Diskuse k článku

Dva policejní prezidenti: Není problém v GIBS?

Poučením z kauzy Lessy je nepřehlédnutelný akcent na kontrolu a maximálně pozorné zvažování postavení a pravomocí GIBS, píše Jan Schneider.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Sseremeto

Prosil bych slušně...
Nevím o tom, že bychom si tykali, nemagořím, nikoho neurážím, netuším, co to má společného s tím, že nejsem podepsaný mým jménem. Každopádně jsem napsal celkem dlouhý odkaz k vašemu komentáři Máme právo znát prezidentovy důvody nejmenovat ministraa tento odkaz jsem druhý den mezi zveřejněnými odkazy nenašel. ač tam večer byl. To není žádné magoření, tomu se říká CENZURA!!!
0/0
16.12.2013 19:09
Foto

J21a64n 17S82c20h71n40e95i23d86e16r 3484658146516

Co tu stále magoříš?
Podepiš se, srabe, a neurážej! Žádný příspěvek jsem ti nevymazal, ani jako externista nemám přístup do systému, ty trdlo, tak si dej studenou sprchu a nám pokoj.
0/0
14.12.2013 1:15
Foto

Arny

Dosti silná káva
Komu a jaké příspěvky byly cenzurovány nebo vymazány?
0/0
13.12.2013 7:35
Foto

Sseremeto

Ani trochu se nebojím
přirovnat proces s Lessym k politickým procesům 50. let minulého století. O Miladě Horákové bylo také rozhodnuto politiky, že bude odsouzena k trestu smrti a SNB, prokurátor a soudce byli pouze nástroji k prosazení zlovůle politiků. Vzpomeňme si na výrok Kalouska, který řekl, že do basy půjde buď on nebo Lessy a každému bylu jasné, že to Kalousek nebude. V politickém procesu s Lessym v současné "demokracii" však nebyl činný orgán SNB(STB), prokurátor a soudce, ale pro změnu GIBS, státní zástupce a soudce. I když se jedná pouze o jiný název institucí, zůstává nám společný jmenovatel, kterým je POLITIK. Politik, který rozhodl a ostatní konali dle jeho rozhodnutí. Kdo by za to měl být v kriminále??? Kubice a již dlouho tam má být Kalousek. Možná, že se toho dočkáme, až se v naší republice dočkáme demokracie a nezávislé soudní moci.Zákon  č. 361/2003 Sb. O služebním poměru příslušníku bezpečnostních sborů hovoří jasně, dle ust. §42/1d: „Příslušník musí být propuštěn, jestliže porušil služební slib tím, že se dopustil zavrženíhodného jednání, které má znaky trestného činu a je způsobilé ohrozit dobrou pověst bezpečnostního sboru.“  V době, kdy tento zákon nabyl působnosti jsem proti tomuto paragrafu protestoval. Je to totiž taková "pojistka", pokud někoho chcete vyhodit ze služebního poměru. Uvedu zde učebnicový příklad. Příslušník bezpečnostního sboru byl na pivku, dal si 2, nebyl opilý. Potřebuji ho vyhodit?  Stačí, aby se vymočil někde venku u stromku, budu-li ho chtít vyhodit, tak tím naplnil znaky trestného činu výtržnictví, i když se, dle "normálních orgánů", jedná nanejvýš o přestupek, klidně mi na politický pokyn GIBS tento skutek zpracuje jako trestný čin. Pro ukončení služebního poměru dle § 42/1d mi však stačí, že příslušníkovo jednání mělo znaky trestného činu. ANO, PŘED ZÁKONEM SI NEJSME ROVNI  !!!!!!
0/0
12.12.2013 22:53
Foto

Sseremeto

A váš nejlepší argument je,
protože neznáte odpověď, vymazat, cenzurovat příspěvky čtenářů!!! Jste jednička, ale podle ruské stupnice!
0/0
12.12.2013 22:22
Foto

Arny

Češtin byt vaš kobylek?
Prosím vás, zkuste si, odpade, nejdříve napsat koncept příspěvku a mít při tom zapnutou funkci kontroly pravopisu. Tolik hrubek v tak krátkém textu vypovídá víc o vás samotném, než o tom, k čemu jste se chtěl vyjádřit. Nejspíš nejde jen o ojedinělý exces, ale o váš standard, když tak koukám na další vaše komentáře.
0/0
12.12.2013 11:07
Foto

