Diskuse k článku

Kde leží klíčové kritérium k „lustračnímu“ procesu Babiš versus ÚPN?

Seznam dokumentů ve svazku „BUREŠ“ by měl dát hrubou představu, o co v něm šlo... Několik poznámek Jana Schneidera k probíhající kauze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Josef Novak

Naivni oslicku, vsechny
Naivni oslicku, vsechny dotace jsou v podstate kradez. Nekomu ukradnou jeho penize a strci je druhemu!
0/0
5.2.2014 20:02
Foto

K46a59r20e11l 90V87y76š39a61t73a

Nechci byt moralista,
ale trochu slusnosti by neskodilo, kamosum ze skoly/ky si klidne tykejte, ja si s Vami jeste nepotykal a jestli Vam mam vydrzet, zklidnete hormony.
0/0
4.2.2014 21:03
Foto

Spolupráce Babiše je zástupný problém,
který má zakrýt to hlavní - pracovníky STB, rozlezlé všude a celých 25let nepotrestaných, natož jenom ukázaných.
0/0
4.2.2014 18:42
Foto

Vi3ol

Je vidět, že vás Bureš platí
Měl to přitom tak jednoduchý: Přiznat spolupráci, většině to už stejně nevadí, estébáky jsou zapleveleny úřady po celé zemi. Za to, že ale verejně lže, musí odstoupit stejně jako Hašek!
0/0
4.2.2014 17:56
Foto

J39a96r23o82s90l39a93v 85T12í20n25e24k 9789579778174

Bůh promluvil
jediný,který ví vše na 100%.
0/0
5.2.2014 13:57
Foto

Křivan

Baron Prášil
Chlastal se sovětskými generály, aby z nich něco vypadlo. To přeci nemohly jeho játra vydržet. Je známo, že Rusové mají v geneticky větší odolnost na alkohol, než ostatní etnika.
0/0
4.2.2014 17:42
Foto

J13a46n 45S24c92h94n14e53i19d89e67r 3904368146546

To není
můj protimluv, co píšete. To je vaše konstatování, názor. Já nic takového nenapsal, takže si nemohu protimluvit.Babiše jsem nikam nestavil, nevím, odkud to berete. Napsal jsem, že nebyl žádný hrdina, ale agent nebyl. To je celé. Každý má právo, aby o něm bylo spravedlivě souzeno, i když se nám třeba osobně nezamlouvá.
0/0
4.2.2014 17:02
Foto

Křivan

OK, já přeci vím že jste
OK, já přeci vím že jste dobrý autor. Chtělo se mi proto napsat: já nic já muzikant, ale pak jsem si to rozmyslel.PS. Babiše jsem pravicovým voličům doporučoval i na ČP, asi moc, protože ten výsledek může být docela sebezničující.
0/0
4.2.2014 17:49
Foto

K93a95r97e72l 95V11y43š88a31t48a

To snad chcete hlasat,
ze kazdy kdo pobira eurodotace je zlodej? Co jeste hloupejsiho vyplodite na Babise? Babis vyuziva dotace jako kazdy jiny zemedelec, jen je ma vetsi, protoze ma i vetsi podniky. Zere Vas to, ale kdyz se budete snazit, ukladat kapesne od maminky, poctive pracovat a treba podnikat, budete mit taky sanci stat se bohatym a pak celit slabomyslnym diskuterum. Ze srdce Vam to preji.
0/0
4.2.2014 16:39
Foto

Josef Novak

ty si komik! tebe si tady
ty si komik! tebe si tady budeme muset opatrovat aby si dlouho vydrzel!
0/0
4.2.2014 18:03
Foto

Radical-Change

Liberálně-Komoušské Bestie,jež nás zastupují v EU,musí zmizet!
Ve vládě máme Sockomunisty,v opozici zase Thatcheristy a Liber-Fašouny!!! Nový předseda ODS Petr Fiala se prohlásil za Thatcheristu! Každý,kdo jen trochu ví,co byla Čarodějnice Thatcherová zač,dá od ODS ruce pryč! Těm co neví,rád připomenu. Thatcherová byla bývalou premiérkou Velké Británie,za její vlády přicházeli lidé hromadně o práci a umírali hlady!!! A takovými Gaunery jako je Zahradil,který sedí za 25000 Euro měsíčně v Bruselu,kde pro nás celých 5 let nehnul ani prstem,se nemá cenu ani zabývat! Proislámské Bestie,které ČR nyní zastupují v Evropském Parlamentu,musí zmizet! Změna je více než nutná! A závěrem,proti Thatcheristům,Liberal-Fašounům a Komunistům,kteří nyní sedí v EU,je nutné rázně zvednout hlas a říci jim: VAŠEMU ODPORNÉMU ŘÁDĚNÍ BUDE UČINĚN ZASLOUŽENÝ KONEC!!!http://www.youtube.com/watch?v=zTB3ds8gFxE
0/0
4.2.2014 16:24
Foto

