Diskuse k článku

Je olympiáda v Soči na „gay“ paškále kvůli azylu pro Snowdena?

Ruský zátah na „homosexuální propagandu“ dává Západu diplomatický klacek proti Kremlu jako na zavolanou. Byl to Putinův záměr?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Křivan

Myslím si, že Rusko má úplně
Myslím si, že Rusko má úplně jiné problémy, a pokud někdo pod záminkou a případně i "cizí vlajkou" nevyvolá umělý konflikt pro místní gubernátory tak to nejspíš nebude tak horké. Z druhé strany, na to najít si záminku není třeba zákon, možná i proto ten zákon vznikl. Putin žil dost dlouho v Německu, kde míra tolerance byla vždy vysoká, a určitě není slepý.Ps Děkuji za rozumnou diskuzi.
0/0
22.8.2013 16:18
Foto

Křivan

Zmínkou o 70 leté důchodkyni
Zmínkou o 70 leté důchodkyni jste mi připoměl jeden příběh, kdy dospělá, šťastně vdaná žena s dvěma dětmi bez jakékoliv vidtelné vnější příčiny změnila svojí orientaci a nyní šťastně žije se svojí starší přítelkyní i s dítětem počatým ze zkumavky. 
0/0
22.8.2013 16:11
Foto

P62a30v12e83l 15Š91i77m98e82k

No vidíte, i tahle diskuse by
No vidíte, i tahle diskuse by v Rusku nejspíš v mém případě byla považována za propagaci homosexuality a mohl bych očekávat návštěvu příslušníka s placatou čepicí.To je vždycky fajn, když se v nějakém státě začíná trestat za písmenka kladená vedle sebe.Ano, ano, znám je - čtenář Novinek a čtenář iDNES jsou přesně ti dva lidé, se kterými bych chtěl být ve trojici na opuštěném ostrově v tom vašem hezkém příkladu, který jste tu před pár dny uváděl. :)
0/0
22.8.2013 14:32
Foto

P74a71v41e89l 78Š61i93m26e65k

No a možná byste se měl kát
No a možná byste se měl kát vy, za to, že plýtváte svou energií na úplně špatném místě, chcete-li léčit nemocnou společnost. Ale jak už jsem psal před pár dny - o tom, kdo z nás měl pravdu, nás na tomto světě nikdo nerozsoudí. Až někde jinde. Takže v tomto bodě debata logicky končí. :) Díky za ni. 
0/0
22.8.2013 14:26
Foto

Ctirad Bednář

Správné by bylo na otázku neodpovídat,
vztah přerušit a kát se.
0/0
22.8.2013 14:02
Foto

Ctirad Bednář

Nemyslím, že
by se dalo vůbec o soužití homosexuálů říci, že žijí "slušným životem". Je pravda, že za mnoho věcí nemůžete, ale už jen touto "neslušností" přibíjíte (stejně jako já svými hříchy nebo kdokoliv jiný) hřebík do rakve civilizace, a to ani nemluvím o tom, že tuto "neslušnost" veřejně obhajujete. Co se osvěty týká, myslím, že zmatení intelektuálové na diskusním fóru České pozice jsou vhodným objektem - na Novinkách má většina lidí, alespoň co se homosexuality týká, dosud zdravý názor.
0/0
22.8.2013 13:55
Foto

P19a78v63e24l 63Š69i84m78e66k

Já tvrdím, že podle znění (!)
Já tvrdím, že podle znění (!) toho aktuálního zákona se kyvadlo vrací spíše ještě dál než tam, kde bylo za komunismu. Více o tom píšu níže. Je to prostě zákeřný zákon. Ale jistě, jde zatím jen o znění zákona, počkejme si na jeho uplatňování v praxi. 
0/0
22.8.2013 13:53
Foto

Křivan

Tohle je článek o ruském "
Tohle je článek o ruském " protihomosexuálním zákonu", tak si o tom něco přečtěte a netahejte sem VŘSR.
0/0
22.8.2013 13:52
Foto

Křivan

Milý Černoušku kouknětě se na
Milý Černoušku kouknětě se na demografickou mapu světa a zjístíte kde jsou největší přírůstky obyvatelstva a jak je to spojeno s životní úrovní, tedy s vyžíráním přírodních zdrojů. Potom se můžeme k diskuzi opět vrátit. Nevytahujte ovšem z klobouku Romy, tenhle demografický rébus je pouze a čistě náš výtvor a ani na mapu ČR nemá statisticky výrazný vliv.
0/0
22.8.2013 13:41
Foto

