Diskuse k článku

Jak si Pavel Bém vychutnával konec Bohuslava Svobody

„Vše je rámováno nejhoršími lidskými vlastnostmi, jako je závist, pokrytectví, farizejství,“ řekl k situaci v Praze její bývalý kapitán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Bem, ehm nemusi chodit kanaly,
ale jestli mate jen trochu v tele cti, zalezte si tam sam.... viz:http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/co-prispelo-k-padu-prazske-koalice-vysledek-proverky-smluv-k-tunelu-blanka?showcomments=1#comments
0/0
29.5.2013 20:34
Foto

Matyas

Ne to je dobře
čím víc se tihle lidé budou ukazovat, přehlížet realitu a nabubřele se chovat tím spíš přeteče ten pohár i u čecháčku. Je to božák, lidská troska ale jen ať se projevuje. Čím víc, tím líp. Hlavně ať zůstena v ODS a dostane se zase na vrchol ať se té zločinecké organizace zbavíme.
0/0
28.5.2013 13:14
Foto

Evau

Kdo je v Praze Velký Al?
Kalouska už přestalo bavit to hloupé loutkové divadlo, zatáhl oponu a naházel všechny ty kašpárky zpátky do krabice. Stát jsem já. Mafie v Praze? A stojí nám to za rozčilování a prasklé aorty jako Michala Viewegha? Pavel Bém se dobře baví, tak se bavme s ním. Každý zloděj křičí chyťte zloděje, a nač si sypat popel na hlavu a plížit se pod zemí, třeba tunelem Blanka, když můžeme s drzým čelem kritizovat ty slabochy, kteří nejen, že nezdolali během svého působní na pražském magistrátu žádnou osmitisícovku, ale ani neumí pořádně bouchnout do stolu, když je to třeba. Jen závist a farizejství ve spojení s nízkým intelektem vedou některé lidi k úvahám, že snad netransparentní minulost může ovlivňovat současný stav. Zvedl se opar a z Alp zbyly Brdy. No, nejsou krásné, ba krásnější? Ano, jen jim něco chybí. Radar?
0/0
27.5.2013 20:52
Foto

Janh

Původně jsem se chtěl
Původně jsem se chtěl ohradit. Ale pak jsem si uvědomil, že bémozmrd mne vlastně urazit nemůže.
0/0
27.5.2013 17:22
Foto

Me se desne libi,
jak vetsina nasich spoluobcanu jeci jak druzi kradou a podvadi a sami byse na stejnem miste chovali jeste hure nez kritizovani. Az odradite svym soustavnym nadavanim a urazenim vsechny slusne, do politiky vstoupit ochotne obcany, budou nam zase vladnout sami dedmenti jako za totace...
0/0
27.5.2013 16:57
Foto

Budete se divit pane chytroline,
ale Bem tomu rozumi... Predstavte si ze delal primatora pred Svobodou a Praha byla bez dluhu...
0/0
27.5.2013 16:50
Foto

Co bylo? Co je mozme ???
Mohl byste mi poslat nejaky verohodny odkaz na tr. cin, za ktery je MuDr Bem vysetrovan, nebo souzen??? Jestli ne, tak cloveka, kteremu nasahate ani po kotniky odsuzujete, urazite a pomlouvate jako pavlacova drbna na zaklade bulvarnich, senzacechtivych  utoku  a nezakonnych odposlechu uniklych ci vyrobenych buhviodkud a buhvikym.... Stydte se, js prislusnik prave te frustrovane luzy, ktera nici v Cechach moralku ! Rika vam neco pojem PRESUMPCE NEVINY ??
0/0
27.5.2013 16:46
Foto

Janh

Tohle jsem si nechal jen
Tohle jsem si nechal jen vyprávět, přece jen, žaludek snese jen něco.
0/0
27.5.2013 15:14
Foto

