Diskuse k článku

Čím vším chce být Tomio Okamura?

Prezidentská kandidatura a zároveň senátorské angažmá nejdou dohromady. Okamurova dvojitá hra nepůsobí dvakrát důvěryhodně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Křivan

když ptáčka lapají pěkně mu zpívají
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/cim-vsim-chce-byt-tomio-okamura#comment-49241
0/0
9.11.2012 12:08
Foto

Vlkodlac

Komplex máte, zdá se, spíš Vy.
Jak to, že tento nevzdělaný nepolitický neodborný nejaponec, dosáhl takových úspěchů v podnikání, v médiích, v politice, v popularitě mezi lidmi, že se na něj, "nešumachra", lepí lepé děvy...To jistě není fér, to naštve, chápu.
0/0
9.11.2012 9:33
Foto

Livadia

Pan Okamura se svým komplexem
Pan Okamura se svým komplexem "vyrovnal" rozbujelou nenávistí k cizincům všeho druhu. Přiznal se k lecčemu, ale třeba k tomu, že na Korejce v Japonsku pohlížejí Japonci zhruba se stejnou úctou jako průměrný Čech na průměrného Roma.  Což jistě není fér... Ovšem to, že on v důsledku toho namísto pochopení a tolerance, čehož se jemu nedostalo,  si do budoucna odnese xenofobní postoje zajisté nesvědčí, že by cokoli překonal.Ostatně, znáte fakta? Víte, jaké má vzdělání? Víte něco o jeho podnikání? Vzdělání prakticky žádné, podnikání - cestovka plus obchůdek s japonskými potravinami. Toť vše. "Kompenzuje" to jak může arogancí a bezmeznou sebejistotou, ale takových politiků zrovna není deficit. Já bych rozhodně bral, aby prezidentem ČR byla osoba podobná špičkovému japonskému politikovi (či obecně vzdělanému japonskému odborníkoci skoro z kterékoli oblasti). Okamura ale není vzdělaný, není politik, není odborník a není ani Japonec. 
0/0
8.11.2012 20:38
Foto

Křivan

když ptáčka lapají pěkně mu zpívají
Pláčete na nesprávném hrobě. Já nehodnotím senátora Okamuru, protože není co hodnotit. Až bude co hodnotit, bude u mne na pořadu dne jeho kandidatura. Jeho zveřejněné názory jsou srozumitelné a většinou sympatické. Jsou to ale jen slova, bez odpovídajících činů se na ně lehce zapomene. Minulá zkušenost mi říká, že příliš mnoho populistů, při absenci osobností v politice je schopno přes politiku prosazovat v prvé řadě svůj "podnikatelský" záměr. Z celé plejády viz VV.  Příkladem dvojsmyslnosti ve vyjadřování pana Okamury je pro mne jeho prohlášení, že si chce odzkoušet své politické ambice v senátorských volbách. Můžete si vybrat, senátorské volby jako nakročení k prezidentské volbě, nebo řádně vykonávaná funkce senátora jako cesta k prezidentské volbě. Zvažte sám co je poctivější.PS. S hodnocením voleb v Praze 8 souhlasím, jen jsem někde četl, že kdyby připelášili všichni místní komunisté, tak volby dopadly jinak.
0/0
8.11.2012 13:11
Foto

komplex - stigma?
Kolik lidí komplexem méněcennosti netrpělo?  Pan Okamura si jako mladý svým způsobem sáhl na dno, byl schopen se k němu veřejně  přiznat a (i s humorem) popsat, jak  se s ním vyrovnával.  Pak  prvoplánový psycholog a objeví,  že  T.O. měl komplex.PS Jako nejlepšího prezidenta bych viděl  dobře sehranou čtyřku (jistě by se neškorpili) Roitová  Fischerová Okamura Franz.   Hrad je pro čtyři velký dost Nešlo by ještě rychle kapku upravit ústavu? 
0/0
8.11.2012 8:16
Foto

Jak to hodnotíte?
Modrá soudružka  Filipiová ukázala co v ní je - klamat při kandidatuře, neskrývaná loyalita ke Kikině a třetinová   přítomnost  v senátu. Přesto  "pravicový"  národ pelášil do druhého kola zvolit ji vysokou většinou, aby náhodou nevyhrál  červený soudruh Dolejš. Přeji vám abyste až budete jednou hodnotit senátorování p. Okamury  k němu byl aspoň zpoloviny  tak tolerantní,  jako bodrý, nekomplikovaný lid Prahy 8  ke své senátorce. 
0/0
8.11.2012 7:54
Foto

Křivan

Nejste v tom sám, taky s tím mám problém
http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/knizeci-rada-milosi-zemanovi-i-karlu-schwarzenbergovi#comment-48968
0/0
7.11.2012 18:09
Foto

