Diskuse k článku

Babiš nebo Bureš?

Zveřejněný svazek StB na Andreje Babiše je jednostrannou výpovědí o spolupráci s agentem, která není podepřena žádnou stopou z druhé strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P46a58v24e36l 37M32i30c66h96a68l 9753315203

Před vlastním prahem, ne cizím, chci zametati
Kdo seznamy  dal Cibulkovi,?.?.?.?  někoho jsem tam našel, mnohé nikoliv. Můj , česky asi svůj "spis",  rád poskytnu. Zatím po skartaci jen nějaké seznamy dokumentů. V jednom jsem zařazen do skupiny, jež mi byla opravdu cizí, zřejmě uměle vytvořená, ty lidi jsem náhodně potkal, proč tam není, kdo mne mezi ně uvedl? A není nikde, nejaktivnější osoba disentu, co vím ...Třeba s ní byly větší plány, než jen nějaká fiktivní skupina, co by se případně dala mediálně dobře soudit (něco jako dnes teroristi al-kaidy).. část byla potom etapově zavírána za náhradní obvinění, i soudce u oběda jednoho toho soudu si z toho dělal legraci i veřejně v hospodě.. V druhém je i soused ba i kolemjedoucí jen autem, nejen diplomaté. Opět tam chybí osoba, co v praze přicházela do styku s cizinci, v mém sousedství byla "amnestována". Možná další fází ústavu by bylo opatřit ovšem placený komentář k takové praxi, na věci zdarma nevěřím. Blíže jsem osobně potkal jen dnes mrtvého agenta XX, když začínal,ambiciozní historik, v mnohém oprávněně,  jezdil po republice a vykládal lidem že jsem mu podsunul prostitutku. Den po listopadu už byl v čele velkých novin, tedy vyhodili jej brzy, ale prestižní místo měl až do smrti. Předčasné. Funguje něco jako psychosomatika, kdy sociální nezdravé věci podvědomě dopadají na jejich původce,destrukcí, kéž by nás to nepotkalo. Jiný agent mne sám vyhledal, abych mu pro vnuka dosvědčil, že se choval slušně, byl po infarktu, kromě vnuka nikoho neměl a čekal, že si to vnuk na internetu o něm nalistuje. Já si ho nepamatoval, ale odkázal jsem na další v problémové lokalitě, s kterými snad pracoval. Byl to provokatér? Lepší byl major Ševčík, ten ani v důchodu si nebral servítky, jednak mi sdělil plán zbourat můj barák (bagr jsem zastavil 200 m od domu, asi to spíše testoval, možná bagrák i odmítl, nakonec boural cizí polopuštěné.), ale možná to byl právě on, kdo svými kontakty bourání zastavil? Znal mne z práce asi jsem mu nebyl zcela nesympatický. Summa sumárum: většina věcí se odehrávala nějak mimo texty. V hlavách, v rozhovorech. Co tip? Co legrace?  Kdo řídil koho?
0/0
25.9.2013 21:35
Foto

Josef Zaruba

Tak to asi smazal Bures osobne
kdyz je majitel, nebo nevim kdo, ale ztezuje si na to i nekolik lidi nize. jediny lek je nic nepsat a nerozcilovat se. Tohle byl muj posledni prispevek.  
0/0
24.9.2013 15:04
Foto

J28a33n 17S29c20h72n63e92i74d49e18r 3244838196956

Já jsem nic nemazal
Mé slušné a vtipné a kultivované repliky na výlevy žlučovitých bolševických kádrováků přišly vniveč! Věčná škoda.
0/0
24.9.2013 10:13
Foto

Josef Zaruba

Ucelove cenzurujete!
  Vsechny me prispevky jste smazal pane Schneidere! nadavate mi do bolsevickych kadrovaku a pak me smazete.  UPLACENY FANATIKU, byla tu rada vystiznych komentaru, slusnych a kultivovanych. VASE METODY JSOU TOTALITNI. Stydte se   
0/0
24.9.2013 1:00
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Škoda
Žádná odpověď je patrně nejvýmluvnější odpověď.
0/0
23.9.2013 13:38
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Kmotr
Příspěvek byl zrušen jeho autorem a to jako reakce na nevysvělené smazání řady příspěvků redakcí.
0/0
23.9.2013 13:11
Foto

