Diskuse k článku

Trh s běžnými moukami postupně umírá. Lidé chtějí jíst zdravěji

Daniel Perner se rozhodl zatřást firmou. Poprvé od revoluce rodinný mlýn s tradicí od roku 1420 začíná pod vlastní značkou Pernerka dodávat mouky na maloobchodní trh. Soustředí se na celozrnné speciály.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
běžné

mouky se tolik neprodávají, protože běžní lidé přestali péct doma. Mouku potřebují tak na obal řízků. Doma teď pečou jen bioženy (a biomuži, abychom byli genderově vyvážení), a ty(i) samozřejmě chtějí mouky různě nenormální - buď i s plevami, nebo s nemletými zrny, nebo kdovícoještě...

Blbost

Lidé chtějí jíst podle reklamy.