Diskuse k článku

Babiš nebo Bureš?

Zveřejněný svazek StB na Andreje Babiše je jednostrannou výpovědí o spolupráci s agentem, která není podepřena žádnou stopou z druhé strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Josef Zaruba

Ucelove cenzurujete!
  Vsechny me prispevky jste smazal pane Schneidere! nadavate mi do bolsevickych kadrovaku a pak me smazete.  UPLACENY FANATIKU, byla tu rada vystiznych komentaru, slusnych a kultivovanych. VASE METODY JSOU TOTALITNI. Stydte se   
0/0
24.9.2013 1:00
Foto

J30a26n 50S76c95h28n63e23i54d83e89r 3534728826366

Já jsem nic nemazal
Mé slušné a vtipné a kultivované repliky na výlevy žlučovitých bolševických kádrováků přišly vniveč! Věčná škoda.
0/0
24.9.2013 10:13
Foto

Josef Zaruba

Tak to asi smazal Bures osobne
kdyz je majitel, nebo nevim kdo, ale ztezuje si na to i nekolik lidi nize. jediny lek je nic nepsat a nerozcilovat se. Tohle byl muj posledni prispevek.  
0/0
24.9.2013 15:04
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Kmotr
Příspěvek byl zrušen jeho autorem a to jako reakce na nevysvělené smazání řady příspěvků redakcí.
0/0
23.9.2013 13:11
Foto

V.Hricák

Moje vlastní paranoia?
Asi jsem paranoidní,ale já už v této zemi nevěřím ničemu a nikomu.Více,jak dvacetiletá zkušenost s českým hybridem demokracie mne naučila permanentní nedůvěře k českým politikům.A protože ta samá zkušenost mi říká,že úspěšně se do privatizace mohly zapojit pouze dva druhy privatizátorů,z nichž první musela mít peníze(veksláci) a ta druhá informace(vysocí pracovníci STB a straničtí bossové),spíš věřím tomu,že Babiš nějakého toho kostlivce ve skříni doopravdy má.To,že se zveřejněné materiály zdají být neúplné může znamenat např to,že se Babišovo projekt někomu nezdá být až tolik nebezpečný.V případě růstu preferencí se na světle božím může objevit i zbytek-údajně skartovaný v roce 89.
0/0
23.9.2013 7:46
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Co se to děje? Pane Schneidere?
Kam zmizela naše rozjetá a myslím, že oboustranně kultivovaná diskuse? Vrátil jsem se po téměř celodenní dřině z lesa, snažím se totiž poněkud staromilsky pečovat o některé věci sám, jednak pro vlastní uspokojení z fyzické dřiny a také z úcty k předkům, a těšil jsem se na pokračování naší debaty.  A ona zde není? Co to znamená? Cenzura?
0/0
22.9.2013 20:21
Foto

Přituhuje
Trápí mě mráz.  A jiřinky pochcípaly. (Kiplingův Stopka a spol. v trochu slabším místě jinak geniálního překladu.)A lepší už to asi nebude.
0/0
23.9.2013 0:45
Foto

Petr Hovorka Rozladěný Člověk

Škoda
Žádná odpověď je patrně nejvýmluvnější odpověď.
0/0
23.9.2013 13:38
Foto

Betulaza

Zvažte přečtení knihy,
pak možná budete schopný objektivního hodnocení.
0/0
22.9.2013 18:04
Foto

Wasil

O melounech a tkaničkách
„Nikdy si nezavazuj tkaničky, jdeš- li zrovna přes sousedovo pole s melouny", praví staré čínské přísloví.Jeho význam říká, že i kdyby pan Schneider svým závěrům upřímně věřil, Česká Pozice takovou analýzu publikovat nemůže, chce-li si zachovat svůj dosud slušný kredit. (Důvody objasňují na katedře žurnalistiky již v prvním semestru).I kdyby měl článek vyznění opačné, na tento server prostě nepatří ( ono nevypadá dobře ani melouny na sousedovo pole přinášet ).O Babišovi nechť píšou jiní.
0/0
22.9.2013 17:41
Foto

Černoušek

přesně tak
souhlasím, včetně velmi výstižné poslední věty.
0/0
22.9.2013 16:18
Foto

Janh

Vážení a milí; sice se to
Vážení a milí;sice se to netýká mých příspěvků v této diskusi, ale smazání více než 20 reakcí nepovažuji za zrovna šťastné řešení.Některé příspěvky se mi nemusí líbit, některé můžu považovat za vyloženě hloupé, ale pokud neporušují zákon, je stejně hloupé je mazat.I takové reakce totiž o něčem vypovídají a je docela zajímavé je číst. I ty, které se poněkud odchýlí od tématu. A i ty, které vám můžou poskytnout zpětnou vazbu.V diskusi o Kovarčíkovi vám například někteří čtenáři dali najevo fakt, že určitá reklama na určitý produkt je obtěžuje a z toho důvodu uvažují o odchodu z ČP. Chápu, že bez reklamy se server neobejde, ale příliš viditelná reklama na "erektivní" přípravek může být i kontraproduktivní. Pak se nemusí najít dost čtenářů, kteří se nechají Dr. Uzlem nebo erektivním čertem inspirovat.Chápu, že můj odkaz na aplikaci, která zobrazování těchto reklam zabrání jde proti zájmům vydavatele, nicméně; Vy máte právo tuto reklamu umístit, každý jednotlivý člověk má právo jí zablokovat.Pak se bude na vaše stránky možná vracet. Fakt, že řadu příspěvků smažete tomu moc nepomůže.Chápu výmaz trolla dělající na diskusích kampaň DSSS. Chápu výmaz příspěvků porušujících zákon. Ale vymazáním řady dalších si prokazujete medvědí službu.Chcete otevřené diskuse, nebo aseptické? Chápete, že diskuse na ČP byly často podnětnější, než samotné články? 
0/0
22.9.2013 15:41
Foto

