Diskuse k článku

Jihočeský učitel: Komunisté a řídit školství? Nepředstavitelné!

„Teď je pojistkou proti komunistům rada, pak to bude zastupitelstvo... A pak?“ ptá se iniciátor protestní petice Martin Rosocha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Černoušek

Co takhle: "Římský katolík a řídit školství? Nepředstavitelné!"
Vadí-li panu zeměpisáři členka KSČM na školství, protože někteří jiní komunisté v minulosti spáchali to nebo ono, měl by mu v kterékoli funkci, ovlivňující školství, vadit také každý člen římskokatolické církve, organizace, která rukama svých některých členů v minulosti spáchala obrovské zločiny. Zvláště tady v ČR by o tom mohl ten učitel, z jehož Třeboně je do Tábora kousek, leccos vědět (kdyby husité nedokázali porazit několik nepoměrně silnějších křížových výprav, vyhladili tu pod vedením papeže naše předky jako to udělali s Katary), ale pardon, on je zeměpisář a v dějinách se nevyzná... Než přepočítávání dějinných hříchů by asi bylo vhodnější posuzovat konkrétní komunistku a konkrétního katolíka výhradně jako jednotlivce, podle jejich vlastních činů, co říkáte, pane učiteli? http://cs.wikipedia.org/wiki/Albigensk%C3%A1_k%C5%99%C3%AD%C5%BEov%C3%A1_v%C3%BDprava
0/0
8.12.2012 19:14
Foto

M39í80r39a 76K36o80z19á14k 2651849117202

Rosoch je demokrat zvlášního ražení
Dle něj mohou vést jen ti, kteří mají stejný názor. Názor odpůrce ho ani nezajímá. Jen papouškuje to je v médiích.  Ono tomu rychlokvaškovému demokratu vůbec mu nedochází, že demokracie je diskuze. On si ani nezjistí přímo u Baborové, co a jak chce dělat jako radní. Ale hned kádruje a tzv burcuje masy, protože hrozí rudá diktatura. Nejsi s námi tak si nepřítel (dříve třídní). Typické pro některé lidi, kteří vlastní jediné správné řešení. Oblíbený princip kolektivní viny. Misto toho omílá tupě slogan o zločinnosti komunistického režimu. Jenže doba se mění a také myšlenky se vyvíjejí. Jen blb se nepoučí. A media samozřejmě názory KSČM cenzurují, nebo si je upraví k obrazu svému. Ví někdo jak si to KSČM představuje v globalizovaném světě s tím vybudování komunizmu? Rád bych to od nich věděl. Mám rád Scifi.
0/0
26.11.2012 18:34
Foto

Urvisu

Podle mne skvělý, vynikající pohled na věc, Amone! (Až na ty kecy o školácích, Rosochovi rozumím… kdyby do toho nešel s několikatisícovým davem, třeba jen obyčejných studentů, vladaři by ho umlčeli, zacpali by mu hubu jako Smetanovi, dělá to dobře chlapec).
0/0
25.11.2012 7:31
Foto

Něco jsem pochopil okamžitě, a to to, že
vy místo snahy se alespoň se minimálně vzdělat čumíte imrvére do zrcadla. Ovšem garantuji vám, že tam vyčumíte leda tak to jak vám rostou chlupy v nosních dírkách - nikoli řešení nebo příčinu současných problémů. Kdybyste si místo toho snažil nastudovat něco z ekonomiky nebo historie, tak byste zjistil, že ano. Současná situace ekonomická situace se dá zhoršit mnohonásobně - například na stav v jakém byla čs. ekonomika v 80. letech. A když už jsme už u té osvěty, tak vězte, že v civilozovaných zemí je po mnoho desítek let naprosto normální, že si cizinic kupují domy a pozemky a  zahraniční investoři staví a kupují továrny a podnikají. Co normální není, když okupantu unese vládu, nastolí novou a ta nová vláda poklonkuje a skáče jako okupant píská.  Vám to zřejmě přijde normální ale v takovém případě jste tu řiť vůbec neopustil, takže se nějaké další implatance bát nemusíte.
0/0
24.11.2012 22:56
Foto