Josef Novak

je krasne byti clenem ANO  !
je krasne byti clenem ANO ! Babis udela vse co mu prikazi z Bruselu a bude dal vesele krast pres eudotace!
0/0
4.2.2014 15:45
Foto

K59a93r32e79l 62V32y82š78a72t91a

Kdyz bude Babis delat to,
proc vstoupil do politiky, zachvati Cechy, teda nektere, neskonala hruza. Vcetne jeho kolegu v koalici. Skoda, ze "uzitecny idiot" prichazi tak pozde.
0/0
4.2.2014 14:50
Foto

J26a59r46o11s18l38a81v 49T35í93n75e15k 9699299828594

Pane Atasi9
Nenechte se rozhodit primitivy typu,viz níže.Pište dál,má to hlavu a patu.A hlavně nepomlouváte..
0/0
5.2.2014 14:00
Foto

Josef Novak

Když bude Babiš dělat
Když bude Babiš dělat washongtonského šášulu a užitešného idiota, tak je úplně jedno co byl, jestli kradl , vraždil nebo byl komunista, tak jak byl Barroso nebo kdejaký šašek až po Zemana ! Ale nedej Bože aby byl svůj, potom okamžitě skončil jako nejhorší vývrhel!
0/0
4.2.2014 14:12
Foto

J14a21n 16S69c56h23n74e47i45d20e31r 3384368446176

Jde na mě deprese,
ale je fakt, že když se někdo nechce dožít trablů stáří, má se oběsit, dokud je mladý a zdravý. Já už to prošvihl.Na druhou stranu mě těší, že ten vymaštěnec velmi jednoznačně stanovuje úroveň těch, kteří používají podobnou argumentaci.Ale depresi mám. Proč já se tam rozepisoval o těch ostatních "nových důkazech", když ten člověk článek četl, ale zůstal stejně natvrdlým "némtudumkem" jako byl předtím?Marnost nad marnost, Babiš musí být zničen.Mimochodem, když se někdo chce přesvědčit, jak vypadá vlastoruční závazek spolupráce s StB, ať se podívá na ten Štětinův (ZDE).Je s tím však spojen "malý zádrhel"! Zatímco u Babiše žádný platný závazek dochován není, a existuje důvodné podezření, že ani nebyl, a Babiš je označován za agenta, u Štětiny takový závazek existuje, je nesporný, Štětina se k němu přiznal, ale za agenta označován není. Není to jak u blbejch?????????
0/0
4.2.2014 13:41
Foto

Janh

Výborný postřeh s tím
Výborný postřeh s tím Štětinou! Při pohledu na tohoto člověka, hard core bojovníka proti StBákům nevím, mám-li se za břicho popadat, nebo si vlasy rvát. Každopádně, nebetyčná impertinence.
0/0
4.2.2014 13:55
Foto

Musím přiznat, ten závazek mne mrzí
nicméně posuzuji-li p.Štětinu podle jeho polistopadového jednání kterého si cením právě on je ukázkou, že:a) nepatřil mezi ty vyvolené, kterým se záznam zničil popř. dostali falešný lustrák.b) nepatřil mezi hlavouny jejichž záznam je též v ruských archivech, jinak by nemohl dělat to, co dělal v Čečně a Gruzii,c) kádrovat lidi donekonečna podle toho, co učinili v mládí, je hlen tahnoucí se z komunismu bez ohledu na to že tím hlenem dnes své bližní omazávají zapřisáhlí "antikomunisté".
0/0
6.2.2014 3:26
Foto