Křivan

Jejda jejda.voni smázli i mě
Jejda jejda.voni smázli i mě kvůli AdBločku.
0/0
23.9.2013 12:34
Foto

V.Hricák

Moje vlastní paranoia?
Asi jsem paranoidní,ale já už v této zemi nevěřím ničemu a nikomu.Více,jak dvacetiletá zkušenost s českým hybridem demokracie mne naučila permanentní nedůvěře k českým politikům.A protože ta samá zkušenost mi říká,že úspěšně se do privatizace mohly zapojit pouze dva druhy privatizátorů,z nichž první musela mít peníze(veksláci) a ta druhá informace(vysocí pracovníci STB a straničtí bossové),spíš věřím tomu,že Babiš nějakého toho kostlivce ve skříni doopravdy má.To,že se zveřejněné materiály zdají být neúplné může znamenat např to,že se Babišovo projekt někomu nezdá být až tolik nebezpečný.V případě růstu preferencí se na světle božím může objevit i zbytek-údajně skartovaný v roce 89.
0/0
23.9.2013 7:46
Foto

Nenechte prchlivost cloumati vaším majestátem, Vousatosti
Nestydím se, neb jsem nestyda. A poté, co byla trapnost obecně uznána za vrchol intelektuálního humoru ani není proč. Při vší úctě k vašim rozevlátým šedinám si dovolím podržet názor, že skartace - podobně jako pozdější lustrace -  byly někde trochu plošnější než jinde. Ale záleží na tom, co stojí v nějakých starých spisech, ve chvíli, kdy generál v.v. Zbytek a Lukoil mají pobočku na Hradčanech?Nenapsal jsem to, pravda, příliš japně. A jméno? Co je po jménu. Co růží - či z vašeho pohledu možná jinou substancí- zváno... Řekněme, že jsem muž pro každý čas a každou dobu. Satisfied? 
0/0
23.9.2013 1:11
Foto

Přituhuje
Trápí mě mráz.  A jiřinky pochcípaly. (Kiplingův Stopka a spol. v trochu slabším místě jinak geniálního překladu.)A lepší už to asi nebude.
0/0
23.9.2013 0:45
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Co se to děje? Pane Schneidere?
Kam zmizela naše rozjetá a myslím, že oboustranně kultivovaná diskuse? Vrátil jsem se po téměř celodenní dřině z lesa, snažím se totiž poněkud staromilsky pečovat o některé věci sám, jednak pro vlastní uspokojení z fyzické dřiny a také z úcty k předkům, a těšil jsem se na pokračování naší debaty.  A ona zde není? Co to znamená? Cenzura?
0/0
22.9.2013 20:21
Foto

Český Názor

jo rozkaz????
a vy už nepamatujete, kolik chybělo svazků, které chybět neměly??? Vy tady argumentujete rozkazy Stb z prosince 89? No to si asi zase děláte srandu!!! A teď to prosím nějak zase nablble okomentujte! Dnes vám to na zdraví nepřidá!
0/0
22.9.2013 20:05
Foto

Betulaza

Zvažte přečtení knihy,
pak možná budete schopný objektivního hodnocení.
0/0
22.9.2013 18:04
Foto

Wasil

O melounech a tkaničkách
„Nikdy si nezavazuj tkaničky, jdeš- li zrovna přes sousedovo pole s melouny", praví staré čínské přísloví.Jeho význam říká, že i kdyby pan Schneider svým závěrům upřímně věřil, Česká Pozice takovou analýzu publikovat nemůže, chce-li si zachovat svůj dosud slušný kredit. (Důvody objasňují na katedře žurnalistiky již v prvním semestru).I kdyby měl článek vyznění opačné, na tento server prostě nepatří ( ono nevypadá dobře ani melouny na sousedovo pole přinášet ).O Babišovi nechť píšou jiní.
0/0
22.9.2013 17:41
Foto

