Diskuze
Vytvořilo se očekávání, že se luskne prstem a stojí dálnice
Děkujeme za pochopení.
k dálnicím
K těm dálnicím: nemusíme se srovnávat se super státy (Čína, Německo), ale víme, jak rychle se postavily dálnice v podobně chudinských zemích, jako jsme my, např. Portugalsko, Kypr. Dálnice A.N.-Larnaka-Paphos (s odbočkou na Nikosii) je super.
I. Veselý
Já to říkám
K, cituji: "... rád bych věděl, kolik voličů ODS si dnes říká, že je super, že zůstane v opozici a nebude nic dělat. Lidé dávají své hlasy, aby strany šly do vlády, prosazovaly svůj program."
Hlásím, že já to říkám. ODS jsem velmi zazlíval opoziční smlouvu a vrátil ji svoji přízeň až v posledních volbách ji opět podpořil. A udělal jsem to ne proto aby opět šla do holportu se stranou zaměření jako má hnutí ANO či ČSSD. Babišovo víceméně levicové vládnutí bych od takového podnikatele neočekával a proto jsem proti vstupu strany kterou jsem volil do koalice s ním.
S36t56a54n64i22s49l10a39v 42T13o93m75á66š
Nezaostává jen stavba dálnice na jih
18. července 2016 v Praze jednal český ministr dopravy Dan Ťok s dolnorakouským zemským hejtmanem Erwinem Pröllem a výsledkem jejich dohody bylo zavedení rychlíkové dopravy mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Když se později jednalo o rychlíkové trati České Budějovice - České Velenice - Tullnerfeld a po atraktivní Westbahn (Západní dráze) na hlavní nádraží ve Vídni, ministr Ťok se tvářil, jako by o tomto jednání nevěděl a říká, že to je záležitost rakouské strany.
Přes Č.Velenice jezdily rychlíky z Prahy do Vídně od postavení dráhy, za všech minulých režimů (V r. 1989 třikrát denně). Dnes se musí dvakrát přestupovat a hodinu strávit v osobním vlaku. Rakušané se můžou stavět na hlavu, s Ťokem nehnou.
Lže jako Bureš
2015 dokončeno 5 km, 2016 12 km, 2017 17 km. V roce 2018 jsou naplánovány celé 4 km. Lže jako Bureš. Pravdu o svých předchůdcích má v případě ministra Dopravy Bárty, který toho dokázal po.rat více než Anoisté. Ovšem voliči tehdejších VV se zhusta kryjí s voliči ANO...