J56a41n 61S77c45h60n71e86i71d61e49r 3944548786546

Obávám se, že se mýlíte.
Štětina není veden jako agent. Nevím, jak je to možné. Závazek podepsal, do ciziny bez problémů jezdil. Tedy, upřesňuji - není veden jako agent StB. V návrhu na uložení jeho svazku prověřované osoby (již po sedmi měsících od založení!) je napsáno: "Vzhledem k tomu, že se jedná o osobu, která velmi často cestuje do kapitalistického zahraničí, o Štětinu projevila zájem I.správa FMV. Za tím účelem byly I.správě předány všechny poznatky a další rozpracování si provádí sama."A to je přesně to, co u Babiše nebylo provedeno, totiž nepřevzala si ho I.správa (rozvědka). Babiš rozvědce ani nebyl nabídnut, což je zvláštní (vzhledem k záznamu ve Štětinově svazku, naznačujícímu jistou zavedenou praxi). Možné vysvětlení je v tom, že by totiž hned prasklo, že byl agentem fiktivním. Anebo už Maroko měli plné rozvědčíků?Pátral jsem tedy po dalším osudu Štětinových materiálů, které si údajně převzala I.správa. V roce 2011 mi z ÚSTRu odpověděli:"K Vaší žádosti Vám sděluji, že k osobě Jaromír Štětina byl v evidenčních pomůckách Archivu bezpečnostních složek dohledán svazek a. č. 664575 MV (kategorie PO - prověřovaná osoba) a EZO karta. Další materiál, včetně dokumentů I. správy SNB (Hlavní správa rozvědky), nebyl k výše uvedené osobě dohledán. Mgr. Pavel Kugler, vedoucí oddělení."Je jasné, že tady je mnohem více námětů k přemýšlení, než u Babiše. Kde asi skončily ty papíry, když nedošly na I.správu? Nepotulovali se tam nějací poradci? Nemohlo to mít naopak souvislost se Štětinovým působením v Čečně a Gruzii? (Nebudeme doufám zatěžovat debatu plytkými řečmi na téma nějakých teorií: tento hypotetický příklad by z praxe nijak zvlášť nevybočoval.)Souhlasím s vámi, že kádrovat lidi za hříchy mládí je hnus. Lustrační šrám znamená doživotní trest, což jest i právně nepřijatelné. Nadto je lustrační šílenství nebezpečné, protože odvádí pozornost od dnů nedávno minulých (které jsou z hlediska bezpečnostní integrity především důležité) ke dnům dávno minulým (které sice musí být též součástí bezpečnostního šetření, ale jejich závažnost se nesmí přeceňovat).
0/0
6.2.2014 12:49
Foto

Děkuji.
Jste poučenější, za info děkuji.
0/0
9.2.2014 12:32
Foto

Janh

Taky jsem patřil k těm, kdož
Taky jsem patřil k těm, kdož oceňoval Štětinovo novinářské působení v Čečně či Gruzii. Už nepatřím.Štětina totiž jen zneužíval Petru Procházkovou, která neměla sílu se bránit. Kradl její reportáže, její práci vydával za svou, proslulý je i jeho živý telefonát do vysílání z Grozného, realizovaný z Pankráce.Štětina si vytěžováním Procházkové udělal jméno, které následně využil v politice. Je to šmejd non plus ultra.
0/0
6.2.2014 13:08
Foto

J33a12n 96S13c28h71n72e13i45d12e84r 3984648976176

V čem je protimluv?
Ať hodnotíte "ochranu ekonomiky" jakkoliv, Babiš, jak vyplývá z vlastního šetření StB, nebyl úkolovaným agentem, nýbrž choval se stejně, jako naprostá většina zaměstnanců PZO. Ostatně to sám přiznává, že byl ve styku s pracovníky "zvláštních úkolů", resp. StB. Nebyl to žádný hrdina, ale to se tu neřeší (jinak by muselo být před tímto "morálním soudem" neskonale více lidí, včetně politiků). Podstatou sporu tedy není to, zda byl v kontaktu s příslušníky StB (to bylo mnoho lidí, a ani o tom nemuseli vědět: v tom je pointa práce "tajných služeb"). Podstatou sporu je to, zda jeho činnost odpovídala tomu, kam bylo jeho jméno zařazeno, tedy zda byl vědomým a úkolovaným spolupracovníkem StB.Z vlastního vyhodnocení StB, publikovaném ve vlastní publikaci UPN, celkem jasně vyplývá, že celý tento spor je zbytečný. Sama StB přišla na to, že Babiš nebyl agent, ale důvěrník - pouze to administrativně nebylo dotaženo do konce, proto se Babiš dostal do "lustračních" řečí.
0/0
4.2.2014 13:21
Foto