Amon

Došel jsem jen k třetí otázce
a už mám problém. Asi mi něco uniklo, ale jakýpak hrůzný teror se odehrává ve Venezuele? Všechno je o lidech a ne o systému. Komunistické a socialistické systémy mají jednu velkou nevýhodu oproti kapitalismu a tou je velká regulace v oblasti hospodářské. Tato regulace nevyhovuje kapitálově silným hráčům a ti mají zájem systém rozložit zevnitř  a získat trh, systém se začne bránit a pokud je v něm procento šmejdů tak vysoké jako v ČSSR tak to nemůže skončit dobře. To je si myslím příčina poslední "revoluce" v roce 1989. Jsme bohužel lehce manipulovatelní a většinou skočíme na špek právě  zloduchům jako teď ti školáci.
0/0
24.11.2012 22:17
Foto

Amon

Moje řeč
Moc pěkně napsáno.
0/0
24.11.2012 21:55
Foto

J89i88ř26í 53K52o24p81i50s 1466447673931

Vážený pane, nehledejte příčinu problémů v čase
neboť problém je nadčasový. U vás je nalezení příčiny jednoduché, zahleďte se do zrcadla a najdete přesně součást problému nynějšího marasmu, o kterém píšu. Pochybuji však dle vašeho příspěvku, že jste schopen to pochopit. Jinak se tomu říká "oči to vidí, ale mozek nebere". Mohl byste ještě pro zajímavost uvést, kde se tedy nachází "naše" současná ekonomika pod vedením "odborníků" teď a co se na ní dá ještě zhoršit?Jinak vám doporučuji pro osvětu, procházku po Václavském náměstí, po staré Praze, Karlových Varech, projeďte si obchodní rejstřík, katastr nemovitostí, zmapujte si součinnost prezidenta ČR a  spol. s ruskou ambasádou a pak blábolte o budoucí implantaci do "rusácké řiti". Jste opravdu zoufale pozadu!
0/0
24.11.2012 15:35
Foto

Argumenty došly
tak se začínáte ohánět Štětinou a tím (jinými slovy) jak bylo skvělé, že po roce 48 komunistická verbež ukradla majetek veškerým soukromníkům.  Na vás je jasně vidět, že argumentačně  levice ničím krom primitivních demagogických lží nedisponuje. Mimochodem domníváte se, že svoboda slova je blábol? Podle toho co píšete zřejmě ano. Svoboda slova totiž platí bez ohledu na to zda komunističtí zločinci byli za komunistické zločince z hlediska práva uznáni či nikoliv.
0/0
24.11.2012 11:07
Foto

Křivan

Taky Vám něco doporučím.
Taky Vám něco doporučím. Iniciujte opět se senátorem Štětinou návrh na zrušení zločinecké strany. Máte přeci v parlamentu většinu. Až toho dosáhnete, bude platit Váš předchozí text. Takhle je to jen blábol. Také můžete porovnat podíl majetku České republiky a jejích občanů na celkovém majetku v České republice před a po roce 1989. Pak nás informujte jak jste dopadl. Ve srovnatelných cenách.
0/0
24.11.2012 10:34
Foto

Crecyf

Vážený pane učiteli,
uveřejněte zde prosím výsledek studenských voleb na vašem gymnáziu. V Jihočeském kraji dopadly takto:1113 hlasůz toho:259 česká pirátská strana135 TOP09134 DSSS (!!!)132  Jihočeši 82 KSČM (!!!)... 76 ODS Z toho vás nemrazí? Jste slepý, zaslepený, ovlivněný? Nerozumím.
0/0
23.11.2012 22:39
Foto

J58o14s32&54#23212349294; 55C39a85l89v63e68r54a 7965290434196

Souhlas, pane učiteli, ale...
nepřipadá Vám, že zatímco se zabýváte bojem proti klasickému komunismu, vyrostlo na jeho totalitních základech nové nebezpečí ? Nová forma plíživé totality, která se pouze přizpůsobuje změněným podmínkám ? Nová garnitura lidí, bývalé komunisty a stbáky nevyjímaje, která, poučena chybami všech totalitních režimů. využívajíce všech prostředků demokracie, kterou postupně mění v demokratůru ? Mně to tak připadá...
0/0
23.11.2012 21:29
Foto