P40a66v84e20l 36Š22i27m78e17k

Tak schválně další otázka. Já
Tak schválně další otázka. Já se přiznám, že se s partnerem na veřejnosti ani za tu ruku nedržím. Ani se s ním nelíbám na zahradě. Nicméně když se mě v práci kolegové ptají, kde jsem byl na dovolené a jestli s manželkou, tak řeknu, že s přítelem. Rodiče mě totiž učili, že se nemá lhát. Ale mám dojem, že i tímto vlastně nahlodávám přirozený řád a nasazuju lidem do hlavy červíčka. Jaký je váš názor? Mluvit otevřeně o svém partnerském vztahu, nebo lhát?
0/0
22.8.2013 13:40
Foto

Černoušek

zůstaňte doma
 v ČSR došlo k částečné dekriminalizaci až v 60. letech, k plné až počátkem 90. let, pokud se nemýlím. V Rusku zrušila trestnost homosexuálních styků právě bolševická revoluce po roce 1917. Propadnutím hrdla to možná trestala naposledy nějaká inkvizice ve středověku.
0/0
22.8.2013 13:35
Foto

P50a80v41e41l 69Š15i48m95e75k

Tak ale konečně začněte dělat
Tak ale konečně začněte dělat osvětu na správném místě! Co je mě do toho, že ženatí chlapi na seznamkách hledají mladé kluky, místo aby se věnovali své rodině? Za to já ani můj partner fakt nemůžeme. Stejně tak doufám, že nebudete požadovat, aby lidé s geneticky způsobenou obezitou radši zůstali sedět doma a neukazovali se na ulici, protože slouží jako špatný vzor pro děti, které se pak přežírají.Nemluvě o tom, že rozklad rodinných hodnot způsobuje hlavně sobectví a egocentrismus, lidé se rozvádějí, protože stále hledají "něco lepšího", kašlou na děti, protože vydělávají peníze, atd. Ale vy budete neustále kopat do homosexuálů, i do těch, kteří žijí slušným životem, jak jen dokážou, a mohou být i vzorem - ano, klidně vzorem i pro heterosexuály a jejich rodiny. 
0/0
22.8.2013 13:35
Foto

Ctirad Bednář

1. Takové chování je krajně
1. Takové chování je krajně nevhodné a ve slušné společnosti by to homosexuály ani nenapadlo, styděli by se. 2. Společnost rozkládáte nemravným chováním, kterým pak snadno infikujete další. Nemít děti je od zdravé osoby hloupé (pokud se jedná o úmysl, nikoliv osud), nikoliv nemravné.
0/0
22.8.2013 13:26
Foto

Křivan

Konec civilizace, všichni chtějí všechno a hned
Asi Vás zklamu, na některé přírodní zákonitosti je člověčí řešení mimo realitu proto se řešení jen předstírá. S tím jste nejspíš musel vyrovnat i Vy. Přesto, že nepatřím mezi tuto ani žádnou jinou podobnou menšinu, vím o čem mluvím.Dvě poznámky navíc.1. Nevěřte na pouhé mindráky, to je jen vrchol. Existuje i mlčící  "96% " většina. Z fyziky pak platí zákon akce a reakce.2. Pokud mne paměť neklame ještě před několika desítkami let bylo "nevhodné provozování"  homosexuality v SSSR  trestáno až propadnutím hrdla. Potom, až příliš rychle padly veškeré zábrany (tykající se nejen homosexuality) a nyní s procitnutím pravoslavné církve se kyvadlo vrací unaveno lehce zpět.
0/0
22.8.2013 13:24
Foto

