Ředitelství silnic a dálnic

Sláva deseticentimetrovému schodu! Zajistí kýženou rekonstrukci D1?

Se střídajícími se ministry dopravy se v průběhu let obměňovaly i nápady, jak D1 zmodernizovat. Taková česká „slibovačka“.

Doprava jako dům hrůzy. Račte dál, pane ministře!

Je ohroženo 18,5 miliardy korun z evropských fondů a ŘSD chybí 29 miliard na uhrazení závazků. Problémy, jež čekají na ministra dopravy.

Sekera na ŘSD za 29 miliard korun je prý konečná

Ředitelství silnic a dálnic se dohaduje se stavebními firmami o odložení závazků do budoucna.

Bártovy slevy: jen reklamní pouták!

Vít Bárta tvrdí, že naštval a naštvává spoustu lidí. Slevami to ale nebude.

Na rozestavěných úsecích dálnic se uspořilo kolem dvou miliard korun. Nikoli však díky tlaku Víta Bárty na stavební firmy.

Faktura z ŘSD pro Bártu: za cedule 13 660 korun bez DPH

Ředitelství silnic a dálnic vyčíslilo náklady na výrobu tabulí dehonestujících Skansku. Sama firma žádá za poškození jména 50 milionů.

Skanska má na kontě první vítězství v souboji s Bártou

ŘSD a ministerstvu dopravy hrozí, že firmě Skanska budou muset zaplatit 50 milionů korun kvůli cedulím, jež si vymyslel ministr dopravy Vít Bárta.

Ředitelství silnic a dálnic musí dle rozhodnutí soudu odstranit z dálnic dehonestující cedule, které nechal instalovat ministr dopravy Vít Bárta.

Cirkusové defilé Věcí veřejných

VV slibovaly vyhubení dinosaurů, místo nich však nabídly třetihorní prales se zpěvy a tanci.

Petr Bušta 12.4.2011

ŘSD není ŘSDI. Ví to Michal Babák?

Ekonomický expert Věcí veřejných tvrdí, že případ Jaroslava Škárky souvisí s plzeňským vedením ŘSDI. S organizací, jež neexistuje!

Sabotáž na D11!

Neznámý „fanoušek“ Víta Bárty pozměnil minulou sobotu proslulý nápis Zde stavěla Skanska na dálnici D11. Případ řešila dokonce policie.

Kolik přehmatů Víta Bárty ve sporu se Skanskou napočítáme?

Postoj Víta Bárty coby ministra dopravy vůči Skansce coby soukromé firmě vytváří v Česku precedent.

Pět reklamovaných úseků, pět nesrovnalostí na straně ministerstva dopravy. Je Bárta opravdu oním spasitelem, bez něhož by se věci nehnuly?

Vít Bárta vynalezl unikátní metodu komunikace a PR

Ministr dopravy Vít Bárta si je vědom, že někdy jedná nestandardně.

Nový postup sebeprezentace ministra dopravy je postaven na tom, že důležité požadavky vůči firmám prezentuje výhradně přes média.

Skanska se bude soudit, pokud nezmizí z dálnic Bártovy cedule

Je velmi obtížné vysvětlit šéfům ve Švédsku, že komunikace se zákazníkem probíhá skrze ministra a sledovaný debatní pořad v televizi, říká ředitel Skansky Dan Ťok.

Vyvěšení cedulí a kritiku z obrazovky od ministra dopravy považuji za nestandardní jednání, nehodné vysokého úředníka vlády, říká ředitel Skansky.

Vít Bárta: Vůči Skansce nejednáme standardně. Nejsme hloupý Honza.

Ministr dopravy Vít Bárta si na tiskovou konferenci přizval ředitele ŘSD Jiřího Švorce (vpravo). I když kritizují společnost Skanska, s jejím vedením usednout ke stolu nechtějí.

Ministr dopravy se prý snaží vydupat peníze všude tam, kde se dá. A logicky, dle svého vyjádření, začal u největšího dodavatele staveb.

Skanska vyzvala Víta Bártu na „férovku“

Stavební firma považuje výroky ministra dopravy o své nekvalitní práci za šokující, žádá odstranění dehonestujících tabulí a hrozí arbitráží.

Skočíme zase Vítu Bártovi na skvělou mediální sebepropagaci?

Změnit systém je náročnější než pronášet mediálně atraktivní výkřiky nebo skandalizovat v televizi. Ministr dopravy Bárta se tím ale neřídí.