Janh

A ještě jedna věc; zlodějiny,
A ještě jedna věc; zlodějiny, podvody. Češi jsou v podstatě stejní, jako jiné národy. Rozdíl je ovšem v tom, co je v té dané společnosti považováno za možné či normální. Někde je to horší, někde lepší. K lepšímu stavu společnosti přispívá obecné vědomí, že podvádět, krást se nejen nemá, ale že to je i riskantní záležitost. Řada jedinců se tak proto nechová prostě proto, že se bojí postihu.Zde se vytvořila jakási vrstva nedotknutelných, kteří "umí" policii, soudy, politiky. A na ty se pak nabalují další a další.Tzv. elity předvedly v plné parádě, že si z morálky a zákonů nic nedělají. A to je ten průser.Když zpětně čtu text "jednoho Sudťáka" z pera Lucase, nelze s řadou pasáží nesouhlasit, i když z něj čiší určitá zhrzenost. Ano, tyto jevy existují a nejsou nezanedbatelné. Nicméně paušalizovat a vytvořit dojem kolektivní viny je nepřípustné.Abyste pochopil, mne vytočil - a vyprovokoval k emotivní reakci fakt, že Lucas tento text zmínil v souvislosti s kritiky éry Bémovy - kdo by o tom pochyboval, jeho další příspěvek ho musel vyvést z omylu. To lidé jako Lucas, kteří každého, kdo projeví údiv nad tím, co bylo a je možné, osočí  z komunismu, neschopnosti a zášti, jsou jednou z příčin, proč to tady vypadá, jak vypadá. Řada lidí totiž nechce být zmiňována v oněch souvislostech, tak drží hubu.
0/0
27.5.2013 15:09
Foto

Matyas

Kolibříkův mazec
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/pavel-bem.php?itemid=20046
0/0
27.5.2013 13:20
Foto

Matyas

Podle toho
co jsem četl já se o nejedná o obhajobu. Jde spíš o to, že většina lidí si jen stěžuje a tlachá ale jakmile přijde na věc, tak jsou posraní nebo se nechají uplatit. ČEZko.
0/0
27.5.2013 13:18
Foto

Janh

Vážený,pokud byste
Vážený,pokud byste diskutoval pod jiným článkem, mé názory na společnost, ať současnou či minulou by Vám byly mnohem jasnější. Opakovat se nemíním.Já jsem totiž alergický na to, když si zrovna lůza, jakéhokoli společenského postavení, bere do huby morálku. Polopatě; někdo se nelichotivě vyjádří například nad fenoménem Bém a jako reakce přijde právě výše zmíněný text - tudíž, jste hozen do jednoho pytle s tou největší lůzou.P.S. v naší rodině se žádný práskač, komunista, svazák, důvěrník, politruk, PS VB ani jiná sebranka nevyskytovala. Šetřete si munici tam, kde je potřeba.P.P.S. našel jsem si naší diskusi a konstatuji, že jsme spíše konvenovali. Jediné, s čím jsem nesouhlasil byla věta, že většina Čechů jsou zmetci. Zastávám názor, že většina je spíše apatická, neinformovaná, lhostejná. A to nahrává faktu, že je manipulována právě tou sebrankou.My, Vy, či já, jsme si toho vědomi, ale to neplatí u oné většiny. Psal jsem, že u voleb většina programově vypíná mozek. A dokud tomu tak bude, nezlepší se nic.
0/0
27.5.2013 11:39
Foto

Janh

To nepochybně, bez debat.
To nepochybně, bez debat. Nicméně idea vztažená primárně na ty, kdož se opováží kritizovat právě tu sebranku je slovy velikána falešná. Snad uznáte, že to je drzost.Lucasův text je totiž primárně určen - nebo má být -  těm, kteří jevy jako Bém či Janoušek obhajují.
0/0
27.5.2013 11:21
Foto

Murdoch

Páně kolibříkově ódě na
Páně kolibříkově ódě na rozhodovací procesy za jeho primátorské éry chybí jeden podstatný detail, který poněkud kalí celkový dojem laskavému čtenáři - a totiž ten, že budhažel do stolu obvykle bouchal někdo, kdo jaksi k tomu bouchání nedostal od voličů žádný mandát. Ale to pan exprimátor, jehož letora, pohrdající závistí a farizejstvím, je nade vší pochybnost přímo esencí ctností, zapomněl - zřejmě z vrozené skromnosti - tak nějak chlapsky připodotknout:-))
0/0
27.5.2013 10:16
Foto

Ceska Pozice

Lucasi
mate pravdu. Nejsmutnejsi ovsem na tom je, ze zapaleny obhajce cechacku JanH v nejake minule diskusi se mnou polemizoval o tom, ze vetsina cechacku nejsou gauneri.Tak jsem mu vypsal jenom ty nejvetsi svinstva, ktera se tady delaji a dostali jsme se na miliony obyvatel tohto bananistanu. Nikoliv na stovky nebo tisice.Pak se uz neozval... Zvlastni, cekal jsem ze mi uvede miliony poradkumilovnych, zakonu dbajicich obyvatel. Realita je, ze takovych je tady povazlive malo.Je to uplne stejne jako s komunisty. Po 1989 kazdy tvrdi, ze bojoval proti komunistum behem socializmu.Ale to, ze temer v kazde rodine byl komunista nebo prislusnik STB nebo pomocna straz VB nebo agent STB nebo domovni duvernik nebo politruk jenom udavac, ktery udaval sveho souseda ze zavisti uz nikdo nechce slyset. Vsichni podporovali rezim, protoze jim to sypalo...Jo, pravda se snasi velmi tezce... Zejmena luza ma velke potize s tim co vidi kdyz se diva do zrcadla...   
0/0
27.5.2013 9:47
Foto