J29a60n 53S60c50h44n26e62i76d86e64r 3964348686626

Česká pozice
mi připadá jako trochu zavádějící název, to si uvědomuji vzhledem k tomu, co chci napsat: že Česká pozice je prostor pro názory. Často se liším od svých kolegů a oni ode mě, a přiznám se, že mě to nutí ještě více o věcech přemýšlet, snažit se lépe argumentovat. Přitom - nemít pravdu, v čestně vedené polemice, to skutečně není důvod k sebevraždě. Takže ty věci zase neberu bytostně, protože to by se člověk zasekl a nemohl by jít ani s kolegy na pivo.Chci tím říci, že jsem se trochu lišil od mediálního maistreamu v pohledu na VV, protože vím například, že některá opatření, zavedená ministrem Johnem, se skutečně osvědčila, ale to už byl John pryč a zdejší mediální scéna je daleka toho, přiznat někomu neoblíbenému (nota bene již odstoupivšímu, tedy "poraženému") nějaké body k dobru. Vím to, protože trochu vím, jak ona opatření vznikala, a že byla dobrá. Pro Johna bohužel přinesla své plody pozdě. Nicméně přinesla nějaká trestní stíhání uvnitř rezortu. A to není málo.Ostatně i co se týká skandalizované ABL, profesionální detektivní agentury, jsem se vyjádřil, byť obecně (ZDE), ale snad jasně. Málokdo se se mnou ptal, kdo si to sledování zadal (a právě to bylo na případě to jediné pikantní). Že ale existují privátní detektivové, nad tím mnozí vlastně žasli. A já žasl nad nimi.Navíc i o procesu Bárta vs. Škárka jsme myslím psali způsobem nikoliv tuctovým, a jak se ukazuje, nebylo to bez důvodu.Co je ale nejdůležitější, nemyslím si, že by Lessy byl nějak výrazněji spojen s VV, než tím, že byl jmenován do funkce za jejich ministra. Nemám ani za to, že všichni služební funkcionáři, kteří byli jmenováni za Langera, jsou "langerovci". To je myslím dost povrchní nahlížení, a pro ty policisty většinou i dost urážlivé.
0/0
12.12.2013 0:10
Foto

J19a39n 47S68c77h93n63e35i25d14e24r 3944578236826

Máte pravdu,
s tou společenskou škodlivostí.Ale s tím "šalamounským závěrem", jak píšete, to je spíše argumentace soudu na druhou stranu, totiž aby nebylo předčasně argumentováno, že Lessy měl pravdu. Skutečně se neprokázalo, že by Lessy někoho pomluvil, a soud dopředu činí opatření, aby z toho nebylo vyvozováno více (tedy: zda měl Lessy pravdu, to opravdu bude muset být separátně prošetřeno). Můžeme uzavřít, že se Lessy nedopustil ani trestného činu, ani kázeňského přestupku. Další kapitolou je, zda se komu jeho způsob jednání líbí, nebo ne, ale to vše absolutně již bez vlivu na jeho služební působení. Může to být bráno jako chyba, ze které by se mohl poučit, proč ne.Ale nemůžeme směšovat dvě věci - přiznání chyby v jeho jednání neznamená, že nebyl očistěn v trestněprávním a kázeňském smyslu. Lépe však nemluvit o očištění, protože všechno, včetně vznesení obvinění, nebylo v souladu se zákonem. Na respektu k soudním rozhodnutím bychom se snad mohli shodnout, a nedoprovázet je těmi podpásovými ale. Toto je jedna rovina, do níž ta druhá prostě nezasahuje (tvrdit opak je demagogie, sami bychom si to v podobných případech - kdyby šlo o nás - jistě nepřáli: otočit situaci proti sobě znamená nalézt interpretační pravidlo).
0/0
11.12.2013 23:53
Foto

