Ředitelství silnic a dálnic

Jak neúčelně utratit 24 miliard za opravu dálnice

Rychlost na dálnicích se zvyšovat nebude.

Modernizace D1 je příkladem, jak Věci veřejné dokážou libě mluvit o šetření peněz před kamerami a ve „svém“ resortu dopravy předvádějí opak.

Čeští stavební inženýři nemají práci. A stát hledá odborníky v cizině.

Na stavebním trhu panuje převis nabídky nad poptávkou, vláda přesto nedokáže situace využít a vybudovat dopravní infrastrukturu levněji.

Dopravní infrastruktura stále bez dlouhodobé vize? Však nehoří.

Ministerstvo dopravy nemá dlouhodobou strategii rozvoje dopravní infrastruktury, přestože měla být hotova koncem loňského roku.

Novináři svou stádností dávají za pravdu Miloši Zemanovi!

Proč informace v médiích vypadají, jako kdyby vše bylo jasné? Proč novináři nekladou správné otázky? 

Kdo je na „výplatní pásce“ Michala Haly?

Policie našla při domovní prohlídce u exmanažera ŘSD Michala Haly seznam vlivných osob, které pobíraly černé peníze.

Úspěch protikorupční policie: obvinění bývalých manažerů ŘSD

Protikorupční policie přišla na nevýhodné nájemní smlouvy, které uzavřelo bývalé vedení ŘSD se dvěma obchodními společnostmi.

66 miliard na dopravní stavby nestačí? S hospodařením á la ŘSD ani nemůže.

Hospodářské noviny upozorňují, že ŘSD vypsalo za poslední měsíc jen jednu zakázku v transparentním výběrovém řízení

Ministerstvo dopravy podporuje transparentní veřejné zakázky. Opravdu?

Resort dopravy má nová pravidla pro zakázky malého rozsahu. U velkých zakázek ale stále narazíme na řadu pochybností.

Brusel neproplatí Česku 11 miliard korun na stavby ministerstva dopravy

Stavby se rozjely za bývalého ministra dopravy Aleše Řebíčka (ODS). Současný ministr dopravy Pavel Dobeš (VV) viníka hledat nehodlá.

Reparát ministerstva dopravy na téma Jak zachránit dotace z EU

Mezi náhradními projekty pro operační program Doprava se zřejmě objeví dostavba a modernizace D1 a výstavba silnice první třídy.

Generální ředitel ŘSD Jiří Švorc rezignoval na svou funkci

Jiřího Švorce (vpravo) jmenoval do vedení ŘSD Vít Bárta. Ve funkci vydržel rok.

Vedením Ředitelství silnic a dálnic byl do vyhlášení výběrového řízení pověřen René Poruba. Ten na ŘSD působil jako ředitel úseku výstavby.

Pane Bárto, vraťte nám 13 660 korun aneb Inventura kauzy Skanska

V březnu Vít Bárta prezentoval pět projektů, které stavěla Skanska a objevují se na nich nesrovnalosti.

Skanska stáhla žalobu u Městského soudu v Praze, kterou podala v souvislosti s kroky bývalého ministra dopravy Víta Bárty.

David Rath píše Pavlu Dobešovi kvůli mýtu

Studie zavrhující satelitní mýto z ekonomického hlediska, o které se názorově opíral exministr dopravy Radek Šmerda, označil za účelové.

Jak zachránit miliardy z EU? Ministerstvo dopravy připravuje náhradní plán.

Ministerstvo pozastavilo operační program Doprava a stáhlo žádost u Evropské komise na průběžnou platbu ve výši 16,4 miliardy korun.

Pomohly ministru Šmerdovi z křesla mýtné brány?

Budoucnost mýta v České republice bude zřejmě jedním z největších „dealů“ nového ministra dopravy, potažmo Věcí veřejných.

David Kasl 4.7.2011