Matyas

Kontext
Ta idea jde k podstatě. Jedná se také o Béma ikdyž ne přímo. Kdybychom nebyli, jací jsme, nebyl by tu Bém a další kreatury. Chvoá se tak, protože si to může dovolit. Protože dalších x procent lidí bude volit ODS i přesto, co za těch 20 let udělala s naší zemí, i přesto, že stvořila většinu kreatur. Jen pár jedinců má odvahu se postavit proti tomu hrůznému systému, ostatní co něco ví jen sbírají drobky a mlčí a zbytek se nechává oblbnout.To, že tady nějaký Bém a další kreatury, je primárně naše vina.
0/0
27.5.2013 7:02
Foto

Janh

Jistě, v jiném kontextu by
Jistě, v jiném kontextu by ten text dával smysl! Nicméně dávat toto do souvislosti s kritiky Béma  a podobných kreatur, to přesahuje všechny meze!!
0/0
26.5.2013 19:35
Foto

Matyas

To není záhada
ODSka měla svého času zRampulované státní zastupitelství, pod palcem jistého Opičku z policie u něhož se sbíhali informace o všech kauzách. Langerovská policie. Jistě to bude pojištěné i u soudů. Čemu se divíte? 
0/0
26.5.2013 19:09
Foto

Matyas

Není to o tom co udělal Lukas
Není to o tom co udělal Lukas nebo nějakej šmoula ale co můžete udělat Vy. To je ta message. 
0/0
26.5.2013 19:05
Foto

Matyas

Mazec
Naprosto souhlasím. 
0/0
26.5.2013 19:01
Foto

Pane LUCASi,
napište nám pár příkladů z Vašeho života angažovaného občana, ať víme jak se máme chovat a co dělat pro rozkvět naší země. Rád se od člověka Vašich Vámi deklarovaných kvalit nechám poučit. Děkuji za Váš příspěvek již předem.
0/0
26.5.2013 17:40
Foto

Janh

Tedy, napsat si recenzi na
Tedy, napsat si recenzi na vlastní dílo, to je vskutku úsměvné.Nenávist a závist? Nikoli. Odpor, to ano.Z jakého pohnutí mysli se domníváte, že jsem neúspěšný? A z toho titulu frustrovaný? Daří se mi lépe, než většině lidí, na rozdíl od vás ale neměřím štěstí penězi či profesním úspěchem.A opět vaše mantra a bezuzdná impertinence; kritizuje blahoslavené, jest zákeřný levičák! Závidí úspěšným! Je to komunista!Také většina mých přátel jsou úspěšní lidé (v různých oborech), žádný z nich ale není šmejd, o kterých mluvím.Trochu mne překvapujete, Bém z vás čiší na sto honů.P.S. zde nedávno řádil jakýsi JUDr. Marek Kalina, o kterém panovalo přesvědčení, že se jedná o JUDr. Marka Bendu. Nemohu se zbavit pocitu, že Pavel Bém, který o sobě rád mluví ve třetí osobě, převzal štafetu.
0/0
26.5.2013 10:38
Foto

Mel byste si pane
tu vystiznou charaktristiku naseho naroda cist kazdy den, aby js porozumel podstate... Potrefena slepice totiz nejvic krici.... Ma to hloubku, satiru a pointu. Misto vlastni frustrace z neuspesneho zivota a vyhledavani viniku, kteri to zpusobili /a jejich prisneho potrestani/se radeji zamyslete nad sebou... Mluviz vas nenavist a zavist. Ja bych naopak tento trachtat nechal vytesat do kamene a instaloval na kazde navsi v Cechach...  Nemejte obavy, Bem, ani Janousek nejsem. Nikdy js levici nevolil - ani nebudu.PS. Jaky je narod a obcane, takovi js jeho lidri a politici...Brecte jak chcete, stejne to nezmenite !!
0/0
26.5.2013 4:00
Foto

Český Názor

Léko
Pár letzpátky, když Léko šéfoval EURU, zorganizoval pro Béma, exkluzivní do řiti lezoucí vydání přílohy Eura. Myslím, že se to jmenovalo E8  To stojí za to vyhkledat.Bylo to plné oslavných článků na Béma, jak je dobrej a chytej. Vše tehdy dával dohromady Léko!
0/0
25.5.2013 18:55
Foto

