Diskuze
Se vzděláním drasticky klesá nebezpečí nezaměstnanosti
Děkujeme za pochopení.
V.Hricák
Neznám nikoho,
kdo by netoužil být zdravý,krásný a chytrý.A nyní si položme otázku,kolika lidem z běžné populace se všechna tato superlativa v životě sejdou.Pokud se někdo narodí s IQ 80,tak z něj neudělají inženýra ani v Oxfordu.Na druhou stranu,koncepce školství,která byla u nás zvolena po revoluci,je víc než nešťastná.Úroveň znalostí absolventů středních i vysokých škol šla rapidně dolů.O nákupu titulů ani nemluvím.Znám lidi,kteří se dokážou postavit k práci i bez titulu.i lidi,pro které je titul bezcený.Nechci,aby se ze společnosti vytratil prvek soutěživosti.Ale měli by jsme vzít na vědomí,že blbců bude stále většina a i oni by měli dostávat peníze za práci.Byť uměle vytvořenou.S trochou nadsázky,i kdyby měli každý den vykopat jednu díru do země,třeba někde za úřadem práce.
J. Křivan
Souhlas
S IQ 80 nikdy nebude člověk schopen vykonávat činnost, které vyžaduje IQ 130, Škola by mu však měla na začátku pomoci, aby z něj byl alespoň užitečný člověk a ne bezdomovec. Nejen škola, tohle však žádná charita nezvládne, Proto si platíme stát.
J87a18n 98K90u88l30i83h14r34a32c70h
Re: Boloňský proces dle wikipedie nevznikl
Ale právě TOHLE JSOU vaši "soudruzi z Bruselu"!!! Národní politici, jako je pan Rüttgers (s nímž je rozhovor)! Premiéři, ministři, kteří společně tvoří Radu EU - nejmocnější evropskou instituci! Ano, právě pan Rüttgers, s nímž je tento rozhovor, v dobách, kdy byl německým federálním ministrem školství, vědy, výzkumu a technologié, zasedával spolu s ministry jiných tehdejších členských zemí EU v Radě EU pro vzdělávání, mládež, kulturu a sport (což je ta podoba rady EU, v níž se řeší otázky politiky vudělávání atd.) a diskutovali tam možnost propojení vysokého školství, přenositelnost vysokoškolských kreditů přes hranice, možnost studovat různé semestry v různých zemích - to, čemu se dnes říká mobilita ve vzdělávání a čemu slouží boloňský proces. Německý ministerský následník pana Rüttgerse v ní samozřejmě zasedá i dnes a spolu s ministry školství z ostatních zemí řeší zavádění boloňského peocesu v jednotlivých členských zemích EU. Úkolují Evropskou komisi, posuzují, co komise "vyrobila", ¨ro