Černoušek

?
 "Homosexuálové jsou již ze své podstaty vyřazení z přirozeného koloběhu života, který ve spirále budoucnost neustále navazuje na minulost." To jako že homosexuály narozdíl od jiných dětí nosí (podle některých zlomyslný) čáp? Tyhle biologistické kecy... V tom případě jsou "vyřazeni" z Vašeho "koloběhu" i všichni kdo nemají děti (ať už že nechtějí nebo nemohou), všechny osoby vázané tzv. slibem čistoty (celibátníci) atd. Jenže, milý Křivane, příroda je trochu složitější, než se Vám může na první pohled jevit a i zdánlivě nesmyslné a "vyřazené" jevy v ní mohou mít svůj dobrý smysl, jen Vy ho nedokážete nebo nechcete vidět.Je účel člověka na světě za každou cenu nadělat co nejvíc potomků (nejlépe tak 10)? Nebo si hrát populační závody v národních týmech?Lidé neexistují jako rozmnožující se izolovaní jednotlivci (resp. dvojice), ale jako společnost a v rámci společnosti jako celku mají svůj smysl i ti, kteří třeba potomky nezplodí. Tak např. celibátníci a celibátnice bezpochyby po staletí přispívali společnosti a kvalitě života v ní obrovskou měrou - nemocnice, školy, dlouho i věda, atd.). Stejně tak i jiné osoby bez potomků mohou být společnosti prospěšné a jsou jí prospěšné - například svou vysokou solidaritou: bezdětní lidé (ať heterosexuální nebo homosexuální) se například u nás plně podílí na financování očkování dětí, péče o zdraví dětí, školství od předškolního vzdělávání až po univerzitu včetně. Tato solidarita je správná a měla by být spíše posílená než oslabovaná. "zákon o udržení a trvalém rozvoji živočišného druhu" - živočišný druh homo sapiens sapiens rozhodně není ohrožený, naopak jeho počet roste bezmála nebezpečně. každý, kdo předtím nezavírá oči, by měl existenci homosexuality, ale i celibátníků (kněží, mnichů) vítat a ne na tyto skupiny lidí útočit. "každý jedinec má ve své genetické výbavě sklon k homosexualitě zakódovaný a pouze v některých případech dochází k jeho aktivaci." - zábavná pseudoteorie... takže podle Vás vlastně nejsou žádní genetičtí heterosexuálové ale svět je plný neaktivovaných (latentních) homosexuálů, drážděných a ohrožovaných malou skupinkou aktivovaných homosexuálů? Čím se podle Vás "aktivuje homosexualita v různých fáích životního cyklu"? Co například aktivuje homosexualitu u 70leté důchodkyně, do té doby heterosexuální? Nebo za homosexualitu nakonec přeci jen může smog, popílek, zničené životní prostředí? :) 
0/0
22.8.2013 13:19
Foto

Ctirad Bednář

Takový zdroj nemám,
je to můj osobní odhad situace, i čtenář výše se o tom zmiňuje a Vy jste nijak neprotestoval. Ale myslím, že odhad to je správný. Samozřejmě si nemyslím, že by se zvyšoval počet případů homosexuality vrozené, nárůst se týká homosexuality získané, tedy té, kterou nazýváte "sexuální rozežraností". Ta jistě právě pod vlivem aktivit homosexuální lobby a ideologického působení neomarxismu na mládež narůstá. Chuť mládeže experimentovat se samozřejmě zvětšuje, když dětem na základní škole psycholog klade v dotazníku sugestivní otázky jako: "Jsi homosexuál?" "Ne? Jak to víš, když jsi to nezkusil?"
0/0
22.8.2013 13:16
Foto

P20a24v72e47l 59Š23i20m71e20k

A můžou se dva lidi stejného
A můžou se dva lidi stejného pohlaví na veřejnosti držet za ruku, aniž by komukoliv sdělovali, jestli jsou homosexuálové? :)Myslel jsem, že tu společnost rozkládám tím, že nemám děti a že místo toho trávím svůj život s osobou stejného pohlaví (bez ohledu na to, jestli spolu spíme nebo ne). :)
0/0
22.8.2013 13:09
Foto

Ctirad Bednář

Na soužití dvou lidí stejného pohlaví nevidím nic nevhodného.
Ten neslušný rozměr tam vzniká až u soužití dvou homosexuálů.
0/0
22.8.2013 13:01
Foto

P22a84v34e49l 73Š25i27m87e24k

A ještě jedna hodně důležitá
A ještě jedna hodně důležitá otázka. Odkud čerpáte informaci o "současném nárůstu homosexuality". Tady je potřeba opravdu požádat o zdroj. 
0/0
22.8.2013 12:54
Foto

P57a25v64e35l 57Š61i39m32e92k

Ono hodně záleží na tom, jak
Ono hodně záleží na tom, jak to ti Rusáci budou reálně aplikovat, počkejme si. Já jen tvrdím, že ten zákon dává úřadům daleko větší prostor k šikaně občanů, než kdyby byl formulován jako "zákaz homosexuálního styku". Píše se tam o propagaci "netradičních vztahů". To znamená, že se nemusím na zahradě líbat s partnerem (já to ani nedělám, jdou-li kolem lidé), stačí prostě že tam jsme, že kolem půjde nějaká bábuška s vnoučaty, která bude mít zrovna blbou náladu, takže nás napráská s tím, že děti se jí ptají, jestli je to normální, že spolu v tom domečku žijí dva pánové. Nebylo by férovější prostě kategoricky zakázat soužití dvou lidí stejného pohlaví? Mě to přijde jako nelogický mezistav, kdy židé ještě nebyli v koncentráku, ale zároveň už nesměli jezdit tramvají. 
0/0
22.8.2013 12:52
Foto