Křivan

Jejda jejda.voni smázli i mě
Jejda jejda.voni smázli i mě kvůli AdBločku.
0/0
23.9.2013 12:34
Foto

J52a37n 43S90c85h87n37e93i12d62e78r 3604838936796

váš příspěvek je bezpředmětný
protože je apriorně předpojatý. Článek předkládá varianty interpretace zbytku svazku, včetně té, která je Babišovi méně příznivá, či nepříznivá. Je na vaší intelektuální poctivosti a objektivitě, kterou si vyberete. Že Babiš je jedním z podnikatelů, který přispívá na provoz České pozice, zveřejnila redakce na férovku současně s článkem, aby se pokud možno vyhnula intelektuálně poddimenzovaným reakcím, což se však , jak vidno, těžko mohlo povést stoprocentně.
0/0
21.9.2013 14:18
Foto

Romaneto

Celá tato diskuse je celkem bezpředmětná, když ...
byl článek primárně připravován proto, aby zpochybnil informace o tom, že byl Babiš, kterýprovoz  České pozice platí, agentem STB. Jen těžko lze od tohoto serveru číst opak, navíc v době před volbami, když podnikatel tolik stojí o to, aby se do parlamentu dostal.
0/0
21.9.2013 12:27
Foto

Janh

Neříkám, že byl svatý, uvedl
Neříkám, že byl svatý, uvedl jsem ho jako nejznámější příklad. Složitá osobnost, přikrášlená filmem, ale myslím, že těm, kdož se díky němu vyhli koncentráku to může bejt jedno.Nebyl jediný Němec a člen struktur, který se neprojevil jako zločinec. Stejně jako řada Čechů, Rusů, co já vím, Kromaňonců. Systém může být zločinný, každý jednotlivý člověk uvnitř systému nikoliv. Na to můžete vzít jed.
0/0
20.9.2013 23:00
Foto

Betulaza

Chtělo to neříkat už nic
a raději se seznámit s historickými fakty.
0/0
22.9.2013 16:07
Foto

Janh

No, myslíte tvrzení p.
No, myslíte tvrzení p. Gruntové, které šíří Haló noviny o tom, že ve skutečnosti žádné Židy nezachraňoval a že Brněnec byl de facto stejný koncentrák jako třeba Osvětim? Včetně objevných zjištění, že byl členem Abwehru a NSDAP?Složitější osobnost jsem vykládal poněkud jinak.  Dovedete si představit, že ti lidé mýrnyx týrnyx začnou po válce glorifikovat nacistu, který je měl týrat? Ano, film je do jisté míry licence, ale je krajně nepravděpodobné, že přeživší si vybájí story o hodném nacistovi, který jim pomohl.Nějak mám tendenci věřit jim, než p. Gruntové a Haló novinám, byť nepopírám, že Schindler byl nejen "bílá" osobnost. Ale rozhodně nemohl být jen "černá".
0/0
22.9.2013 16:31
Foto

Janh

Za co bych se měl stydět? Já
Za co bych se měl stydět? Já jim nesloužil. A  ač je to kontroverzní - ani v NSDAP nebylo 100% členů zločinných, což bylo i zdokumentováno. Jistě znáte například člena NSDAP Oskara Schindlera, který v Izraeli získal titul "Spravedlivý mezi národy". A nebyl jediný, kdo si zachoval elementární lidskost uprostřed nejhoršího zvěrstva dějin.Váš pohled, milý Geralte, je značně zploštělý. Odráží zřejmě i vaši osobnost. Což nemění nic na faktu, že nacismus a komunismus byly zločinné ideologie reprezentované zločinnými lidmi.
0/0
20.9.2013 21:13
Foto

Betulaza

K Oskaru Schindlerovi.
Doporučuji přečíst knihu Legendy a fakta o Oskaru Schindlerovi od Jitky Gruntové.
0/0
20.9.2013 22:39
Foto

Geralt

Uvěznění lidovci byli po ochranou?!
Lidová strana byla místem, kam se často stahovali ti, kdo chtěli v politice aspoň trochu působit a něco měnit - a nebýt komunisty. Řada lidovců si za svou činnost také vykoledovala basu. Vše není tak černobílé, jak to vidíte Vy. Ale vy byste si to měl pamatovat lépe než já, který to mám více z vyprávění.
0/0
20.9.2013 21:06
Foto