Celý text?
Já jsem zřejmě na rozdíl od vás celý text školského zákona přečetl a garantuji vám, že ani tam ani nikde jinde není uvedeno, že by kritika zločinecké strany naplňovala skutkovou podstatu §32 zákona č. 561/2004 Sb. Jestli nevěříte tak podejte stížnost na zmíněnou školu na odbor školství příslušného krajského úřadu. Vzhledem k momentální politické konstelaci na krajích vám určitě vyjdou maximálně vstříc, pokud budou jen trochu moci.  Ovšem moci budou leda kulový, protože jak škola tak pan učitel se ničeho protizákonného nedopustili.
0/0
23.11.2012 21:01
Foto

Vy jste tomu hledání příčiny asi taky moc nedal co...
A při tom to není tak těžké. Příčina 90% všech problémů této země leží před rokem 89. Mimochodem přitroublé nářky tady máte leda vy. Z komunistické diktatury nikdo strach nemá. TO z čeho mají strach alespoň minimálně inteligentní lidé je ekonomický analfabetismus komoušů a naprosto idiotský přístup k zahraniční politice. S nimi u vesla skončíme stejně jako v roce 89 se zruinovanou ekonomikou, s hlavou narvanou v rusácké řiti a v OSN bude za ČR nějaký komunistický píčus  hřímat jak Izrael porušuje lidská práva palestinských uctívačů pedofila. To zas bude ostuda.
0/0
23.11.2012 20:42
Foto

Křivan

souhlas
neofeudalismus
0/0
23.11.2012 20:04
Foto

Jaromil K.

Souhlasím
Bez výhrad bych rád tímto vyjádřil panu učiteli podporu, zejména po letmém pročtení zdejší diskuse, z níž jsem více než zděšen. Děkuji vám a smekám před vámi. Jaromil Kořán, Praha
0/0
23.11.2012 19:02
Foto

Kdo je zvolen za zločinnou organizaci
si nemůže stěžovat, že se to potomkům mučených, vězněných a zavražděných obyvatel nelíbí. 
0/0
23.11.2012 18:16
Foto

Pryč s fašismem a komunismem!
.
0/0
23.11.2012 18:13
Foto

J45i59ř11í 93K31o46p38i94s 1326967303491

To přeci není podstatné
celá tato společnost je zaměřena pouze na řešení následků, nikoliv na vyřešení příčiny. Proto se zde i jinde můžete dočíst přitroublích nářků o zlolajných komunistech, kteří uvrhnou tento národ do diktatury. To, že se postupně i bez komunistů v diktatuře ocitáme, lidem tak naprosto uniká.
0/0
23.11.2012 18:06
Foto

Valonis

Právní řešení-
Pro pana Rasochu je nepředstavitelné aby ho řídila (z krajského úřad) členka KSČM. Právní řešení je jediné: odejít ze školy která podléhá pravomoci paní Baborové! Jak jinak řešit spor mezi tisíci voliči, kteří  paní Baborové dali svůj kredit a panem učitelem, který jeji nadřazení odmítá?   Tedy pokud nechce být "ovládán" paní Baborovou již do čela jihočeského školství postavila vítězná koalice, nezbývá mu než odejít jinam; třeba do Prahy. V tom mu jistě nikdo, ani paní Baborová, bránit nebude. Ale postrkovat před sebou žáky je největší sviňárna! Vypovídá to mnoho  o charakteru pana Rasochy
0/0
23.11.2012 17:15
Foto

Křivan

je třeba číst celý text ne jen to co se hodí
http://cs.wikipedia.org/wiki/Politick%C3%A9_hnut%C3%AD
0/0
23.11.2012 13:30
Foto

Vlkodlac

Četl jste ten rozhovor?
Dočetl jste se tam slova "strach"? V této nedospělé bolševismem prolezlé společnosti se nevyplácí vyčnívat z řady.  Čeština má na to i řadu přísloví.
0/0
23.11.2012 11:54
Foto

