Nike

Prohrají lidé souboj s automaty stejně jako koně?

Kladení otázek je cestou k veškeré kreativitě. Než se ji počítače naučí, měli by lidé vymyslet, jak v digitální revoluci nepřijít o hlavu.

Toxické značkové oděvy vycházejí z módy

Čínské textilní výrobny pro nejznámější světové značky vypouštějí množství jedů. Organizace Greenpeace přiměla značkové výrobce je vymýtit.

Na svět se řítí gamifikace! Budeme hrát o život?

Nebezpečný trend, nebo utopie? Z transformace šedé reality na zábavnou hru se do roku 2016 stane byznys v hodnotě tří miliard dolarů.

3D tisk odstartuje třetí průmyslovou revoluci

Tisk trojrozměrných objektů zamotá hlavu zastáncům copyrightu i velkým průmyslovým hráčům.

Čína je spásou pro skomírající značky. I vynálezcem nového luxusu.

Americký Gap utíká do Číny. Nike si od Říše středu slibuje nevídaný růst. Chanel v ní prodává kabelky drahé jako domy.

Petr Matějček 17.10.2011

Lacoste versus Breivik? Falešné slzy módní značky!

Horší variantou je, že se francouzská oděvní firma Lacoste rozhodla využít mediálního potenciálu norské tragédie k vlastní reklamě.

Asijské oblečení špiní české řeky

Greenpeace se v minulosti podařilo přesvědčit řadu světových firem, aby se zbavily nebezpečných látek. Bude Adidas následovat?

Greenpeace objevila jedovaté chemikálie v oblečení 14 světových značek. A to i v České republice.

We Collapse in Prague

Sobotní běh Prahou měl poněkud zvláštní dohru: účastníci poskytli firmě Nike výbornou reklamu zadarmo a nedostali za to ani vodu.

Adidas následuje Nike a Pumu na detox

Druhá největší značka sportovního oblečení na světě se zavázala, že nebude vypouštět žádné nebezpečné chemické látky.

Wimbledon’s Kvitová to add zero to marketing earnings

Petra Kvitová has rocketed up the rankings, but her opponent in Saturday's final is looking to get back where she believes she belongs

Czech tennis star Petra Kvitová has boosted her marketing earnings potential from tens to hundreds of millions of crowns, manager says

Czech ‘sneakerheads’ flaunt their best trainers

A chance for sneaker collectors to mingle, Milujeme tenisky (We love sneakers) also aims to steer the public away from bland trainers

Módní kazisvěti bojovníky za lepší život na Zemi

Textilní průmysl je jedním z největších znečišťovatelů životního prostředí na světě. Po dobu života jediného trička vznikne až deset kilogramů skleníkových plynů.

Nike, Adidas a spol. založily koalici, jejímž cílem je snížit negativní dopady textilního průmyslu na životní prostředí a společnost.

Tenisky jako čtvrtý pilíř penzijního systému

Prodejna ikonik. coolture store nabízí limitované edice obuvi Nike i v Praze.

Zahraniční „sneakerheadi“ své peníze namísto do abstraktních finančních produktů vkládají do sportovní obuvi. A pohádkově je zhodnocují.

Celebrity snaps reveal the women behind the glamour

Michel Comte poses at the Leica Gallery in front of his photo of ex-fashion model Carla Bruni (now married to French President Nicolas Sarkozy), taken for Vogue Italia

Works of renowned Swiss-born fashion photographer Michael Comte challenge the skin-deep portrayal of femininity

Konec éry levného oblečení

Experti varují: Oblečení by v příštích měsících mohlo zdražit až o deset procent.