René Poruba

Šéf ŘSD Čermák prý byl málo razantním vyjednavačem

Ředitelství silnic a dálnic disponuje ročně 35 miliardami korun. O vypisované zakázky by se mohly zajímat stavební firmy i vlivní lobbisté.

Smlouvy mezi ŘSD a stavebníky: Nevýhodné pro stát a v rozporu se zákonem

ŘSD mění obchodní podmínky ve smlouvách se stavebními firmami. Ty dosavadní straní firmám a neodpovídají zákonu o veřejných zakázkách.

Co mají společného sponzor LIDEM a soutěž o nejsympatičtější maminku

Korunku pro Missis 2012 předávala Petře Sklářové vicepremiérka a předsedkyně LIDEM Karolína Peake.

Lobbistka z prostředí ČSSD Jana Mrencová a její druh Miloš Skácel mohli být těmi, kdo ke Karolíně Peake přivedli mecenáše Dalibora Tesaře.

Hlavní sponzor LIDEM a veřejné zakázky za dvě miliardy

Dle analýzy ŘSD získaly firmy Dalibora Tesaře, sponzora strany LIDEM, a lidí s ním spřízněných, zakázky za téměř dvě miliardy korun.

Po stopách nejštědřejšího sponzora LIDEM: Oč usiluje Dalibor Tesař?

Kolem problematického sponzoringu vládní strany moravským podnikatelem je poněkud příliš mlčení a anonymních spekulací. 

Jak si policie nezasedla na ŘSD

Jednou z priorit nového ministra dopravy je přeměna Ředitelství silnic a dálnic na akciovou společnost. Skončí tím aféry ředitelů?

Jan Charvát 14.12.2012

Jak ministr dopravy vybírá šéfy, verze Ředitelství vodních cest

Pavel Dobeš obsazuje již třetí ředitelský post v podřízené organizaci. V jeho přístupu ale jen obtížně hledáme logiku.

Co srazilo vaz šéfovi ŘSD René Porubovi, muži Víta Bárty?

Pověřený šéf Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) René Poruba ve funkci končí.

Ministr dopravy hodlá jmenovat nového generálního ředitele ŘSD do dvou týdnů. Jeho úkolem mimo jiné bude dořešit spor na D47.

Tristní výsledky kontroly na ŘSD: Špatná zpráva pro dalšího muže Víta Bárty

Ve 29 z 30 sledovaných tendrů na opravy silnic porušilo ŘSD zákon o veřejných zakázkách, tvrdí SFDI. Řízením ŘSD je pověřen René Poruba.

Neuskutečněný plán Víta Bárty: Pavel Habarta měl nahradit Pavla Dobeše

Vít Bárta chtěl za ministra dopravy prosadit svého člověka, dosavadního šéfa SŽDC Pavla Habartu. Jeho plán ale zhatil rozkol ve straně.

Jak neúčelně utratit 24 miliard za opravu dálnice

Rychlost na dálnicích se zvyšovat nebude.

Modernizace D1 je příkladem, jak Věci veřejné dokážou libě mluvit o šetření peněz před kamerami a ve „svém“ resortu dopravy předvádějí opak.

Eurovia counterattacks over warped motorway

The D1 approaching Ostrava

Road construction firm Eurovia says waste material used on D47/D1 motorway complies with norms, will sue minister over claims         

Tom Jones 22.11.2011

Waste materials used in Eurovia motorway: total rebuild may be needed

The D1 approaching Ostrava

Czechs find waste materials in foundations of warped D1 motorway near Ostrava; contractor Eurovia blames subcontractor

Tom Jones 17.11.2011

Generální ředitel ŘSD Jiří Švorc rezignoval na svou funkci

Jiřího Švorce (vpravo) jmenoval do vedení ŘSD Vít Bárta. Ve funkci vydržel rok.

Vedením Ředitelství silnic a dálnic byl do vyhlášení výběrového řízení pověřen René Poruba. Ten na ŘSD působil jako ředitel úseku výstavby.