Urvisu

Psi mají taky rádi svého pána, oni nemají na výběr, díky misce se žrádlem jsou lehce zmanipulovatelní… už vidím, jak sedmiletý školáček vnímá paní Baborovou jako třídního (no vida, dokonce ve dvojím významu) nepřítele, protože mu nechtěla dát autíčko na hraní. Jde o to, jestli paní Baborovou mají rádi i dospělí lidé, Atko, například takoví lidé, kteří během normalizace nemohli díky komunistkám, jako je paní Baborová, studovat střední ani vysoké školy, umělecky tvořit, cestovat, číst kvalitní literaturu, svobodně vyjadřovat své názory a zrovna teď, čirou náhodou, posílají své děti anebo vnoučata, do kterých vkládají své zprzněné sny, k zápisu do školy pod knutou paní Baborové, ženy, která je ztělesněním normalizačního svinstva v justici a ve školství. S názory dětí na paní Baborovou tady nešachujte, Atko, to jsou jen falešné tanečky, ty děti živí jejich rodiče, budeme se bavit o rodičích těchto dětí. Dokážete si představit, že by rodiče pustili na protikomunistickou demonstraci své děti, kdyby jim to sami neschvalovali? Já ne. Já osobně si přeji, aby paní Baborová předvedla, co umí. To je ale pouze můj názor a ještě jednou zopakuji: "Pokud se komunisté chtějí znovu zařadit do řídících procesů ve společnosti, měli by se rozumně a velkým obloukem vyhýbat resortům školství a justice, není moudré hned zkraje dráždit hada bosou nohou." ............................................ Jinými slovy – chybu udělal hejtman Jiří Zimola!, opět velmi mladý a sociálně nevyzrálý partajník na příliš zodpovědném místě. Zimola měl komunistům i Baborové jejich hloupý nápad rozmluvit dříve, než se strhnul poprask. Voliči by neměli podporovat instalaci mladých uch do politicky zodpovědných funkcích – nedostatek zkušeností nelze nahradit entuziasmem, asertivním chováním a vychlámanými ksichtíky ála Standa Gross anebo Bohuslav Sobotka a naopak přebíjet neschopnost mladých uch latentním fašismem při obsazování pracovních míst ve firmách anebo v redakcích publicistických serverů jako je Česká pozice :)
0/0
23.11.2012 10:33
Foto

Zkuste si znovu přečíst
znění příslušného paragrafu školského zákona. Pak, než znovu začnete něco blábolit o polpotovi, si odpovězte na otázku zda pan Rosoch propagoval ve škole nějakou stranu nebo nepropagoval.  Mimochodem o výcviku dětských vojáků zřejmě víte hovno, a zřejmě i o spoustě jiných věcí, jinak byste nemohl jedno ze základních občanských práv - tedy svobodu slova - a to, že někdo veřejně říká všeobecně známé skutečnosti,  přirovnávat k výcviku dětských vojáků.
0/0
23.11.2012 9:54
Foto

V.Hricák

A co nátlak,kterému musí
A co nátlak,kterému musí čelit demokraticky zvolená zastupitelka.Ten se vám zdá fér?V čem se potom lišší chování minulých komunistů od současné vládní garnitury a jejich stoupenců?Nebezpečná není ideologie,ale lidé,kteří jí prosazují.I když v marxistickém učení je uveden třídní boj,nikde tam nenajdete,že se mají političtí oponenti věšet,nebo posílat do lágrů.To lidé tuto ideologii těmito praktikami "zdokonalili".Bohužel současné vládní strany začínají používat hodně podobné praktiky,jakými se proslavili právě předlistopadoví komunisté.Cenzura a manipulace.Proč asi?Není to náhodou proto,že jsou v těchto partajích nalezlí lidé ze stejného těsta,jako ti,co nám ještě před čtvrt stoletím ordinovali komunismus?
0/0
23.11.2012 9:32
Foto

V.Hricák

Statečnost? Rád bych
Statečnost?Rád bych věděl,kde jí v chování tohoto člověka vidíte.Za své názory nemusí čelit žádným represím.Je zřejmým paradoxem,že kritika vládnoucích stran nese téměř stejné riziko,jaké nesla kritika KSČ v osmdesátých letech.Stačí si vzpomenout na L.Michálka a jeho kauzu Drobil.
0/0
23.11.2012 9:20
Foto

V.Hricák

Kdyby jste se pane učiteli
Kdyby jste se pane učiteli raději zajímal o to,co nahání komunistům voliče.Kdyby jste sepisoval petice a organizoval demonstrace proti korupčním praktikám většiny parlamentních stran,proti asociálnímu chování současné vlády,nebo zjevným snahám o privatizaci státu,udělal by jste v boji proti komunistům víc,než vašemi pochybnými akcemi.
0/0
23.11.2012 9:16
Foto