Janh

Jak se opovažujete dávat
Jak se opovažujete dávat rovnítko mezi kritikou Béma (A propos, nejste Bém? Z vašeho dalšího příspěvku by se to tak dalo interpretovat)  a komunisty? Znárodňováním? Jak se vůbec opovažujete brát si do huby pravici??? A jak se opovažujete označit oponenty za levičáky, antiimperialisty, nepřátele demokracie??? Jak jste naložil se svobodou a demokracií jste předvedl naprosto ukázkově - tedy tak, jak by tomu nemělo být. Pavel Bém je obraz nejhoršího šmejda, jaký opanoval oficiální struktury.Zvláště mne rozčílily věty "po roce 1948 JSTE si uzákonili...stříleli jste do vlastních lidí " Kde berete tu nebetyčnou drzost? Můj děd skončil kvůli právě takovým zákonům ve vězení, v pracovním lágru si následně uhnal zápal plic, neléčený, skonal na rakovinu plic. Zbytek rodiny si musel nechat líbit celou řadu ústrků. Řečeno klasikem, stříkám hněvem.Vrchol je ovšem konstatování, výzva, ať si každý odpoví, proč je tady takový bordel a hnus.Tímto se nezastávám pražské koalice, ale opovržení Bémem a jeho partou se nerovná adoraci nástupců, natož ČSSD či KSČM.(ehm...nevládl jste s ČSSD?)Toto je bezesporu nejskandálnější příspěvek, který jsem tady četl, pane Béme (nebo jste Janoušek? Taky předával město) P.S. argumentujete jako kovaný komouš. To bylo to samé, kdo nesouhlasil, byl podvratný živel toužící po krvi pracujících, spřažen s imperialistickými vrahy. Jdu se vyzvracet, tohle musím teprve vydýchat.P.P.S. sebranka typu Bém je neúčinnějším verbířem hlasů právě pro KSČM. Měli by z ulice Politických vězňů(!!!!) dostávat pravidelné odměny.
0/0
25.5.2013 16:13
Foto

S. Marková

Pane morální mudralo,
kdopak jste vy, nechtěl byste se nám představit? Mluvíte za sebe nebo citujete jakéhosi sudeťáka? Pokud ano, tak od příslušníka národa, který vyvraždil desetimiliony lidí, je to stejně trefné, jako když Bém, který by měl chodit kanály, za to co udělal, kritizuje Svobodu.
0/0
25.5.2013 15:55
Foto

Na to je jednoducha Bemova odpoved:
Za nepřetržité proklamace toho, jak zuřivě bojuje nová rada s korupcí a vyčerpaně napravuje zločiny dob minulých se překvapivě dlouho dařilo schovávat fakt, že ti, kdo stojí v čele Prahy nic neumí, řízení města nerozumí a jediným cílem, který mají není blaho Pražanů, ale udržet se na místech co nejdéle. Obviňování se z toho, kdo je neschopnější, kdo víc lže, neplní rukou dané dohody, kdo nepracuje, kdo víc stojí o primátorský řetěz, či atraktivní rezorty, to vše odhaluje fakt, který je jasný už dávno - že na radnici se poslední téměř tři roky nedělá politika, ale politikaření. Nedělá se práce, ale podtrhy.Vím, v jakém stavu jsem hlavní město předával a nebudu zastírat, že mi velmi vadilo poslouchat lži o tom, že bylo všechno špatně a spanilá jízda nově příchozích zdědila jen Augiášův chlív.Snadno viditelná realita proti sobě staví: VYROVNANÝ ROZPOCET, splacené dluhy, realizované klíčové infrastrukturní investice, včetně ochrany města před povodní v roce 2010 a zadlužené, nefungující, stagnující město v roce 2013.To je realita - at se vam to libi nebo ne !!!
0/0
25.5.2013 14:28
Foto