Janh

No, myslíte tvrzení p.
No, myslíte tvrzení p. Gruntové, které šíří Haló noviny o tom, že ve skutečnosti žádné Židy nezachraňoval a že Brněnec byl de facto stejný koncentrák jako třeba Osvětim? Včetně objevných zjištění, že byl členem Abwehru a NSDAP?Složitější osobnost jsem vykládal poněkud jinak.  Dovedete si představit, že ti lidé mýrnyx týrnyx začnou po válce glorifikovat nacistu, který je měl týrat? Ano, film je do jisté míry licence, ale je krajně nepravděpodobné, že přeživší si vybájí story o hodném nacistovi, který jim pomohl.Nějak mám tendenci věřit jim, než p. Gruntové a Haló novinám, byť nepopírám, že Schindler byl nejen "bílá" osobnost. Ale rozhodně nemohl být jen "černá".
0/0
22.9.2013 16:31
Foto

Černoušek

přesně tak
souhlasím, včetně velmi výstižné poslední věty.
0/0
22.9.2013 16:18
Foto

Betulaza

Chtělo to neříkat už nic
a raději se seznámit s historickými fakty.
0/0
22.9.2013 16:07
Foto

Janh

Vážení a milí; sice se to
Vážení a milí;sice se to netýká mých příspěvků v této diskusi, ale smazání více než 20 reakcí nepovažuji za zrovna šťastné řešení.Některé příspěvky se mi nemusí líbit, některé můžu považovat za vyloženě hloupé, ale pokud neporušují zákon, je stejně hloupé je mazat.I takové reakce totiž o něčem vypovídají a je docela zajímavé je číst. I ty, které se poněkud odchýlí od tématu. A i ty, které vám můžou poskytnout zpětnou vazbu.V diskusi o Kovarčíkovi vám například někteří čtenáři dali najevo fakt, že určitá reklama na určitý produkt je obtěžuje a z toho důvodu uvažují o odchodu z ČP. Chápu, že bez reklamy se server neobejde, ale příliš viditelná reklama na "erektivní" přípravek může být i kontraproduktivní. Pak se nemusí najít dost čtenářů, kteří se nechají Dr. Uzlem nebo erektivním čertem inspirovat.Chápu, že můj odkaz na aplikaci, která zobrazování těchto reklam zabrání jde proti zájmům vydavatele, nicméně; Vy máte právo tuto reklamu umístit, každý jednotlivý člověk má právo jí zablokovat.Pak se bude na vaše stránky možná vracet. Fakt, že řadu příspěvků smažete tomu moc nepomůže.Chápu výmaz trolla dělající na diskusích kampaň DSSS. Chápu výmaz příspěvků porušujících zákon. Ale vymazáním řady dalších si prokazujete medvědí službu.Chcete otevřené diskuse, nebo aseptické? Chápete, že diskuse na ČP byly často podnětnější, než samotné články? 
0/0
22.9.2013 15:41
Foto

J28a35n 98S96c82h75n54e14i87d51e42r 3854788356176

i vy si pište co chcete
ale i když to napíšete stokrát, stejně nic nezměníte, protože neobhajuji Babiše, ale variantně interpretuji to, co se zachovalo z jeho svazku. Reakce znechucených čtenářů si strčte za klobouk, je to stejný argument už od dob Anticharty. Nota bene anonymních čtenářů. To ti antichartisté se alespoň podepsali!
0/0
21.9.2013 22:23
Foto

Český Názor

bojím bojím
ale asi ano. Hrůza pomyslet!!!
0/0
21.9.2013 19:48
Foto

Český Názor

he
pište si co chcete? ale obhajujete Babiše. Přečtěte si reakce znechucených čtenářů. Tak nějak je to všem jasné.  Ale proti Koutníkovu rozhovoru s Kovarčíkem, to je pořád ještě ok. A na můj svazek se zeptejte.... třeba..... Hegeduse!!!!!
0/0
21.9.2013 19:46
Foto

J92a20n 60S21c23h18n15e90i49d28e83r 3434658196306

sjednejte si
doučování ve čtení a v porozumění textu. Článek se netýká Babiše, ale variant vyhodnocení svazku "Bureš". Já jsem v dobré pozici. Ta vaše je chucpe. Když se podepíšete, vyhodnotím nestranně i svazek na vás, pokud vůbec StB věděla o vaší existenci.
0/0
21.9.2013 14:45
Foto

