Diskuse k článku

Jak v ČSSD staré zboží Sobotka nahradil nový artikl Zaorálek

Pro sociální demokracii konzerva Slávek v roli volebního lídra už není poživatelná. Proto se pokusila o trik, když obsah této prošlé konzervy nenápadně přesunula do plechovky jiné a opět ji vystavila jako novinku na přední regál. Lubomír Zaorálek je sice jako konzerva dost omšelá, na hranici trvanlivosti, ale nepochybně ukecanější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Kusák 28.7.2017 12:50

Podivuji se nad tím,

jak neustále mění politický marketing, hlavně tedy v té formální části. Nějak jim nedochází, že voliči chtějí konkrétní návrhy řešení aktuálních problémů. Jenže právě tady je ČSSD totálně nedůvěryhodná (tedy nejen ona). Na lidi už moc nezabírají populistické sliby. Nevím, nechci soudit osobní odpovědnost B. Sobotky a dalších v privatizačních kauzách, ale politická odpovědnost tu je, takže by měli tuto odpovědnost přijmout a zabalit to. Je nezbytné, aby jim to voliči konečně spočítali.

J. Calvera 29.7.2017 16:40

Re: Podivuji se nad tím,

Politická zodpovědnost je málo. Trestně-právní zodpovêdnost, stejně jako každý jiný občan. Zaplatit dluhy a podvolit se exekucím, stejně jako každý jiný občan. Ve dne lhal a v noci krad, sociální demokrat.