Vlkodlac

Do posledního puntíku má pan Rosocha naprostou pravdu.
To se tak často nestává. Až se člověk diví, že takoví stateční lidé mezi námi ještě jsou.
0/0
23.11.2012 9:15
Foto

Giorgio

To, že zde můžeme demokraticky diskutovat, s KSČM skončí
KSČM je zpět, v plné síle. Bijme na poplach. Její voliči nám opět chtějí zakazovat shromažďování, petice a svobodné vyjádření názoru. Nemusíte s panem Rosochou souhlasit, ale netvrďte, že jeho veřejné vyjádření nesouhlasu je nedemokratické. Protože nedemokratické je UPÍRAT někomu právo vyjádřit veřejně svůj nesouhlas, i když jde o nesouhlas s "demokraticky" zvolenými kandidáty. A vám důchodcům a "chudým" lidem, kteří neumíráte hlady, můžete k svobodným volbám, můžete se v této diskusi svobodně vyjádřit, můžete svobodně vycestovat do zahraničí (i když na to třeba zrovna nemáte peníze) a nikdo vás za to nezavře do vězení, ani za to nebude omezovat právo vašich dětí na vzdělání, chci připomenout, že v době vlády komunistů tomu tak nebylo. Takže opravdu nevím, kdo tady má KRÁTKOU paměť. Já si tedy vzpomínám na fronty na toaleťák, pomeranče a banány. Na trabanty a wartburgy a na zamořená města. Na překrucování historie v dějepisu a občanské výchově. Na potírání náboženských práv. Na upírání lidských práv. Na věznění politických oponentů. Na přesně stejnou rétoriku, jakou tady čtu od lidí, kterým vadí, že pan Rosocha má jiný názor. Asi ho považují za "podvratný živel". Jak příznačné, že jsou to opět studenti, kteří vystoupili na obranu demokracie - bylo tomu r. 1939, r. 1989 a nyní v r. 2012, když KSČM získalo ve volbách hlasy díky svému populismu a disciplinované důchodcovsko-dělnicko-rolnické voličské základně. Není divu, že vzdělaní lidé leží voličům KSČM v žaludku... Pane Rosocho, přeji Vám ve Vašem úsilí proti všem těmto pitomcům a taky trochu za ně (neboť oni nevědí, že to co činí, dělají proti sobě a svým právům) hodně sil a vytrvalosti. Jako člověk, kterému jde o více než o cenu za rohlík, stojím plně za Vámi. P. S.: Nejsem voličem ani KSČM, ani ČSSD, ani ODS... A není to podstatné. Podstatné je, že mám právo zvolit si jakoukoliv stranu, na čemž ovšem KSČM a její minulí ani současní sympatizanti nemají vůbec žádnou zásluhu. Hough!
0/0
23.11.2012 8:57
Foto

Křivan

Využívá své žáky
Využívá k prosazování svých politických názorů své žáky. Říká Vám něco Pol Pot a jeho dětská armáda? Němci natočili nedávno film o tom jak učitel dokázal ze svých žáků nadělat rychle poslušné ovce. Křičet proti komunistům není odvaha, ale jen naplnění parciální politické objednávky. A už se konečně naučte psát slušně.
0/0
23.11.2012 8:30
Foto

Lejboj

Máte 100% pravdu
Naprosto musím s Vámi souhlasit. Tento národ má tak krátkou paměť, že mu skutečně není pomoci. Bohužel současná "pravice" představovaná ODS a TOP09 dohnala lidi do spárů levice ČSSD a extrémní levice KSČM.Lidé si bohužel vůbec neuvědomují, že kdyby tu zůstali komunisti u moci, tak si tady na internetu nemůžeme svobodně diskutovat o politice a ekonomice.Musím tedy dát podporu panu učiteli, i když je mi jasné, že za pár let z toho můžu mít třeba problémy, až se dostanou komunisti opět k moci. Slyším od lidí okolo,  že se to nemůže přeci zvhnout k tomu, co zde bylo před rokem 1989, ale dějiny mluví skutečně jinak!
0/0
22.11.2012 22:29