Diskuse k článku

Neměl by už Veselovský alternovat Moravce?

Někdejší diskutérsko-politickou jedničku dostihuje, anebo již dokonce převyšuje, konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Mat

Nějaký ten rok jsem Moravce
Nějaký ten rok jsem Moravce nevidel, dříve byl profesionální (tehdy snad jediný kdo měl úroveň). Tenhle rozhovor byl za to opravdu špatný, jako kdyby základním věcem na co se ptá ani pořádně nerozumněl (akcionáři společnosti). Styl či gradace tomu taky chyběla. Skoro jako kdyby se snažil o dramatizaci a la bulvární zpravodajství... Třeba má menši profesní krizy, určitě má na víc.
0/0
8.4.2013 20:02
Foto

Křivohubý Edward

NO JO !!!!
POŘAD BY SE MĚL JMENOVAT  -  DOMLUVENÉ OTÁZKY  VÁCLAVA  MORAVCE !!!!
0/0
8.4.2013 14:56
Foto

L41a27d22i35s21l50a30v 13N51o64v17á77k 2867183904853

Hušák a Shenar jsou jen lidé, kteří beze zbytku využili dementní
úroveň lidí co jim takové možnosti připravili. ...Ano, přesně podle zásady "Blbej, kdo dává, blbější, kdo nebere." Bursík s Ambrozkem a koalicí ČSSD ten rudozelený tunel "OZE" připravili opravdu "kvalitně".
0/0
8.4.2013 10:03
Foto

Petrovič Petr

Jiní než Veselovský
Myslím, že lepší než pan Veselovský by byla p. Drtinová či p. Železný.  
0/0
8.4.2013 9:43
Foto

L95a69d80i32s69l69a48v 48N74o77v20á24k 2447733164613

A v čem je Veselovský lepší, než Moravec?
Veselovský se mi jeví poměrně často (ČT24, 22:00) jako nepřipravený a blábolící redaktor (chápu, že při tak širokém spektru různých problémů je někdy těžké vidět věci "pod povrchem"). A jakmile přijde do studia k rozhovoru někdo, kdo má dobrý přehled i vzdělání a přiměřenou asertivitu (jako třeba Vladimír Dlouhý v době prezidentských voleb), a Veselovský do něj začne "rýpat" bez kvalitní odborné přípravy, je vzápětí vymáchán pod sprchou...Tohle samozřejmě není jenom problém Veselovského, Moravce a dalších českých mediálních "celebrit". Je to problém všech, kteří vstupují na obrazovky TV či do rádia a začnou mluvit o něčem, co nemůžou znát do hloubky ze své každodenní praxe. Český rozhlas (a rádio obecně) jsem přestal poslouchat úplně. Jenom ho dál platím... Otázka tedy nezní, "kdo z těch dvou je lepší", ale spíš proč jsou tak pevně usazeni na svých židlích a ČT je občas nevystřídá (navzájem i za další, nové tváře)?
0/0
8.4.2013 6:55
Foto

Filias

Presidentské debaty
Presidentské debaty tu ukázaly, že nejlépe tu zvládá veřejnou službu Český Rozhlas. Větší problém než se Moravec nechává usmažit či je možná trochu moc arogantní je to, že se k některým politikům chová až moc mile a nezavaluje je nepříjemnýma otázkama. U někoho jiného zas nepoleví v ofenzivě (a to není jen problém OVM, ale i Hydeparku). Po Dvořákově nástupu je to ještě parnější... A ano, fakt že Vavařovský je prostě lepší je evidentní. 2h debaty s politikama je moc. Ale pokud je druhá hodina "akademická debata"s odborníkama, je to fajn.
0/0
8.4.2013 5:44
Foto

K42a95r36e88l 62V79y28š44a21t32a

Ano, dostal
od Shenara nakládačku, zrovna jako Veselovský s Hušákem. To svědčí ale jen o jednom, špatně připravený moderátor a výborně argumentačně zdatný host. To nemá co dělat s tím, že Sazka a fotovoltaika není a nebyla lumpárna první třídy. Hušák a Shenar jsou jen lidé, kteří beze zbytku využili dementní úroveň lidí co jim takové možnosti připravili. A za to nemůže žádný komentátor, spíš bych jim dával za zlé, že nepátrají ve svých pořadech po indetifikaci konstruktérů prostředí umožňující stav který tady máme.
0/0
7.4.2013 22:45
Foto

K77a24r90e66l 28V29y14š34a69t70a

Tak tatíku,
nějak si kakáš do pusinky, nehodnoťte pořad ani moderátora na kterého se "vůbec" nedíváte. I nadále sledujte filmové kanály a nechte diváky koukat na pořad který nesledujete. Je to jejich volba i Vaše. Tak utřít postarší sliny a hajat.
0/0
7.4.2013 22:34
Foto