Arny

Společenská škodlivost etc.
Škodlivost jednání pachatele  není podmínkou trestnosti činu, je ale důležitým hlediskem zejména při ukládání trestů. Trestní stíhání osoby podezřelé z méně škodlivého trestného činu se tedy zpravidla zahájí. Pokud však jednání pachatele není OČTŘ shledáno společensky škodlivým, je trestní stíhání zastaveno.Ke společenské škodlivosti se mj. vyjadřuje i rozsudek - (str. 27 – viz níže odkaz). Blíže k uvedenému pojmu viz ust. § 12 odst. 2 tr. zákoníku. Mýlíte se tedy, pokud tvrdíte, že pojem společenské škodlivosti tr. zákoník neobsahuje.Str. 27 rozsudku – http://www.scribd.com/doc/151730998/Osvobozujici-rozsudek-Petra-Lessyho. Zde soudce poněkud šalamounsky (s ohledem na předcházející odůvodnění ve vztahu k pomluvě) vložil závěr, že “zproštění obžalovaného pro projednávaný přečin pomluvy neznamená, že by snad jeho  medializované úsudky a hypotézy se v řízení ukázaly být pravdivými”. Myslím, že to hovoří za vše k tolik diskutovanému “očištění” (nemám důvod, zatím, pochybovat, že by si soudce odůvodnění jen tak vymyslel). Policista ve funkci policejního prezidenta (a nejen v této funkci) si musí vidět do úst, když už je otevře, nota bene ještě směrem do vlastních řad. A vyřizovat si účty s profesními “protivníky” veřejně přes média, to je už příliš, i když to není trestný čin.  Zde neplatí argument, že pokud nejde rovnou o trestný čin, tak se vlastně nic nestalo a je to jednání slučitelné se zastávanou pozicí (takto "dvoupolohově" si vykládají morálku politici).Univerzální policista opravdu neexistuje. Věřím tomu, že  p.Lessy může být svými zkušenostmi přínosný na úseku pořádkové policie, ale nikoliv jako osoba zastávající pozici policejního prezidenta. Co mu tedy vytýkám?  Právě onu “zemitost”, kterou kdysi kdosi v médiích vydával za jeho “kvalitu”.  V tomto případě, který se dostal před soud, lze položit rovnítko mezi pojem zemitost a pojem absence profesní etiky. V neposlední řadě to není valné ani s právním vědomím dotyčného. Pakliže získal poznatky o tom, že činnost některých jeho podřízených může být v rozporu se zákonem, měl je předat k prověření příslušným orgánům, a ne se pokoušet sám, po svém, mediálně, prosazovat tu svou “spravedlnost”. Pokud v době jeho mediálních komentářů byly aktivity jeho podřízených šetřeny, tak tím spíše se měl zdržet hodnotících komentářů.  
0/0
11.12.2013 18:04
Foto

Odpad

to sou rozumy
politik, kdyz je u tribuny, ale nerika ty vole mandela a chirurg, kdyz dooperuje, jsa stale chirurg na kterym zavisej zivoty, si s chuti a opravnene zapali a pak odplivne. vazne netusim, co resite. vas pristup, je podle me chorobny a je zakladem rozdvojeni hodnot - moralky, kdy se jakoby neco ma, byt kazdy vi ze  o mnoho z toho ve skutecnost nejde. to nasledne vede k lzim, pretvarce a politickemu divadlu, kdy vsichni delaji neco jineho nez navenek prezentuji volicum a novacky, kteri se do toho nechtej zapojit, zaslapou do zeme, poserou, poblejou a podle sebe sou v pravu, protoze nehral podle pravidel  .. jak rekla ve sve prostote uprimna pani Nemcova, vuci VV.
0/0
11.12.2013 11:53
Foto

Odpad

utek?
spis nez utek, by mel lessy urazit hlavu tomu, kdo tu jeho dal neopravnene na spalek a predtim ho nechal vlacet stadem prasat.
0/0
11.12.2013 11:39
Foto

Odpad

.
.
0/0
11.12.2013 11:25
Foto

Odpad

pekny clanek
doufam jen, ze si ceska pozice uvedomuje, jak zapada Lessy, Barta, VV a co se tehdy udalo dohromady. pokud vim, proti Bartovy a VV, se ceska pozice vyjadrovala bez velke miry pochopeni a v hledu, s despektem. snad se i v tom smeru nektere veci preci jen, s pribivajicimi overenymi informacemi, souvislostmi, ktere jsou videt az z odstupu, meni k lepsimu.
0/0
11.12.2013 11:25
Foto

Odpad

vy to mate v hlave v poradku
podle vas, sem zabil vasi babicku i presto ze o tom nejsou zadne dukazy? stejne argumentujete v pripade Lessyho udajneho zneuziti pravomoci vs prokazani toho ze neco novinari predal. pomluva je kdyz rikate nepravdu, soud naopak shledal ze Lessyho vyjadreni jsou v pomernem souladu se skutecnosti. jinak jste koukam odbornik, skoda ze jste nebyl v te komisi, ktera poprve historii mela  moznost bezprecedentne vybrat nejlepsiho reditele PCR jakeho mela. diky za to jedine a pouze VV. lidi kteri takovy krok kritizuji jsou trochu nemocne postavicky. staci si naprostou ojedinelost pristupu VV srovnat s tim, jak vec vyresil katolik Kubuce, vybral bez jakekoliv diskuze, za 4 hodiny, jmenoval Cervicka .. a co je na tom nejhorsi, media ktera byla plna hoven a ruznych odborniku kritizujici VV a jejich vyber, komisy atd. najednou mlcela a vzmohla se jen na to, ze Cervicek s Cernochovou (ci jak se ta z ods menuje) praci doma vazne vubec neresej.
0/0
11.12.2013 11:15
Foto