Ctirad Bednář

Nejsem pověřen sepsáním takového zákona a nemíním se proto
kategorický vyjadřovat  o něčem, o čem jsem nepřemýšlel. Ruský zákon mi nijak tvrdý nepřipadá, myslím, že je velmi humánní. Patnáct dnů vězení není rozhodně tvrdý trest. Navíc tento zákon nebrání homosexuálům dělat si v soukromí ložnice, co chtějí, což náš zákon zrušený v šedesátých letech nedovoloval. Nemyslím, že by děti měly vidět líbající se muže, i kdyby to bylo na jejich zahradě. Současný nárůst homosexuality, myslím, je způsoben právě množstvím nevhodných vzorců chování přístupných dětem a mládeži.
0/0
22.8.2013 12:33
Foto

P28a28v88e46l 42Š79i30m55e42k

Mýlíte se, ruský zákon proti
Mýlíte se, ruský zákon proti propagaci homosexuality je mnohem tvrdší a zákeřnější než zákony o zákazu homosexuálního styku známé z 20. století. Už jsem vám tu vysvětloval, proč (sám jste přece usoudil, že by mi neuškodilo vězení za umožnění mládeži nahlížet do mé zahrady nebo za držení za ruku s partnerem). Ve 20. století málokoho odsoudili na základě toho tehdejšího zákona a rozhodně nebylo trestné držet se za ruku - řada homosexuálů byla všeobecně známá a věznění se neobávali. Výjimkou bylo pouze období nacismu.Proto jsem se vás nedávno (marně) ptal, jak přesně byste ten navrhovaný zákon pro ČR definoval.
0/0
22.8.2013 12:07
Foto

Ctirad Bednář

Zákon zakazující propagaci homosexuality je sice velmi
mírný, ale možná by stačil. Když jsem byl malý, byl daleko přísnější. Dnes je lidská společnost v rozkladu a je třeba diagnostikovat příčiny a určit léčbu.
0/0
22.8.2013 11:51
Foto

P10a46v61e44l 64Š52i89m29e83k

Při vší úctě, je to sice
Při vší úctě, je to sice velmi zajímavé s těmi opicemi, ale v tuto chvíli je mi to zcela ukradené. V tuto chvíli mě zajímá pouze vaše myšlenková cesta, která od těch opic vede k tomu, že bych měl já jít do vězení za to, že žiju s klukem. Tedy lépe řečeno, nezajímá mě, jak ta cesta vypadá, ale děsí mě to, že vůbec existuje.Uvědomte si, že já nevedu "boj za možnost držet se za ruce". Takové právo tady existuje, existovalo i za komunistů, i dříve. To vy vedete boj za zcela nový zákon, který by to zakázal. 
0/0
22.8.2013 11:42
Foto

Stuchlej

Odpověď
Nebudu se vyjadřvat ke spoustě věcí, protože na ty odpovídám níže.2) Kolik... ne pogromů budiž... ale protestů proti homosexuálům jste zažil na území ČR? Já si nepamatuju mimo PP ani jeden. Tolerance znamená něco snášet, nejedná se o žádný srovnávací operátor. Nechci se pouštět do nějaké debaty na téma, co všechno můžou a nemůžou. Doporučím vám ale jednu Masarykovu debatu, kde se debatuje o možnosti (nikoliv právu) homosexuálů na adopci dětí.  
0/0
22.8.2013 11:31
Foto

Ctirad Bednář

Vy se třeba nedožadujete, ale
homosexuální lobby ano. Váš boj za držení se za ruku je využit těmi, kteří chtějí adoptovat děti, a jejich boj je zase podporován těmi, kteří chtějí relativizovat rodinné vztahy a postupně rodinu zrušit. Jisté politické kruhy potřebují "vzpoury různých menšin", které samy organizují a dotují (z našich daní). Začíná to vždy stejně - bojem za údajná "lidská práva", která si vycucali z prstu. Cílem je však rozložit národy, národní státy, vše tradiční a lidskou společnost vůbec. Španělský parlament již přede třemi lety přiřknul lidská práva opicím. To není vtip, to je fakt.
0/0
22.8.2013 11:31
Foto

