Diskuse k článku

Hlasujte: Kdo by měl být českým premiérem?

Čeho se bojí komunisté ♦ Jak to bude s mešitami? ♦ Tajná schůzka v sídle PPF ♦ Baba Dymáková o dvacet let blbější ♦ Kdo chce vyhrát volby, potřebuje Benešovy dekrety

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Goeg 8800467959709

Redakce by mela vypnout
Redakce by mela vypnout hlasovani, protoze je ocividne prolomene hackery a zmanipulovane priznivci pana Bartose.
0/0
24.10.2013 17:40
Foto

Pepan25

Karel Janeček: Koho budu volit
Analytický přístup, vyřazovací metoda, zajímavý závěr:http://www.nfpk.cz/glosy/janecek/1001788
0/0
23.10.2013 14:13
Foto

Mgr.Pavel

A o Pirátech jste neuvažoval?
A o Pirátech jste neuvažoval?
0/0
23.10.2013 8:13
Foto

K61a35r93e62l 97V91y48š90a22t35a

Nějak se rozcházíme v chápání podstaty
problému, vůbec jsem nechtěl zlehčovat odseknutí ministra novinářce, chyba je, ne v tom neovládnutí se, ale v pojmenování jejího chování hrubým výrazem.Ale v tom není podstata, proč se novinářka ptala na skutečnosti z ministrova předchozího působení, když na něm není nic neobvyklého, nezákoného nebo odporujícího dobrým mravům. V podstatě pracoval, a zdá se že úspěšně, jako manažer v různých společnostech, dalo by se říci normální pracovitý a úspěšný člověk. Problém je v tom, že mediální scéna úmyslně zahrnuje takovou práci jako společensky nepřijatelnou a odsouzeníhodnou, tím neznalé občany uvádí a ovlivňuje  ke vnímání těchto lidí negativně. Pamatuji si velmi živě dobu mého  podnikání, kdy byl prací novinářů vnímán podnikatel jako téměř zločinec, zloděj a otrokář.  Abych to zlehčil, proč se nezeptala proč mají téměř všichni politici a veřejně vystupující pánové kravaty s proužkem sklánějící se napravo? Třeba by se dočkala slušné odpovědi. Já v otázkách novinářky vnímám úmysl znevěrohodnit profil ministra v očích veřejnosti v souvislosti s jeho politickém postavení před volbami.
0/0
18.10.2013 20:11
Foto

K96a53r92e77l 62D51v39o61ř79á64k 2258274804770

Obavam se, ze nechapete vy
Nejprve na okraj - ano, nikde jste nenapsal, ze "akcie o kterých jste psal a které vlastníte, byly získány v kuponové privatizaci". Napsal jste pouze, ze jste "jako asi spousta občanů tohoto státu" ziskal akcie nekolika podniku. I kdyz si myslim, ze tento popis sedi predevsim na kuponovou privatizaci a prestoze zpusob, jak vy jste prisel prisel k nejakym akciim, je v nasem sporu zcela okrajovy, hluboce se vam za tuto dezinformaci omlouvam.Podstata je jinde a myslim, ze vyse jsem se vyjadril zcela jasne a je mi lito, ze jste to nepochopil. Takze jeste jednou: problem neni primarne v tom, kde Konicek pusobil, ale v tom, ze kdyz je na toto sve pusobeni dotazovan, odpovida, jak vy eufemisticky pisete, "expresivne". Souhlasim s vami, ze "vlastnictví jakýchkoliv akcií nevylučuje mít na jejich formu třeba negativní názor". Neni to sice uplne konzistentni, ale proc ne, pochopit se to da. Jenze pan ministr hned hleda zly umysl tazatelky, zpochybnuje jeji vzdelani a inteligenci a nakonec dojde na hovado ... No nezvolte si takoveho, ze ?!
0/0
18.10.2013 14:25
Foto

