymyslel a organizuje kololoď. Je vydavatelem a spoluautorem originálních map jadranských ostrovů. Na cestách po 67 zemích světa byl celkem více než osm let.