Luxus

Luxus, sex a komunismus!

Leták německé politické skupiny Glitzer und Krawall (Lesk a kravál) v centru...

Požadavek na letáku agresivní německé politické skupiny Glitzer und Krawall (Lesk a kravál), na který lze narazit v centru Prahy, zní: „Chceme jediné: Plně automatizovaný a trvale udržitelný luxusní queer (sexuálně rozmanitý) komunismus.“

Pohoupej mě v rytmu rocku. Tohle mají chlapi nosit!

Trendy „naživo“ zachycené na výstavišti Pitti Imagine Uomo ve Florencii. Vlevo kombinace klasiky a neformálního stylu, dvouřadové sako tvarované na tělo v kombinaci s tužkovými potištěnými kalhotami. Sjednocujícím prvkem je detail (manžeta, kravata, kape

S hudbou je to jako s módou – je třeba vybírat to nejlepší a reinterpretovat to svým jedinečným stylem.

O současném stavu módního světa

Tři z témat, jež se objevují v současné módě (zleva): historie (Zeynep Tosun), jednoduchost (Valentino) a transparentnost (Christian Dior). Všechny modely jsou z kolekcí pro letošní zimu.

Trendy se inspirují nejen minulostí, navrhování ovlivňuje i technický pokrok. A touha po ruční práci.

Taková je síla hadru aneb Nekonečně složitý příběh punku

Clothes for Heroes. Z výstavy Punk – Chaos to Couture.

Kam zmizela brutálně rychlá muzika, frenetický řev zakódovaný do hadrů? Slyšíte jen kecy celebrit. Nestýská se vám po upřímnosti?

Svěcení jara: Barvitý příběh jednoho představení, v němž se mísí svět módy a umění

Snímek ze scény Svěcení jara Igora Stravinského. Autorem choreografie byl Vaclav Nižinskij (na snímku zcela vlevo).

Legendární spektákl souboru Ballets Russes před více než sto lety svedl dohromady osudy mnoha osobností rozličných sfér tehdejší společnosti.

Marion Williams: Český realitní trh připomínal v 90. letech zlatou horečku v USA

Marion Williams a Prokop Svoboda spolu podnikají na realitním trhu od konce 90. let.

Jen hrstku objektů v Praze lze v evropském kontextu označit jako luxusní bydlení, říkají experti na exkluzivní nemovitosti.

Evropská unie láká čínské turisty. Loni utratili ve světě 102 miliardy dolarů.

Čínští turisté loni navštívili i slavné říjnové pivní slavnosti v Mnichově.

Dle odhadů do roku 2020 vycestuje ročně více než 200 milionů Číňanů. EU se proto rozhodla pro ně zavést nová, jednodušší vízová pravidla.

Hitem v módním průmyslu se stává 3D tisk

Šaty z letošní kolekce Voltage od Iris van Herpenové byly „ušity“ pomocí technologie 3D tisku.

Po vlně nostalgie a retrománie se módní svět nyní upíná k novým technologiím a očekává třetí průmyslovou revoluci spojenou s digitalizací.

Budiž móda aneb Nemyslete si, že se vás netýká!

Zleva: model od Jeana-Paula Gaultiera (zima 1994/1995), reklamní kampaň Louise Vuittona (podzim 2010) a modelka Gisele na fotografii pro jihokorejský Vogue (2010).

Inteligentní průvodce po módních fenoménech je určený i těm, kdo je ignorují nebo jimi opovrhují.

Luxusní fenomén „Pařížská“

Jen jedenkrát za rok či dva se na nejprestižnější pražské adrese objevuje příležitost pro investory.

Růže od Iriba: Parfém, v němž se zhmotňují příběhy slavných Pařížanů

V popředí Lotus Rose, nejnovější parfém firmy Les Parfums de Rosine. V pozadí parfém Balcon z roku 1922. Paul Poiret se při navrhování jeho flakonu nechal dle svých slov inspirovat pařížskými balkony.

Madam Rogeonová z jihofrancouzského rodu parfumářů představila v Praze novou vůni. Jaké souvislosti se při tom vybavily Janě Máchalové?

V Praze se podařilo vybudovat světový parfumářský unikát

Největší „lahůdka“ Kosmetických delikates Madeleine: poloparfém s vůní Eau d´Hadrien od Annick Goutal. Sběratelské flakony z křišťálového skla Baccarat jsou číslovány 1 až 100, v Madeleine zbývá poslední kus s číslem 47. Cena za 150mililitrové balení? Pa

Niche, to je přesný opak mainstreamu. A niche parfémy? To je haute couture, „vysoká krejčovina“, v kosmetice.

Martin Maxa 10.12.2012

Retrománie: Opravdu bychom si přáli návrat do úžasné minulosti?

Nostalgie vzdychající po minulosti a únik do idealizované budoucnosti jsou stěžejními náměty současných trendů, a to nejen v módě.

V jakých šatech chcete vidět ženy příští léto?

Jak vidí ženu v létě příštího roku (zleva) Fendi, Prada a Dolce & Gabbana.

Módní utkání se rozhodne napřesrok na plážích a horkém asfaltu velkoměstských ulic. A zvykněte si na cannellu.

Co mají společného diamanty, ryzí stříbro a ranní červánky?

„Z devadesáti procent u nás ale stále ještě nakupují muži pro ženy anebo samotné ženy,“ říká šéfka Tiffany & Co. pro Německo a Rakousko.

Tiffany sem mohl vtrhnout už před pěti lety, pro nás ale musí všechno sedět, říká v rozhovoru s ČESKOU POZICÍ hraběnka Gitta Lambsdorffová.