K59a93r61e33l 29V84y24š70a28t33a

Pane Dvořáku, lakujete špatně,
pozorně si přečtěte znovu článek na který reaguju, novinářka údajně (nebyl jsem při rozhovoru) napadla Koníčka cituji: -že šlo o dotazy na téma, jak může vlastnit anonymní akcie a zároveň jak reprezentant prezidentské strany prosazovat zrušení těchto anonymních akcií,- A to je ten zádrhel, vlastnictví jakýchkoliv akcií nevylučuje mít na jejich formu třeba negativní názor.Za další, akcie o kterých jsem psal a které vlastním, nebyly získány v kuponové privatizaci a ať hledám jak hledám, nikde jsem to nepsal. Je to jen Vaše fabulace.A co má s programem strany společného jestli pan Koníček působil v orgánech firem které mají anonymní akcie, je to nezákonné? Že působil ve firmách mající sídlo v daňových rájích? Proč by tam nepůsobil? Je to protizákonné? Že působil ve firmách pobírající dotace? A proč ne? Někdo odpovědný to schvaloval a zase, není v tom žádné porušení zákonů. Že firmy ve kterých působil obchodovaly se státem? A co má být, se státem obchoduje tisíce firem, to má znamenat, že obchodovat se státem je špatné? Už jste pochopil?
0/0
17.10.2013 13:33
Foto

K74a51r43e19l 94D23v31o18ř44á21k 2918174324620

Re:
Především, váš příklad s akciemi z kuponové privatizace je matoucí a odvádí od podstaty věci. Pan Koníček se nedostal "k vlastnictví anonymních akcií" tak jednoduše, jak popisujete vy, totiž jako na jeho vůli nezávislém důsledku kuponové privatizace. Ostatně, ani si nejsem jistý, že by někdo tvrdil, že přímo pan Koníček nějaké akcie na doručitele vlastní. Pouze působil v orgánech firem, kde se tato forma vlastnictví vyskytovala, kde se objevují firmy ze zemí považovaných za daňové ráje, že působil ve firmách, kterí pobíraly dotace z veřejných prostředků a obchodovaly se státními firmami. A redaktorka aktualne.cz se ho především ptala, jak je toto slučitelné s programem strany, za kterou kandiduje. Legitimní otázka, řekl bych. Ještě před publikováním těchto informací prý opakovaně žádala o jeho vyjádření (což on nepopřel). Jistě není jeho povinností vyjadřovat se, lze snadno uvěřit, že má co jiného na práci. Pokud se ovšem pan ministr (z lat. minister, služebník) nevyjádří a namísto toho se projeví jako arogantní papaláš, nelze se divit, ze si to "ta novinářka a ostatní její kolegové" nenechají pro sebe. Jak už jsem napsal, já osobně si apriori nemyslím, že za Koníčkovým podnikáním je hned nějaká levota. Pokud ale reaguje tak, jak reaguje, chtě nechtě se musím ptát, zda ten pán "pouze" postrádá vychování a komunikační dovednosti nebo zda tu skutečně něco nesmrdí.Ještě otázka na závěr, kdy jindy, než před volbami, by se měly kandidátům klást nepříjemné otázky? Po volbách? Až se ukáže, že ta která strana neumí nebo nechce naplnit klíčové body svého volebního programu? Případně až vyjde najevo, že pan poslanec či ministr má máslo na hlavě? To už je podle mého názoru trochu pozdě.
0/0
17.10.2013 10:33
Foto