Jeden sudetak nedavno napsal....
Pořád tu jen nadáváte, fňukáte a pláčete, jenže je třeba si uvědomit, že každý z Vás je především strůjcem svého osudu. Jen se každý zamyslete nad tím, co Vy osobně jste mohli udělat lépe pro společnost, svoje okolí, blízké či děti, co jste udělali a kde spíše jen kecáte, než by jste se pokusili sami něco změnit. Oni ti Vaši slavní zvolení ať už vládní či opoziční politici jak na komunální tak i na vládní úrovni jsou jen a jen obrazem té společenosti, kterou každý z Vás zde tvoří. Ten uměle vytvořený „viník“ v podobě pravice, amerického radaru v Brdech, zlého imperialisty z USA, premiera Nečase, Evropské Unie či neustále omílaného p. Kalouska je jen směšnou a primitivní výmluvou a omluvou vlastních chyb, omylů a neschopnosti. Tato kombinace neskutečně negativní energie a zakořeněné třídní nenávisti společnost nikam neposunuje, spíše naopak, činí jí apatickou. Po roce 1948 jste si zde uzakonili, že znárodnit (volně přeloženo – zlegalizovat okradení) je jediná správná cesta ke štěstí. Tak jste si i po generace nechali vychovávat nastupující generace a to, co zde z první republiky ještě zbylo, to jste zplundrovali, rozkradli a předstírali jste zde práci, kdy ve všední dny zde byly plné hospody poloožralých brigád socialistické práce. Není pak divu, že při takové výkonnosti ekonomiky, kdy každý třetí výrobek byl zmetek, kdy bez úplatku nešlo témeř nic, ani si pomalu koupit tvrdé Sparty, kdy ožralé tlusté soudružky na MDŽ oblézaly svoje kolegy/soudruhy a řvaly u toho mnoga ljéta a živijó, kdy byly všechny vesnice, města, ulice či náměstí ušmudlané a špinavé, kdy jste na hranicích vytvořili ostnaté dráty a stříleli jste si do vlastních!!! lidí, kteří v tomto hnusu nechtěli žít, kdy ta Vaše slavná měna neměla hodnotu ani toho papíru, z kterého se vyráběla, že pak se z Vás stalo to, co dnes jste. Neumíte naložit s nově nabytou svobodou a demokracií, pletete si ji totiž s anarchií, tak jako si pletete lanýže s hlemýždi. Po roce 1989 se samozřejmě všechny tyto výše popisované vlastnosti projevily v plné parádě. Nejenže politici kradou, podvádějí a chovají se jak zvířata z džungle, chováte se tak všichni. Nemáte úctu k druhému, respekt či trošku slušného chování. Na silnicích jezdíte jak tataři z Východu, kradete v obchodech, podvádíte se, okrádate se, uplácíte ještě více než dříve a snažíte se odrbat život jak se dá. Namísto toho, aby jste se vzchopili a začali každý sám u sebe, tak jste si našli tzv. oběť, na kterou můžete vše svádět a činit vinným. Ale ono až jednou dojde k tomu a zvolíte si ČSSD nebo ty Vaše vybájené gaunery komunisty KSČ k moci, ono to o mnoho lepší nebude. Prázdná je státní kasa a je jedno, kdo je jaké politické příslušnosti – bude jí muset každopádně naplnit, aby jste měli vůbec z čeho žít v důchodu. Bude jí muset naplnit i přes ten fakt, že v Česku se podvádí na daních, výrobní firmy musí platit úplatky velikým řetězcům, aby se dostaly vůbec na jejich regály, uplácíte aby jste dostali výhodněji státní zakázky, pozemky či majetky nebo aby Vám policista nezabavil řidičský průkaz, když Vás načapá při kontrole, jak jste ožralí na mol. A pokud mi zde někdo chce vysvětlovat, že to co jsem napsal jsou blbosti, pak OK – zeptam se jej teda: a proč takový bordel a hnus není v zemích západní Evropy. No proč... odpověz si každý sám....
0/0
25.5.2013 14:15
Foto

Janh

Fakt, že Bém nesedí je pro
Fakt, že Bém nesedí je pro mne též záhadou. Ale nejhorší je jeho neuvěřitelná drzost, místo aby seděl v koutě, držel hubu a doufal, že si nikdo nevzpomene, Kolibřík uděluje morální lekce. Drzé čelo lepší než poplužní dvůr.Tak, snad se tedy na něj nezapomene, když se tak snaží.P.S. dalším zjevením jsou mediální výstupy Janouškovy...
0/0
25.5.2013 12:24
Foto

Ctenarcp

Člen předsednictva GAČR k osobě P. Béma uvedl:
Psychiatr Höschl: Bém nešel do politiky, aby se spřáhl s kmotry http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/psychiatr-hoeschl-bem-nesel-do-politiky-aby-se-sprahl-s-kmotry Psychiatr Höschl: Chválíme staré časy, a přitom žijeme v nejlepší době http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/225765-psychiatr-hoschl-chvalime-stare-casy-a-pritom-zijeme-v-nejlepsi-dobe/
0/0
25.5.2013 9:57