Diskuse k článku

Dávat pololetní „vízo“ se známkami, nebo nedávat?

Pod taktovkou médií se rozjíždí věčná debata, jak (a zda vůbec) ve škole známkovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Radim Jendřejas

Další úspora
Nehodnotit, netestovat, nekontrolovat... A co takhle nebrat za takovou práci peníze? To by se učitelům asi moc nelíbilo, ale Kalousek by na to určitě slyšel! Zanechme raději těchto úvah a vraťme se do reality - známkovat, testovat a kontrolovat je nutné, jinak nás brzy předběhne i Albánie... Martine, díky za Tvůj příspěvek.
0/0
20.4.2013 17:21
Foto

Lu

Kdy se jim podaří školství dorazit?
Jak se zdá, tak jsou tu lidé, kteří opravdu dělají všechno proto, aby školství dorazili. Vnitřní motivace u současných studentů téměř neexistuje (a popravdě, musím říct, že kdybych v jejich věku měl tolik podnětů, co oni, asi bych VŠ nikdy nedostudoval), takže známky jsou jedna z mála posledních možností, jak studenta namotivovat k výkonu, protože rodina až příliš často selhává v základních úkolech a se školou nespolupracuje. Na ZŠ není motivace vlastně žádná, na SŠ hrozí "alespoň" vyhazov. Nevím, k čemu by přispělo zrušení známek. Nedávno na novinky.cz vyšel článek o tom, že nám vyrůstá generace mladých paranoiků neschopných zvládat problémy a stres, k čemuž by tenhle nápad jedině přispěl, jestliže bychom odstranili z cesty další malý stresující kamínek. Můj názor je jednoduchý: Zavést znovu přijímací zkoušky na SŠ, zavést možnost vyloučení ze ZŠ za závažné kázeňské přestupky a hlavně nerušit známky. HOWGH ;)
0/0
4.4.2013 7:07
Foto

Jiri Janecek

...
Katerina Frouzova z Mlade Fronty je dustojnou nasledovnici pani Kvackove z Lidovek. Ty clanky jsou obcas dobre na pobaveni, obcas na zvyseni tlaku, ale obavam se, ze sotva prispeji k nastoleni nejakeho duleziteho tematu ci posunu v diskuzi tim spravnym smerem. Genderove nekorektne ale strucne bych rekl "Zena a zivot o skolstvi". U pana Rychlika ocenuji velmi jemnou formu vymezeni se k problemu i k puvodnimu clanku ("pod taktovkou médií... ", "nebyla to jistě masa kantorů, ale jen část expertů, kteří radí ministerstvu.." ci jeden z milionu nazoru na zaver...).Mimochodem, ta kombinace nedokonalych znamek se slovnim hodnocenim probiha od nepameti (resp. co ja pamatuji). Akorat to slovni hodnoceni neni vypracovano pisemne a je sdeleno pouze rodicum pri rodicovskych schuzkach. Nic vsak nebrani tomu, aby rodice s timto hodnocenim seznamili sve dite a prizpusobili mu mimoskolni faze edukacniho cyklu (obavam se, ze to je dokonce hlavnim smyslem techto schuzek).
0/0
3.4.2013 14:06
Foto

Kdyby místo " hovadin "
raději nacházeli učitele a pořádně je zaplatili. To co se dnes vydává za učitele je děs ( omluva těm pár opravdovým učitelům ) !
0/0
3.4.2013 8:47