K19a58r92e29l 65V40y55š43a53t26a

Díky za reakci pane Dvořáku,
rád vysvětlím. Na podnikání a držení akcií pana Koníčka jak píšete není nic závadného, tečka, podnikal jako mnoho ostatních a jestli novináři mají informace o jeho protizákonném podnikání důkazy, nechť je předloží. Asi jste nepochopil smysl mého příspěvku, v době, hlavně předvolební, je-li veřejnost (neznalá akciových zákonů) rozjitřena a vnímá-li vlastnictví akcií "na doručitele" negativně, byla otázka jejich vlastictví spojená s Koníčkovo úmyslem bojovat za jejich zrušení opravdu hloupá a neprofesionální. Myslíte si, že je ta novinářka a ostatní její kolegové, kteří s rozkoší omílají Koníčkovu expresivní odpověď nemají ani páru o akciích? Není to jen záminka a placený předvolební úder pod pás? Na mém příkladě jsem uvedl, jak se člověk dostane jednoduše k vlastnictví anonymních akcií. Nešlo novinářce hlavně jen o to vzbudit "rozruch a podezření"? Myslíte si, že je to novinařina, nebo jen placená špinavá práce? Tím neomlouvám odpověď pana Koníčka, ale vyžaduje-li novinářská obec slušné odpovědi, měla by se vystříhat takových neslušností sama používat.
0/0
17.10.2013 8:28
Foto

Ceska Pozice

Pedro1114,
mate naprostou pravdu. Lid teto zeme si zvolil jiz pred mnoha desetiletimi, troufam si tvrdit, ze pred staletimi. Bohuzel, kdyz se podivame na to objektivne, znate nejakou zemi obyvanou Slovany (od Ceska pres Slovensko az po Rusko), kde by chtel clovek s moralnim a hodnotovym profilem odpovidajicim zidovsko-krestanskym zasadam na kterych byl vybudovany zapadni svet (ke kteremu jsme i po sametovem prevratu vzhlizeli), zit? Nemuzu si na zadnou vzpomenout... Tam, kde Slovane meli stesti, ze je kulturnejsi a pracovitejsi narody donutili pracovat a dodrzovat pravidla hry, vznikly i zajimave veci. Tam kde si vladli sami, to byly vzdy spis bananistany nez rozumne fungujici spolecenstvi lidi.
0/0
17.10.2013 8:01
Foto

Irinek

Předvolební čtení
Vážená redakce, tohle je zajímavé:http://www.blisty.cz/art/70429.htmlVolební kampaň musí zasáhnout nejen rozum, ale i city voličů. Placka s KARLEM není blbá, pivo s Karlem funguje. Myslíš si, že bych ze sebe dělal JEHOVISTU od DVEŘÍ ke DVEŘÍM, hrál na city voličů tentokrát JÍZDOU NA PONÍCÍCH.....?Voliče NEVYMĚNÍŠ. Budou číst Blesk a sledovat přiblblé seriály, pít pivo a grilovat maso. Hlavně klídek a pohoda.Prosím Tě vydrž a v těch dalších parlamentních můžeš aspirovat na poslance či ...Nech nás dohrát VOLEBNÍ DIVADLO. (...) BOBONÁCKOVÉ v záři ÚSVITU TOMIA OKAMURY neříkají nic už teď, pouze hrají na nejnižší city až pudy.- See more at: http://www.blisty.cz/art/70429.html#sthash.4EIHMm0Z.dpufKomentáře snad netřeba
0/0
17.10.2013 7:26
Foto

K13a14r39e25l 71D36v21o35ř34á69k 2138214174290

Cetl jste ten rozhovor na aktualne.cz?
Cetl jste ten rozhovor na aktualne.cz? Prijde mi, ze ne, protoze pak byste stezi mohl psat, ze "dotěrná otázka novinářky byla hloupá a podání bylo úmyslně dehonestující." Novinarka mozna byla doterna, ale to je jen chvalyhodne, pokud tazany odpovida tak, jak to delal pan Konicek. Byl to naopak ministr, kdo odpovidal hloupe ("Veřejnost, která mě zná, ta má o mně své mínění"), podrazdene a hrube. Pravda, je treba brat v uvahu, ze to je doslovny prepis  telefonniho hovoru a to pak lecktere vyjadreni muze pusobit hloupe. Pritom na Konickove podnikani, anonymnich akciich, spolecnicich z Kypru, obchodech se statnimi podniky (Cepro, MERO, SSHR) ci dotacich, nemusi byt nic zavadneho (pokud tedy napr. neprohlasime za zavadne dotace jako takove). Paklize vsak reaguje tak, jak to predvedl, nemuze se divit, ze vzbudi rozruch a podezreni. A hlavne by nemel zapominat, ze kdyby nebyl ministrem a nechtel se stat poslancem, nikdo mu do jeho podnikani nos strkat nebude.
0/0
16.10.2013 18:30
Foto