Křivan

Vy jste postavil Babiše, bez
Vy jste postavil Babiše, bez ohledu na rozhodnutí soudu na tu "správnou" stranu. Nehledě na osoby, on je nebetyčný rozdíl, mezi tím jestli někdo informoval STB, že kamarád nemá rád komunisty a píše o tom články a nebo odhalil, že někdo za úplatu od konkurence podepsal pro stát nevýhodný kontrakt. Jenže lustrační osvědčení to neřeší je jen jedno. Navíc, vždycky jde z klobouku vytáhnout králíka.Myslím, a sám jste to i napsal, že v dnešní době je lustrace už jen nástroj k vynucování poslušnosti, proto mne podstata problému, byl či nebyl spolupracovník, nevzrušuje. Kdyby šli všichni úředníci včas do důchodu, nejspíš není už co řešit.PS. Ten protimluv je v tom, že lustrační osvědčení v některých případech je vlastně vyznamenání.
0/0
4.2.2014 16:42
Foto

J52a22r90o86s29l73a18v 51T47í97n42e33k 9449189178274

Pro mně je nejdůležitější to
že pan Babiš nebojoval(nedonášel na vlastní lidi) proti vnitřnímu nepříteli !!!!!! Vše ostatní je omluvitelné ...
0/0
5.2.2014 14:04
Foto

Janh

Ano, přesně ta "výběrovost"
Ano, přesně ta "výběrovost" je nejlepším argumentem proti.Mimochodem, plivla na Vás samotná žumpa tuzemské novinařiny, JXD:http://www.reflex.cz/clanek/komentare/54361/jiri-x-dolezal-babis-babisovi-oci-nevyklove.htmlPředpokládám, že teď budete zpytovat svědomí :)
0/0
4.2.2014 12:54
Foto

Křivan

doufám že to nejsou zadní vrátka
Je mi jedno, jestli byl Babiš spolupracovníkem. Jak nabyl svého majetku je nyní bezpředmětné, pokud mu někdo neprokáže trestný čin.Vidím však v článku jeden závažný protimluv, který mne u pana Schneidera zaskočil. Z jedné strany konstatuje, že ta část STB, …1. oddělení 3. odboru XII. správy ZNB bylo zaměřeno na ochranu proti tomu, co se nyní nazývá „průmyslovou špionáží“…. Vlastně ochrana hospodářských zájmů státu, tedy „záslužná“ činnost, kterou provádějí více méně všechny státy světa (s tím nemám problém).Z druhé strany nám předkládá řadu argumentů, kterými zpochybňuje, že by se Babiš vědomě na této „záslužné“ činnosti podílel.
0/0
4.2.2014 12:34
Foto

K30a68r90e85l 29V41y33š26a44t83a

Jdete do haje,
cim je vydiratelny? Nekoho jeste zajima davna minulost? Na spine STBaku uz davno lezi vrstva obrovske spiny protagonistu porevolucnich velicin. Chcete se hrabat ve spine, musite zacit od povrchu vrstvy.
0/0
4.2.2014 12:06
Foto

J37a26n 74S60c61h16n87e64i18d36e14r 3664588796256

Omyl zcela zásadní
"Bureš" a podobní jsou vydíratelní lustračním zákonem. Od toho ten zákon vznikl. Několik set jmen z registrů vypadlo, několik set dalších dostalo falešné lustrační osvědčení - a tito (z lustrací jakoby "vyňatí") dosud makají a tikají jak švýcarské hodinky, aby nedopadli jako ti, kteří jsou veřejně lustrováni, ponižováni a týráni na základě pouhých administrativních záznamů, ať již mají co společného s realitou, nebo ne. Tato smolná (lustrační) lázeň se udržuje čtvrt století vroucí, aby se ti vyňatí neodvážili vypovědět poslušnost.A všichni ti, kteří se tohoto pojetí "lustrací" zastávají, se podílejí na všeobecném oblbování. Lustrační zákon má efekt jinde a jiný, než se všeobecně míní.
0/0
4.2.2014 12:05
Foto

K59a59r14e85l 48V37y94š38a83t64a

Prominte
omlouvam se - povyk
0/0
4.2.2014 11:59
Foto

Josef Novak

Bureš, je ideálním "mužem na
Bureš, je ideálním "mužem na svém místě" ! Lehce vydíratelný a proto dosazený eurofašismem. Stal se pouze vyjádřením a vhodným ´nosičem´ něčeho, co se chystalo již dlouho. Byl ve správnou dobu na správném místě. Se správnou ´legitimací´ z dob minulých. Je důvěryhodný, protože vydíratelný. Právě proti takovým případům jsme měli ´lustrační´ zákon."
0/0
4.2.2014 11:49