J80a75n 48S13c23h84n67e86i16d68e33r 3154638456416

váš příspěvek je bezpředmětný
protože je apriorně předpojatý. Článek předkládá varianty interpretace zbytku svazku, včetně té, která je Babišovi méně příznivá, či nepříznivá. Je na vaší intelektuální poctivosti a objektivitě, kterou si vyberete. Že Babiš je jedním z podnikatelů, který přispívá na provoz České pozice, zveřejnila redakce na férovku současně s článkem, aby se pokud možno vyhnula intelektuálně poddimenzovaným reakcím, což se však , jak vidno, těžko mohlo povést stoprocentně.
0/0
21.9.2013 14:18
Foto

Romaneto

Celá tato diskuse je celkem bezpředmětná, když ...
byl článek primárně připravován proto, aby zpochybnil informace o tom, že byl Babiš, kterýprovoz  České pozice platí, agentem STB. Jen těžko lze od tohoto serveru číst opak, navíc v době před volbami, když podnikatel tolik stojí o to, aby se do parlamentu dostal.
0/0
21.9.2013 12:27
Foto

Český Názor

máte pravdu
na co reagujeta napsal blb. Ale vaše obhajoba Babiše je chucpe. Vi to víte velmi dobře. Ale co vám zbývá. Jste v blbé pozici :-)
0/0
21.9.2013 11:02
Foto

Janh

Neříkám, že byl svatý, uvedl
Neříkám, že byl svatý, uvedl jsem ho jako nejznámější příklad. Složitá osobnost, přikrášlená filmem, ale myslím, že těm, kdož se díky němu vyhli koncentráku to může bejt jedno.Nebyl jediný Němec a člen struktur, který se neprojevil jako zločinec. Stejně jako řada Čechů, Rusů, co já vím, Kromaňonců. Systém může být zločinný, každý jednotlivý člověk uvnitř systému nikoliv. Na to můžete vzít jed.
0/0
20.9.2013 23:00
Foto

Betulaza

K Oskaru Schindlerovi.
Doporučuji přečíst knihu Legendy a fakta o Oskaru Schindlerovi od Jitky Gruntové.
0/0
20.9.2013 22:39
Foto

J76a76n 76S85c26h60n84e36i91d45e36r 3854798236496

Vy se styďte
už jenom proto, že nečtete důsledně Českou pozici. Pro takové lidi, jako jste vy, jsem to rozebral ZDE. A jestli máte pocit, že jste moudřejší než ti, co přežili šoa, tak se klidně dál ztrapňujte. A klidně dále pište o tom, jak má kdo podle vás černobílý pohled na svět. Jen se prosím podepište, abychom věděli, s kým máme tu čest.
0/0
20.9.2013 21:48
Foto

J19a44n 82S17c74h92n81e64i49d49e15r 3144908866176

Buďte konkrétní,
můžete-li. Uveďte, kdo byl zavřen za to, co konal jako lidovec. Třeba za ty společné akce s komunisty, jejich halasnou podporu apod.?Nikoliv, nemáte pravdu. Byli zavřeni někteří členové lidové strany, ale za činnost, kterou jim lidová strana rozhodně neschvalovala. Taktéž by se jistě daly najít případy členů strany socialistické. U komunistů těch případů bylo hodně. Vždy to ale bylo proti oficiální linii strany (resp. národní fronty, nebo jak to u nich chodilo). Ale Kalousek persekvován nebyl. Ani svazek na něj StB nevedla.
0/0
20.9.2013 21:46
Foto

Janh

Za co bych se měl stydět? Já
Za co bych se měl stydět? Já jim nesloužil. A  ač je to kontroverzní - ani v NSDAP nebylo 100% členů zločinných, což bylo i zdokumentováno. Jistě znáte například člena NSDAP Oskara Schindlera, který v Izraeli získal titul "Spravedlivý mezi národy". A nebyl jediný, kdo si zachoval elementární lidskost uprostřed nejhoršího zvěrstva dějin.Váš pohled, milý Geralte, je značně zploštělý. Odráží zřejmě i vaši osobnost. Což nemění nic na faktu, že nacismus a komunismus byly zločinné ideologie reprezentované zločinnými lidmi.
0/0
20.9.2013 21:13