J31a31n 40K70u78l72i59h42r39a15c68h 9773582547456

Martin Veselovský je výborný
Martin Veselovský je výborný, souhlasím. Čím dál lepší. Kromě mnoha zásadních rysů profesionálního mediálního tazatele mezinárodní úrovně, má i tu, kterou Václav Moravec už tak úplně nemá: značnou míru pokory.
0/0
7.4.2013 21:56
Foto

P89a80v11e32l 26M50i45c20h47a91l 9333565183

Pokud člověk není osobně v sále,
sleduje jen fidlovačku, tedy lidovou slavnost k potěšení publika po práci. Moderátor musí být objektivní, v českém kontextu se tedy toleruje kdeco, jinak divák dotčen. Moderátor nemá 5O lidí na přípravu, bývá to lepené z knížek. Asi nemá ani honorář advokáta, aby si vypaloval mozek. Host je specialista, nemá protivníka, jen uvaděče.  Stejně střih je veden vděčně hostu, prezidentské péro v česku instinktivně odsunuto na okraj, jakkoliv o charakteru kupčíka vypovídá více, než knihovna, co napsal. Nechci kotel, ani výslech agenta nepřátelské rozvědky, natož intervenci terapeuta, spíše ten celek. To by ale změnilo veřejný život zásadně, dílčí figurky by vypadly. A možná by nezbyl nikdo, prázdno.
0/0
7.4.2013 20:33
Foto

Elwood

Není problém :-)
Stačí si znovu přehrát slavnou debatu se Shenarem, kde Moravec říká, že disponuje informacemi z živých spisů, které dostává od policie a SZ. Protože si nemyslím, že by to, jako třeba Randák, dělal pro peníze, je jasné, že nás chce všechny spasit :-). Vy se na to možná těšíte, já fakt ne. S pozdravem, E
0/0
7.4.2013 17:57
Foto

Mifrah

Konečně si lidé všímají toho
Konečně si lidé všímají toho novinářského narcisismu! Obdobně jako p.VM bych klasifikoval také paní Drt.  A sladká ústa p. Žel., politické báchorky analytičky pí. M, dlouhá eeeeee... takřka všech redaktorů, kteří někdy nedovedou ani přečíst to, co si pro 10 vt. skeč připravili,...... dalo by se diskutovat o novinářské profesionalitě pracovníků námi placené "drahé" ČT ještě hodně! Co se "zpravodajství"  týká, p. Veselovský jasně převyšuje a naštěstí již se objevují i generačně mladší schopní jedinci. Nebudu raději jmenovat, aby nezanikli.
0/0
7.4.2013 17:52
Foto

Ale já se na Moravce
vůbec nedívám, synku, pro Vás speciálně to sem tedy píšu explicitně.Rušit ho také nějak zvlášť nechci. Na druhou stranu ale nejsem pro to, aby se z mých koncesionářských poplatků platil podprůměr. Stačí mi to, co mi ČT vytrvale za mé peníze servíruje v primetime a to i v sobotu - vývar z bolševických Silvestrů, ach jo....Naštěstí jsou tady filmové kanály, takže - sbohem ČT, sbohem Jílková, sbohem mých cca 1800 Kč ročně vynaložených na šmejd a manažerské platy ČT!
0/0
7.4.2013 17:34
Foto

K58a90r20e19l 13V44y40š20a65t64a

Teď by měla od Vás
následovat záplava argumentů, důkazů a příkladů, nalepit na někoho nálepku "mesiáše" je pochybné a neetické když nemáte argumentačnní podporu svého tvrzení.
0/0
7.4.2013 14:19
Foto

Elwood

Souhlas
Ja z nej bojovnika nedelam. Za mesiase se povazuje on sam!
0/0
7.4.2013 14:12
Foto

K20a89r29e84l 14V15y62š98a65t46a

Neurazte se,
ale dělat z Moravce bojovníka za spravedlnost a očistu země od kmotrů je hloupost. To není a nebude. Nechci posuzovat z mého hlediska úroveň jeho pořadu, ale má své diváky a docela věrné. A na pořady je, někdy až nepříjemně pro hosty, připravený. Vlnu kritických nápadů jeho pořadu se dala očekávat od fanatické klaky příznivců Schwarzenberga, protože jak jsem poznal z rozhovorů s jeho příznivci, hrozně mu vyčítají (z jejich strany) moderování pořadů ve prospěch Zemana při prezidentské volbě. Co se týče Reflexu, až bude mít náklad srovnatelný s diváckou sledovaností OVM, snad by se jeho kritika dala brát v úvahu. Já zase beru tento časopis jako hlásnou troubu určité skupiny kde se zrovna novinařinou nehýří.Dá se očekávat, že až se najde formát pořadu a moderátor který překoná OVM, třeba ČT odsune Moravce do pozadí, nebo s ním ukončí smlouvu. Zatím nic takového nehrozí.
0/0
7.4.2013 12:31
Foto