J98i31ř64í 94K13o61p65i57s 1416517143121

Aha, takže je lepší tam nainstalovat
jedince, kteří už ukázali co v nich je. Např. Fischer, kterému zajišťuje volby kamarád Dalíka, nebo neschopný Sobotka, oposmluvní Zeman nebo už otravná,  funkcechtivá Bobošíková? To má být ta zem, na kterou se mám vrátit? To snad nemyslíte ani z legrace!
0/0
7.11.2012 16:54
Foto

Milota

Kodex Bušidó
Já myslím, že Tomio Okamura by mohl být jedinečný v tom, že by do české vrcholné politiky zavedl kodex Bušidó, zejména tu část, která požaduje odčinit pochybení a neúspěch seppukou (rituální sebevraždou). Tím by se naše politická scéna značně pročistila a zkvalitnila.
0/0
7.11.2012 10:31
Foto

Chram

Paní/Pane Livadio, děkuji za tuto poznámku
Paní/Pane Livadio, děkuji za tuto poznámku, plně s vámi souhlasím. Ještě bych doplnil, že po rodičích podědil opravdovou asijskou bezcitnost a českou vyčůranost. Ke svým zaměstnancům se chová otřesně, viz zprávy v mediích .....Otázkou je, jak se bude chovat jako president k nám občanům/ovcím ? Snad ne jako Hirohito za 2.světové války....Doufám, že obyvatelé Zlínska nejsou typickým vzorkem populece české a bude zvolen někdo daleko lepší.
0/0
7.11.2012 9:32
Foto

Vlkodlac

Nevím, proč by si měli lidé
Nevím, proč by si měli lidé ve Zlíně, kteří ho volili, drbat hlavu. Drbat hlavu by si měl autor článku za svoje hloupá slova. Okamura čestně řekl, že kandidaturu na prezidenta zváží podle výsledků senátních voleb, a to splnil. Bylo to nanejvýš logické a rozumné - kdyby neuspěl jako senátor (ve svém rodném (nemýlím-li se) kraji, těžko by mohl uvažovat o úspěchu ve volbách prezidentských. Mně se vždycky líbí rady voličů jiných kandidátů, co by měli dělat jiní. Ať se starají o své. Nejsem ze Zlína, takže jsem, bohužel, nemohl volit Okamuru do senátu, ale jako prezidenta ho chci. Jediný z kandidátů, který se prosadil vlastními silami a za své. Prokázal své schopnosti a navíc má rozumné názory. Jako prezident pro nás nesporně může udělat mnohem víc, než jako senátor. A má  přenechat ten post nějaké pijavici, když už je tu ta neopakovatelná šance?
0/0
7.11.2012 9:18
Foto

M67i63l25a22n 75H68a34r32m73á17č18e43k 4578205947883

???
B. Sobotka ODS je poslancem a kandiduje na prezidenta,  Karel Schwarzenberg TOP je poslancem a kandiduje na prezidenta. Dienstbier ČSSD je poslancem a kandiduje na prezidenta.T. Okamura (bezpartijní) je poslancem a kandiduje na prezidenta.V čem zde vidíte problém?
0/0
7.11.2012 8:19
Foto

Livadia

Nejde o prostředky, ale o ambice
Tomio Okamura je především člověk, který (minimálně) polovinu života bojoval s komplexem méněcennosti. Možná, že to trvá dodnes. Člověk, jehož ambice výrazně přesahují jeho vzdělání a vrozenou inteligenci. Člověk, který nepochybně má řadu dobrých nápadů á la selský rozum  (jako ostatně stovky tisíc lidí v této zemi, kteří ovšem na rozdíl něj nemají možnost o nich referovat do médií)...  Avšak má i řadu xenofóbních pseudonápadů (v republice ovšem dopadají na úrodnou populistickou půdu), které jsou mnohdy v rozporu se zákonem a moderním slušným evropským vnímáním člověka a občana.  Zároveň je to i člověk, který si své otylé tělo (povězme si na rovinu, že postavu jako Schumacher zrovna nemá) vozí ve sportovním autě a přítelkyně si volí zhruba ve věku svého syna (tím ho nechci nijak soudit, jen konstatuji fakta). Ale koho tyto "drobné nedostatky" zajímají? Patrně skoro nikoho. Stejně jako jeho voliče na Zlínsku netrápí, že si zvolili SVÝM zástupcem člověka, kterého Zlínsko zajímá zhruba jako ministra Kalouska názory špičkových ekonomů...
0/0
6.11.2012 20:35
Foto

Křivan

Problém je v tom, že by měl
Problém je v tom, že by měl jako senátor ukázat co v něm je. Nebo chcete dalšího zajíce v pytli? Voliči mu dali šanci. Cesta byla správná, ale teď to vzal na můj vkus nesprávnou zkratkou. Příliš rychle nahoru, než se lidi vzpamatujou. Zavzpomínejte na VV a vraťte se na zem.
0/0
6.11.2012 19:25
Foto

J43i94ř45í 10K61o81p75i84s 1446597403431

A v čem je problém?
Okamura skutečně nejprve získal mandát v senátních volbách! Udělal to co slíbil!
0/0
6.11.2012 18:09