J94a47n 83S24c48h32n10e91i89d63e94r 3114408956556

Můžete být konkrétní?
Co vytýkáte Lessymu? V čem se o kom hanebně vyjádřil? On se vyjádřil věcně ostře, formálně na tom nebylo nic pavlačového. Nadto ony skutky, které měly být "pomluvou", byly před soudem svědecky (tedy pod sankcí!) doloženy, takže budou muset být prošetřeny. Věcně tedy rozhodně nelze dovodit, že šlo o pomluvu! Proto soud rozhodl nikoliv tak, jak píšete ("společenská škodlivost" - nic takového v trestním zákoníku navíc ani není!), nýbrž že "skutek není trestným činem", protože bude muset být prošetřen a možná se ukáže, že to nebyla pomluva, ale pravda. Takový je stav věcí, ať se vám jinak Lessy líbí nebo ne, to přece není předmět sporu, a občanský názor na něj vám nikdo nebere.Vaše výtka ohledně praxe je komická - policejnímu prezidentovi z řad kriminálky můžete zase právem vyčítat, že nezná pořádkovou, dopravní, železniční atd. Neznám policistu, který by platil za "univerzálního", protože by věděl o všem asi jen trochu, takže odborníka by v něm právem postrádali jak pořádková, tak i neuniformovaná policie. Toto tedy pokládám za pseudoargument.A ještě závěr: Lessy opravdu nebyl očištěn, protože není z čeho. On nebyl právoplatně ani obviněn, takže není o čem mluvit.
0/0
10.12.2013 22:26
Foto

Arny

Je problém opravdu jen v GIBS?
Prověřování a vyšetřování P. Lessyho bylo dozorováno státním zástupcem a právě státní zástupce je jediný, kdo může podat obžalobu (a také to udělal). Že by byl žalobce tak hloupý nebo zmanipulovaný nebo uveden orgány GIBS v omyl aby sám nepoznal, že je zde porušována zásada "ne dvakrát za totéž"? Jinak pan Lessy v žádném případě nebyl soudem "očištěn" tak, jak se někteří jedinci snaží veřejnosti namluvit. První skutek, spočívající ve zneužití pravomoci, se podle soudu stal, avšak nebylo prokázáno, že by se ho P. Lessy dopustil. Budiž tedy, v tomto bodě nevinen. Druhý skutek, spočívající v jednání majícího znaky pomluvy, soud konstatoval, že se skutek stal, P. Lessy se jej dopustil, avšak společenská škodlivost jeho (Lessyho) jednání není taková, aby šlo o trestný čin. Což ovšem neznamená, že Lessyho jednání (soudem prokázané) není v rozporu s tím, jak se má chovat policejní prezident. Pokud si pan Lessy myslí, že je v pořádku, když si v tak vysoké policejní pozici pouští hubu na špacír a vyjadřuje se způsobem hodným žižkovské pavlačové drbny na adresu jeho podřízených, tak já si to tedy nemyslím. Je to prototyp vesnického burana, bez rozhledu, bez nadhledu, bez kultivovaného vystupování s praxí maximálně v oblasti pořádkové policie, srovnatelného s profláklým exprezidentem V. Husákem
0/0
9.12.2013 11:06
Foto

Středověk byl moudřejší
když platilo právo odsouzeného k smrti získat milost, jestliže kat netrefil, nebo odsouzený popravu přežil. Rozhodla jakási Boží moc a odsouzený byl omilostněn. Lessy také přežil popravu a měl by mít nárok na plnohodnotný život. Jenže dnes není středověk a toto právo už dávno neplatí, nic se neodpouští a odsouzený je stále podezřelý, že něco provedl, i když jej kat netrefil, nebo se provaz přetrhl. Pane Lessy buďte rád, že se přetrhl a prchejte do lesů, třeba křivoklátských, naše společnost jde kvapem zpět a možná se i vrátí středověk.
0/0
9.12.2013 7:32
Foto