Kraldavid

..
No... s navyšováním daní také neslouhlasím. Nicméně pořád lepší ODS než nějaké nové hurá projekty typu ANO či hlavy nahoru. 
0/0
16.10.2013 15:26
Foto

V.Hricák

Myslíte navyšování daní? To
Myslíte navyšování daní?To oceňují zejména podnikatelé ve službách a výrobou orientovanou na domácí spotřebu.I díky tomu se nám vrací fenomén devadesátých let.Pozdní platby a druhotná platební neschopnost.
0/0
16.10.2013 5:01
Foto

K66a66r42e16l 82V69y85š52a70t97a

Získal jsem akcie několika podniků,
tak jako asi spousta občanů tohoto státu. Některé podniky v souladu s nastavením úrovně zákonů odsouhlasených poslanci (zástupci nás všech, občanů republiky) převedly své akcie na formu "na doručitele". Je to určitá forma zakrytí vlastníků akcií. Forma, která byla uzákoněna. Tak i já, i když jsem o to nestál, vlastním také, jako jakýsi ministr akcie "na doručitele" a stejně jako on, jsem pro formu jejich  zrušení. Proč se tak široce rozepisuji, přeměna akcií nebyla na přání vlastníků, ale výsledkem rozhodnutí každého příslušného podniku. Tak jako já, ani ministr nemůže za to, že má akcie na doručitele. To nás přece nedegraduje, ani nesnižuje naši morální úroveň. Dotěrná otázka novinářky byla hloupá a podání bylo úmyslně dehonestující. Přeci člověk, stane-li se ministrem , nevyhodí akcie oknem, počká, až se prosadí zrušení této formy akcií a je po problému. Že se ministr neudržel a byl vulgární je jiná, určitě si je vědom úrovně našich novinářů, jejich neprofesionalitě a prodejnosti. Prostě naletěl na provokaci, k radosti dalších, podobných "profesionálních" novinářů, že páni z ČP.
0/0
15.10.2013 23:48
Foto

J24o69s91&93#15287376240; 96C27a16l89v82e16r45a 7175980654816

Volby uz byly davno
Tato zem, resp. jeji lid, si zvolil jiz davno. Zvolil si moralku, zpusob uvazovani, premysleni, vzorce chovani. Z toho vyplyva zivotni styl, priority a to nejpodstatnejsi, tj. hodnotovy zebricek, kde vzdelani a moralka se krci nekde vzadu. Zasadni zmeny v orientaci jsou nam vzdy naordinovany zvenci. Protreli politici toto dobre vedi a proto zustavaji pouze u proklamaci a frazi. O to tristnejsi je, ze presto do politiky jdou. Pohnutek je poruznu, sluzba vlasti to ale rozhodne neni. Detsky smesna je tedy hra na pravici a levici. Je s podivem, kolik obcanu tuto hru stale basti, horlive sleduje, predvolebni pruzkumy, volebni vysledky, zije v ocekavani, nasleduje zklamani, frustrace a cely cyklus se vesele do nekonecna opakuje. Pritom zmena na obzoru zadna, pokud k ni nedojde na mape Evropy.
0/0
14.10.2013 19:48
Foto

Filias

Tak nevím
U minulých voleb jsem přemýšlel, která strana je lepší a která se mi líbí více (že mě pak celkem zklamala je věc vedlejší). Teď už tam jen hledám něco alespoň trochu volitelného.
0/0
14.10.2013 19:07
Foto

Kraldavid

volby
Volím ODS, ta alespon něco dělá  pro podnikatele.
0/0
14.10.2013 18:57