J27a68n 32S51c73h21n46e66i88d40e23r 3644858506336

Buďte konkrétní,
můžete-li. Uveďte, kdo byl zavřen za to, co konal jako lidovec. Třeba za ty společné akce s komunisty, jejich halasnou podporu apod.?Nikoliv, nemáte pravdu. Byli zavřeni někteří členové lidové strany, ale za činnost, kterou jim lidová strana rozhodně neschvalovala. Taktéž by se jistě daly najít případy členů strany socialistické. U komunistů těch případů bylo hodně. Vždy to ale bylo proti oficiální linii strany (resp. národní fronty, nebo jak to u nich chodilo). Ale Kalousek persekvován nebyl. Ani svazek na něj StB nevedla.
0/0
20.9.2013 21:46
Foto

Geralt

Sloužit zločincům není zločin?
Obdobně by šlo napsat, že v NSDAP a Gestapu také nebyli všichni zločinci... Styďte se.
0/0
20.9.2013 21:02
Foto

J17a90n 94S57c18h94n51e22i56d42e88r 3564738436486

Vy se styďte
už jenom proto, že nečtete důsledně Českou pozici. Pro takové lidi, jako jste vy, jsem to rozebral ZDE. A jestli máte pocit, že jste moudřejší než ti, co přežili šoa, tak se klidně dál ztrapňujte. A klidně dále pište o tom, jak má kdo podle vás černobílý pohled na svět. Jen se prosím podepište, abychom věděli, s kým máme tu čest.
0/0
20.9.2013 21:48
Foto

Český Názor

máte pravdu
na co reagujeta napsal blb. Ale vaše obhajoba Babiše je chucpe. Vi to víte velmi dobře. Ale co vám zbývá. Jste v blbé pozici :-)
0/0
21.9.2013 11:02
Foto

J12a39n 60S13c72h83n49e40i62d83e16r 3694548596726

sjednejte si
doučování ve čtení a v porozumění textu. Článek se netýká Babiše, ale variant vyhodnocení svazku "Bureš". Já jsem v dobré pozici. Ta vaše je chucpe. Když se podepíšete, vyhodnotím nestranně i svazek na vás, pokud vůbec StB věděla o vaší existenci.
0/0
21.9.2013 14:45
Foto

Český Názor

he
pište si co chcete? ale obhajujete Babiše. Přečtěte si reakce znechucených čtenářů. Tak nějak je to všem jasné.  Ale proti Koutníkovu rozhovoru s Kovarčíkem, to je pořád ještě ok. A na můj svazek se zeptejte.... třeba..... Hegeduse!!!!!
0/0
21.9.2013 19:46
Foto

J32a50n 52S78c55h87n65e36i85d84e75r 3554758186846

i vy si pište co chcete
ale i když to napíšete stokrát, stejně nic nezměníte, protože neobhajuji Babiše, ale variantně interpretuji to, co se zachovalo z jeho svazku. Reakce znechucených čtenářů si strčte za klobouk, je to stejný argument už od dob Anticharty. Nota bene anonymních čtenářů. To ti antichartisté se alespoň podepsali!
0/0
21.9.2013 22:23
Foto

Janh

Musím s p. Schneiderem
Musím s p. Schneiderem souhlasit. Ač z rodiny komunisty postižené, antikomunistické - a nejen verbálně či salonně - uznávám, že ne vše za komunismu bylo špatné a že ne všichni členové KSČ či StB byli zločinci. StB se zabývala i jevy, kterými se zaobírá každá služba v každém státě.Ač u členů KSČ či StB apriori očekávám snížený morální kredit, nebo rovnou zločinnost, nelze popřít výjimky.Pokud by dnes byli u politického a ekonomického lizu převážně respektované osobnosti, měl by možná slepý antikomunismus větší smysl. V současné situaci by tací - opět, až na výjimky - měli držet hubu.To ovšem nemění nic na faktu, že minulý režim byl zločinný. Lidé rádi zapomínají - a místo kolektivní paměti zbydou jen právě ti laciní antikomunisté.
0/0
20.9.2013 20:26
Foto

Černoušek

poznámka
Bláboly denního tisku nesleduji, takže mi uniklo, co vykládá nějaký Kalousek o Babišovi. Myslím, že nikdo soudný už Kalouska neposlouchá, ať vykládá co chce. Nimrání se v torzu Babišova spisu vůbec nechápu. Záleží na tom?!Ten člověk a (i jeho pseudostrana) JE ABSOLUTNĚ NEVOLITELNÝ, protože je to mediální magnát, který jde do politiky. Tečka. Buď ať podniká v médiích nebo ať politikaří - obojí dohromady se ve slušných zemích nedělá. To je nebetyčné svinstvo, bez ohledu na to, kdo to je, jak se jmenuje a co dělá/dělal/nedělá/nedělal.Jsem zvědav, zda se najde více než 5% voličů (nechci být sprostý), kteří zbytek národa obšťastní českou verzí Berlusconiho, ne-li něčím horším...
0/0
20.9.2013 18:50