P74a16v37e59l 76M76i10c96h36a56l 9643345383

Role prevence je náročná
Mnohem frekventovanější třeba ve vězeňství. Ale podobně bezzubá. Tu gentleman musí počítat poučen již osudy maršála Radeckého, s možností odstavení. Vytýkané věci ovšem jsou slabé, ale proč se jich nevystříhat? Autorita nemá postavení politika, její služba je zásadnější. Bez ohledu na příjem, lékař nad otevřeným břichem také nemůže kouřit nebo plivat na zem, i kdyby se mu chtělo a normálně to dělá. Tak se jen konversovalo, tedy drsně, alespoň nějaký ventil. Zprvu mne to zarazilo, ale když jsem viděl starého chirurga padnout na postel a brečet ( musel pracovat na přejetém dítěti, které nemohlo zemřít), když jsem potkal plačícího bachaře, učinil jsem si úplnější obrázek o službě.  Ale líbat ruce se dnes nevede. Natož se za autority modlit. Jsou tak izolovány, oslabeny, než jinde s mocnou podporou všeho lidu.
0/0
8.12.2013 19:13
Foto

Ultra

Houbo, Houbo,...
Vaše podjatost z příspevku kouká jako péro z gauče! Je přece jasné, že tady nejde primárne o jména, ale o principy. Nekdo byl protiprávne obvinen, pak soudem úplne očišten a z logiky veci tak má být nastolen stav, který byl před tím, než nezákonný stav nastal.
0/0
8.12.2013 8:30
Foto

Nikdy Neni Tak Blbe Aby Nemohl

Mily pane autore, nejak mi to
Mily pane autore, nejak mi to neda, abych Vam nesdelil, co si o GIBS myslim ja a dosty mych znamych, kteri meli jakous takous sanci se s touto instituci potkat/utkat. Vy "skuhrate" nad jednou zjevne dost evidentni "akci" teto slovutne instituce. Ja bych to pojal jinak: GIBS je zcela a uplne "nanic", tedy aspon nanic ve vztahu ke svemu zakonem predpokladanemu ucelu. GIBS zcela kasle na to, ze by vysetrovala opravdovou trestnou cinnost, ktera je opravdu nebezpecna. GIBS se utapi v idiotskych provokacich (myslim ze test spolehlivosti tomu rikaji) na vetsinou malinke rybicky, ktere si nekde chteji na mistich sluzebnach fungovat - a hlavni cinnosti je politicka policie ve prospech (mne ne zcela jasnych) ruznych skupin v policii (a spriznenych oborech) a zjevne i politice. Predstava, ze kdyz najdete policajta, o kterem spolehlive vite, ze je koupeny, poskytnete dost slusne udaje/dukazy GIBSu, tak ze to k necemu bude, je proste z rise pohadek. V lepsim pripade se Vam ten, kdo je plati, vysmeje (stalo se), v horsich Vas vyridi tak, ze uz nepovidate, byt jeste zijete (stalo se) a mezitim je dost jinych variant (stalo se). Vyzkouseno na pripade distributora drog, na "mistni mafii" v oboru kasino, v oboru "prodeje" ridicaku aj... Proste GIBS tak, jak nyni funguje, je instituce nebezpecna demokracii a pravnimu statu a ma byt okamzite rozpustena. PS Jo a pokud vim, tak delat ze starych soudcu sefy ruznych instituci typu GIBS neni nemecky napad, ale anglosasky... PS2 Uvedene pripady jsou pripady lidi, s jejich pripady jsem mel osobne sanci se seznamit diky humanitarnim aktivitam, protoze ti "dotycni" naivni ohlasovatele jaksi skoncili dost "neslavne"... A co jsem dodnes nezjistil, kdo vlastne vysetruje trestnou cinnost lidi od GIBS...
0/0
7.12.2013 22:24
Foto

Rrqq

!!!
Toto je možné iba v Česku! 
0/0
7.12.2013 21:36
Foto

R55i35c49h67a49r92d 90P26r22z20e29c40z19e46k

GIBS=StB
GIBS tady vyplňuje jen jisté vakuum vzniklé zánikem StB. Nečas a Kalousek si vzpomněli na svá mladá léta ve službách lidu a jak dobře tehdy funguvala politická policie (až jim oběma pod brýličkami slzička ukápla), a tak si prostě řekli, že si takovou svoji malou politickou policii vybudují, a ta bude chránit a pomáhat všechny pravicové politiky, tuneláře a další spřízněné duše.
0/0
7.12.2013 17:16
Foto

