Diskuze
V USA se prodávají iPady jako favority u nás za totáče
Buď je to geniální marketingový tah Applu, nebo soudruzi z USA udělali někde chybu a samým rozvíjením kapitalismu se dostali až do socialismu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
P
Paajek
9. 5. 2011 13:21
Marketing
Taky bych se přikláněl k marketingové strategii. Budování značky je u Apple dlouhodobě prioritní. Dokládají to i výsledky globálního porovnávání hodnoty značek, kdy se letos před Google dostal právě Apple s růstem 84% za poslední rok. Takže bych v tom žádný socialismus nehledal, je to čistě věc dlouhodobé strategie budování značky.
0
0
možnosti
FN
Falkon Nightsdale
23. 5. 2011 8:19
Mají o i jiní jinde..
To takhle známá projížděla v centru Prahy kolem jenoho obchodu, kde měli za výlohou historizující předměty.Když si vybrala asi 5 věcí a přesunula se k pokladně, zažila šok - tato významná módní značka má omezení na prodej 1 výrobku na osobu a den. A navíc tam měli i vadný terminál na karty...Ve výsledku ji to silně otrávilo a odradilo od dalších nákupů u této značky...
0
0
možnosti
M
Mirek
9. 5. 2011 13:00
Kouzelná argumentace :-))
Myslím, že každý člověk srovnává okolní svět se svými zkušenostmi. Tak jako je přínosem pobyt a život mimo naši kotlinku, tak je samozřejmě přínosem i zkušenost daná věkem a u starších tedy i životním a pracovním prožitkem z dob socíku. Nazývat to "omezeností" je poněkud omezené ze strany autora komentáře...
0
0
možnosti
JG
Jozef Gáfrik
21. 5. 2011 23:04
neni to spise
tak, ze chyba byla verit ranym kapitalistum, kteri rikali, ze fronty jsou spatne a jsou veci socialismu, ale az dobudujeme kapitalismus, nic takoveho nezazijeme? Ja myslim, ze nedostatek zbozi je zcela normalni vec a rozhodne ne jen zalezitost toho hrozneho socialismu, a take je spatne to hodnotit zpusobem jako pan autor, zbytecnym srovnavanim se socialismem - nebo respektive s tim, co je dnes mainstreamem prezentovano jako verny obraz "jak to tenkrat bylo"...ale jinak hezky napsany clanek.
0
0
možnosti
H
M
D
P
Prodrive
7. 5. 2011 22:08
platí to první - Apple má geniální marketing
Apple přišel s něčím co v "kapitalismu" není běžné - záměrné vytváření nedostatku. Tímto způsobem prodeje Apple buduje skvěle svou značku a královsky vzbuzuje "buzz" - všude se o tom mluví, novináři píší atd. Výše uvedené mám potvrzené i od prodejců v ČR.
0
0
možnosti
F
Filias
9. 5. 2011 5:52
Marketing
Tak špičkový výrobek, že je pořád nedostupný. Jako banány ;]O tom že jim to vychází přímo skvěle mluví finanční výsledky a jeho kamarád, který tam ráno šel stát... a nejspíš ještě půjde, aby ho konečně získal... Pak bude pro něj ještě cenější, bude všude ještě více šířit o tom, že je naprosto jedinečný a neodolatelný...Aneb umění, jak povýšit dobrý výrobek to nebeských výšin.
0
0
možnosti