Stuchlej

Koho je slyše?
Dobře, dejme tomu vytvořím nějakou tiskovou zprávu, najdu pár známých aby se podepsali, odešlu do tisku, že nesouhlasím s tím, že socialisti si mě berou do pusy a co se stane? Nic, protože lidi jako já nikoho nezajímají, prostě z hlediska sledovanosti to nepřinese žádné body. Vy ste ale v jiné pozici. Uznávám, žene vždy je nutné okamžitě burcovat známé, když někdo vaším jménem řekne něco, s čím nesouhlasíte, ale toto mi připadá už dost, vzhledem k následkům. Já sem si dřív myslel, že v ČR může zvítězit relativně rozumná myšlenka nad populismem, ale presidentská volba mě přesvědčila o opaku. Nechci se bavit o tom, kdo je lepší, jestli Zeman nebo kníže, ale faktem zůstává, že všichni mí známí, kteří volili Zemana tak na mou otázku proč si volil Zemana odpověděli častěji ve smyslu "... nevim" nebo "protože je proti školnému" ap. které president nemá řešit. Takže netrpím nějakou iluzí, že český národ zajímá pravda. Český národ zajímají jen fráze, populismus a nacionalismus.   
0/0
22.8.2013 11:24
Foto

P83a17v87e11l 19Š45i68m88e82k

Píšete o "předstírání řešení
Píšete o "předstírání řešení problému". Zkuste napsat jasněji, co je 1) problém, 2) cílový stav, 3) vaše navrhované řešení.Jinak nemyslím, že ten odpor je dán pouze pudem sebezáchovy. To by pak existoval i odpor k neplodným lidem a vlastně k lidem s jakýmkoliv postižením, které potenciálně při dosažení podílu 100 % by znamenal zánik civilizace. To může být i slepota (kdyby všichni byli slepí, tak asi civilizace nepřežije). Přesto k lidem s jiným postižením takový odpor není. Pak můžeme říct, že je to tím "zviditelňováním" homosexuálů. Ale kdyby lidi odhodili klapky nenávisti z očí, tak by viděli, že lidé s jiným postižením se zviditelňují také. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, vidím za tím odporem z velké části nějaké osobní mindráky.
0/0
22.8.2013 11:09
Foto

P34a61v61e42l 25Š65i93m90e81k

Už jen stručně: Já se
Už jen stručně: Já se nedožaduji žádných práv. Já bych jen byl rád, kdybyste mě neposílal do vězení za to, když je skrz plot mé zahrady vidět, že žiju s klukem. Registrované partnerství ani adopce dětí nepožaduji. Ale to vám evidentně nestačí, vy mě hodláte posílat na 15 dnů do vězení za prostý fakt, že bydlím s klukem, jak jste uvedl na jiném místě diskuse.
0/0
22.8.2013 9:46
Foto

Křivan

Homosexuálové
Homosexuálové jsou již ze své podstaty vyřazení z přirozeného koloběhu života, který ve spirále budoucnost neustále navazuje na minulost.Pokud připustíme, že jedním ze základních  přírodních principů platných pro živou přírodu je zákon o udržení a trvalém rozvoji živočišného druhu, u lidí je tento princip postaven na pohlavním soužití jedinců rozdílného pohlaví, potom aktivní homosexualita, to znamená orientace na jednotlivce stejného pohlaví, je v přímém protikladu s tímto principem, který žádná sebetolerantnější civilizace neodstraní. Tuto skutečnost si uvědomují, nebo podvědomě cítí všichni zúčastnění. Šidítka, jako registrované partnerství, svatební obřady, možnost osvojování dětí, děti ze zkumavky jen řešení problému předstírají.  Chápu, že vyrovnat se s takovou zátěží je pro jinak třeba i velice inteligentní jedince silně flustrující a v zásadě bezvýchodné. I proto se část této skupiny našich spoluobčanů snaží zviditelnit za jakoukoliv cenu.Můj osobní názor na homosexualitu vychází z předpokladu, že každý jedinec má ve své genetické výbavě sklon k homosexualitě zakódovaný a pouze v některých případech dochází k jeho aktivaci. V některých případech se aktivuje ještě v předporodním stádiu života, v jiných případech v různých fázích životního cyklu, buď samovolně, nebo vlivem prostředí. V poslední době mám pocit, že dochází v oblastech s velikou koncentrací lidí (města nad milion) k výraznému nárůstu občanů s homosexuální orientací, která značně převyšuje obecně udávané 4 procenta populace.Zde si dovolím spekulovat. Pravděpodobně jde o zpětnou vazbu, kterou příroda napravuje škody způsobené přemnožením a činností lidského druhu.Čistě teoreticky pokud bude v lidské populaci 100% homosexuálů, lidstvo je u konce svého vývoje. Snad i proto je odpor k této menšině tak silný a nelze vyloučit, že je dán i obecným pudem sebezáchovy.
0/0
22.8.2013 8:14