M57i14r82o91s33l39a69v 39H18a66r97t46m15a93n50n 5570662836965

Pěkně hloupá dedukce!
Gratuluji.
0/0
7.12.2013 11:57
Foto

Furio

Malá exkurz do historie
Pozornému čtenáři jistě neuniklo, že v inkriminované době vzniku koalice VV, ODS, TOP09 se řešilo mocenské rozdělení vlivu na silové bezpečnostní složky. No, a protože VV získalo vliv na MV (John) a ODS přímý vliv ztratila (Langer), tak si koaliční ODS vymínila kontrolu nad policií obsazením GIBS svými lidmi.Dále už doufám netřeba pokračovat.GIBS by měla podléhat daleko větší kontrole a to především veřejné, zejména v případě pokud vládne pravomocemi silně zasahujícími do práv občanů. Určitě by to chtělo v první řadě provést hloubkovou kontrolu tohoto bezpečnostního orgánu a důsledně prověřit vazby na předešlou politickou garnituru! Tento bezpečnostní orgán si z titulu své pravomoci absolutně nemůže dovolit jakékoliv přehmaty, neboť jeho kroky mají většinou fatální následky!http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byvaly-protikorupcni-vysetrovatel-pise-o-krizi-sveho-utvaru-281976
0/0
7.12.2013 10:52
Foto

Istvanvinetou

GIBS
GIBS je organizace jednoznačně pracující na zakázku. A její obsazení osobami bez morálního charakteru typu Bílka a Brunclíka to jen dokresluje. Pod jejich vedením se z této organizace stává bič na nepohodlné policisty. A přitom její vedoucí představitelé sami páchají trestnou činnost (vzpomeňme např. na kauzu úniku dokumentů v kauze Pandur, kdy tyto informace předal Kroupovi osobně Brunclík, aby pak následně došlo k monstrakci proti vyšetřovatelům kauzy). Tanečky okolo Lessyho jsou jen strachem pevně zakořeněných policejních funkcionářů, kteří se bojí o svá křesla. Úsměvné je vyjadření pana Komárka, který byl dosazen na ÚOKFK jen za účelem čistek, proti lidem, kteří se snažili dělat svou práci. Tento člověk by mohl jedině řídit křižovatku, ale ohebnost jeho páteře ho katapultovala do funkce. Bohužel pokus obvinit manžela paní Bradáčové se musí potrestat. Kde je statečnost pana Červíčka, aby se zastal policistů? Nikde. Namísto toho jsou nadále posílány kontroly, aby se něco našlo a podpořilo lživá tvrzení paní Bradáčové. A ono nic. Ale nebojme se. Určitě se něco najde. Musí. Zajímalo by mě, jestli pan Štěpánek z odborového svazu posíla petici za odstoupení Peciny jako soukromá osoba nebo za NOSP? Myslím, že se najde spousta členů svazu, kteří nesouhlasí s panem Štěpánkem. Pevně věřím, že se pan Lessy znovu stane a vymete tyto prodejné kreatury.
0/0
7.12.2013 10:35
Foto

K71a45r63e23l 36V61y46š14a38t61a

Dotkl jste se pane Schneidere horké plotny,
doufám že jste si natáhl žáruvzdorné rukavice. Ukazuje se, že politická moc, hlava mafiánské chobotnice, pochopila nutnost mít po ruce nástroj "nad zákon", útvar schopný vypracovat a provést sofistikovanou likvidaci "nepohodlných". Tak se to jeví v souvislostech případu Lessy, to nebyla akce hlupáků (příklad Vojenského zpravodajství), to je profesionálně provedená dehonestační akce velkého rozsahu za součinosti celého útvaru. Jen doufám, že když se nepodaří popohnat k odpovědnosti konstruktéry zneužití GIBSu, nebudou pokračovat i s použitím dokonalejší likvidace "neposlušných". Pak by se to mohlo obrátit i proti stvořitelům této organizace.
0/0
6.12.2013 20:34
Foto

Houba

O Lessyho nevině přece nemůže být pochyb
Jeho právním zástupcem přece byl Mgr. Láska, nejvyšší morální autorita v zemi, jediný spravedlivý, nezpochybnitelný protikorupční bijec. Jeho slovo je zákon, postavil-li se tedy za Lessyho, nelze jinak než zahájit proces Lessyho blahořečení.
0/0
6.12.2013 19:56