Foodwatch

Spotřebitelé rozhodli: Dětem nejvíc škodí Capri-Sonne

Největším podvodníkem potravinářského průmyslu se letos stal koncern Wild se svým koktejlem vody, cukru a ovocného aroma.

Děti na mušce. Pět podezřelých potravinářských koncernů.

Kdo vydělává na šířící se epidemii dětské obezity? Německá organizace Foodwatch vybrala letošní hlavní aktéry.

Chcete otrávit své děti? Kupte jim adventní kalendář.

Německá studie objevila ve 119 potravinách víc než 250 sporných substancí. Co všechno „prosákne“ do potravin z obalů z recyklovaného papíru?

Dolháno! Z potravin musejí zmizet klamavá doporučení.

U Evropského úřadu pro bezpečnost potravin obstálo pouze 222 reklamních sloganů. 1600 zdravotních tvrzení je od pátku zakázáno.

Přestaňte dělat ze zákazníků idioty!

Web Potraviny na pranýři kritizují výrobci i prodejci. Možná by bylo lepší, kdyby si udělali pořádek mezi sebou. 

Jen pro otrlé: Potraviny na pranýři

Nový web mapující nejakostní, falšované a nebezpečné potraviny v Česku v posledních dnech navštívilo několik set tisíc spotřebitelů.

Lháři v potravinářském průmyslu odhaleni

Německou spotřebitelskou organizaci Foodwatch letos nejvíc šokovaly dětské instantní čaje, jež jsou běžně dostupné i v Česku.

Když si kravička Milka vymýšlí...

Česká pobočka koncernu Kraft Food přišla s novým způsobem marketingové komunikace – lže.

Petr Matějček 31.5.2012

Giganti profitují z dětské obezity

Zdrcující studie spotřebitelské organizace Foodwatch: Potravinářský průmysl si kupuje děti, aby je nacpal cukrem a tukem.

V supermarketu už si nebudeme připadat jako v lékárně

Evropský úřad pro bezpečnost potravin ověřil reklamní slogany potravinářského průmyslu a 1600 jich zakázal.

Testy v Německu odhalily nebezpečné bakterie v kuřecím mase

Organizace BUND varuje před zneužíváním antibiotik ve velkochovech drůbeže. Rozsáhlé kontroly zahájila i Státní veterinární správa v Česku.

Unilever narazil s margarínem, který se prodává i v Česku

Německé spotřebitelské organizace tvrdí, že Flora pro.activ, která snižuje hladinu cholesterolu v krvi, by se měla prodávat jen v lékárnách.

Nutella aneb Jak chutná lež

Německý soud rozhodl: výrobce sladkostí Ferrero jednoznačně klame své zákazníky. Populární krém není tak zdravý, jak se tváří.

Lež v supermarketech

Německá organizace Foodwatch se zaměřila na potravinový průmysl. Je skutečně pravdivé vše, co se nám výrobci v reklamě snaží namluvit?