K30a37r47e12l 12V52y30š84a20t91a

To je výhoda televize,
je Moravec k nekoukání? Nekoukejte, stačí zmáčknout knoflík na ovladači. Já třeba nekoukám na Jílkovou, ale ani nápad že bych volal po zrušení jejího pořadu. Třeba zrovna Veselovského si pouštím, jeho pořady mají gradaci a úroveň. Ale! Právě v tom je správný mix pořadů, každý moderátor má své diváky a o tom to je, veřejnoprávní televize nuceně placená všemi občany musí nabízet pořady pro všechny. Veselovského, Moravce, Jílkovou a třeba i (tu zrovna nemusím) Drtinovou. To je její funkce.
0/0
7.4.2013 12:12
Foto

Elwood

Jasně
Problém ale je, že Moravec nevidí své poslání jako moderátor ale jako člověk, který prosadí "spravedlnost" a očistí zemi od kmotrů. Místo přípravy na vysílání pobíhá po Praze se složkami od policie, SZ, BIS a honí kmotry. Dávno není objektivní a má jediné štěstí, že demagog nesleduje jeho výroky. Myslím, že v ČT nepřežije konec roku.
0/0
7.4.2013 11:28
Foto

Zdeda

A-B-C
Jakkoliv pana Moravce oceňuji začal i mne zarážet jeho přístup mluvit více než diskutující. Presentace jeho nezpochybnitelného přehledu staví protistranu do role volby jedné z možností - které ovšem přednese sám pan Moravec. Je to takový řečnický kvíz. Já to všechno řeknu a na vás je odpověď A - B - nebo C. 
0/0
7.4.2013 9:32
Foto

Pro moje oči
je pan Moravec už dlouhé roky k nekoukání a v mužské trojici Veselovský - Železný a on je na třetím místě, ba dokonce je možná i za těmi kluky z Hydeparku.Po naprosto skvělém nástupu na Frekvenci 1 je dnes už Moravcův čas v publicistice vyčerpán.
0/0
7.4.2013 8:45
Foto

Ctenarcp

Novináři a další zločinní kolaboranti
žádný novinář si nevšímal?žádný novinář si nevšímal?žádný novinář si nevšímal? Vedle otázky, proč nebyla zabavena celá částka, se nabízí otázka ještě jedna. Proč si této naprosto klíčové záležitosti tak dlouho žádný novinář nevšímal? Z povahy věci je totiž vcelku vedlejší, zda byl uložen trest dva, tři nebo i pět let. Důležitější by bylo právě zabavení věci.Děkuji tedy novinářce Šárce Pálkové z Lidových novin, která dnes přinesla jasné potvrzení, že na peníze získané korupcí v tomto případě téměř sáhnuto nebylo. http://jankudrna.blog.ihned.cz/c1-59637220-korupce-se-u-nas-vyplaci DALÍK na cestách:http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=645251 Terasu zase zdobí Tanči Anči Lukáše Rittsteina.http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dovolena-s-cezem/toskansky-sochar-topolanek-ma-vkus-paroubek-ne_133108.html   
0/0
7.4.2013 7:59
Foto

Ctenarcp

Máte pravdu
Pan Moravec se stal součástí party, která se podílí na předstírání demokracie. A dělá to, v naprosté shodě s politiky, za veřejné prostředky. Žoviální bezzubé špičkování se "starými známými", se kterými již léte pluje na stejné lodi. Nepochybně zajímavým tématem pro diplomovou práci na FSV nebo FF UK by byly dialogy mezi panem Moravcem a ministrem Kalouskem. A vývoj jejich studiové komunikace za léta zpátky. Všiml jste si toho také, "Václave ..."? Jeden klíč bych měl. Je to spojka Václav Havel - Petr Příhoda - Václav Moravec. Zkrátka se domnívám, že V. Moravec nemá již na ČT co pohledávat. A pořad, který nese jeho jméno, také ne. Je cinknutý. Teď do veřejnoprávní TV do pořadu Otázky Václava Moravce docházejí politici SPO Zemanovci.  Zkrátka baviči: Novoty, Šípoviny, Show Jana Krause, Trumfy Miroslava Donutila ... V výprasku Martina Veselovského jednu drobnost. Byl v těžké  situaci, která ho svazovala:Stamilionový rozvod: Sazka opouští ČThttp://strategie.e15.cz/zurnal/stamilionovy-rozvod-sazka-opousti-ct Ale rozhovor to byl učebnicový. I z klinického hlediska. To máte pravdu.   
0/0
7.4.2013 6:58