Diskuse k článku

Další agentura, která se v průzkumech mýlí

Společnost SANEP svou metodiku založenou na internetovém dotazování prezentuje jako unikátní. Její prognózy se ale ve volbách nepotvrdily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nfljerseys2012 16.11.2012 10:19

north face discount

your own sexual intercourse, your family genetic raw materials, a new grow older, just how flab your hide itself is and your system heavinessnorthface on sale assist to decide the volume of bumpy skin that corpse as well as its perceptibility,minuscule adjusting state decide to wear, besides referred to as stop-fat shapewear, has become a way to destroy cellulite in addition stay entire body over make. your own sexual intercourse, your family genetic raw materials, a new grow older, just how flab your hide itself is and your system heaviness assist to decide the volumeNorth Face Pink Ribbon Denali of bumpy skin that corpse as well as its perceptibility,minuscule adjusting state decide to wear, besides referred to as stop-fat shapewear, has become a way to destroy cellulite in addition stay entire body over make.
Adam Jaroš 5.11.2012 13:00

Na okraj: ČRo ani ČT si obecně nevybírá od koho přejímá průzkumy

Například v poslední době se ve veřejnoprávních médiích stalo populárním informovat o tom co si "myslí studenti" na základě pochybných průzkumů ještě pochybnější organizace ČeSU. 
Selinux 4.11.2012 11:27

tyhle průzkumy žeru

jako když prý Klaus je (byl) dlouhodobě nejvěrohodnější politik v zemi ;-))), zvláštní často se pohybuji ve velkém městě ale i na vesnicích, a neslyšel jsem v době těchto medializovaných preferencí, že by Klaus byl nejvěrohodnější politik, mediální masáž je zkrátka něco jiného než reálný život a skutečné debaty s lidma