Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Přihlášení uživatele

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 10
  • Poslední: 16.8. 2019 10:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Nevím

"Jak tedy přesvědčit zahraniční firmy, aby u nás zůstaly a investovaly?

.

Článek pořád vyznívá tak, abychom dělali pod někým. Pokud nasupuje elektromobilita, je logické, že základem kromě elektromotorů budou akumulátory. Opravdu nemáme firmu, která by se do toho mohla pustit vlastními silami, příp. s podporou státu? Ideálně nejen výrobu akumulátorů, ale i jejich ekologická likvidace. To je přeci jistý kšeft!

Řekl bych, že otázka má znít

Prosadí se v Německu elektromobily nebo se dřív zhroutí síť ?

Mě pobavil postřeh v toho nesmírně progresivního Norska :

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norske-elektricke-pohadky-vecer-na-ulicich-pres-kabely-neni-k-hnuti/?fbclid=IwAR1Y0Pzuwu388_fNyB9hTfoI4NkZfRURDzc46h05oyVc4RnMacLwwF_j5EU

Jaderne elektrarny jsou sazka na jistotu

Nemci pak jeste budou prosit, aby si mohli koupit nasi drahou elektrinu.

Elektromobily babo raď

Kdo dnes dokáže odhadnout zda ano či ne a kdy, zítra nebo za 20, 30 let? Myšlenka je lákavá problémů taky dost. Sám automobil bude podstatně jednodušší, ale akumulátory zatím ještě nejsou to pravé ořechové. Kdo z nás by však před 15 roky věřil, že lze tak rychle nahradit staré televizory za nové s nižší spotřebou a větší obrazovkou. Klasické žárovky také zmizely v průběhu desetiletí. Pro nás spíš šance sázka na jaderné elektrárny.

Re: Elektromobily babo raď

Tohle je klasický omyl lidí, co nemají technické vzdělání a tak kladou rovnítko mezi vývoj televizí a nebo LED žárovek a akumulátorů (ne baterií!) pro elektromobily. Zatímco u těch ostatních věcí jde jen o aplikaci již vyvinutých technologií a známých principů, dnešní akumulátory jsou omezovány zásadními fyzikálními limity a je otázkou, zda se podaří nějaký průlomový objev, který by je řádově posunul k vyšší kapacitě. Poslední objev ion-li technologie je ze 70. let minulého století. Je to něco podobného jako s raketovými motory. Na jejich podstatě se od 60. let také nic zásadně nezměnilo.

Re: Elektromobily babo raď

zásadní rozdíl mezi televizí a autem je přínos. zatímco LCD/LED přineslý uživateli větší obrazovku, více místa (jsou tenší), lepší manipulovatelnost, snad i nižší zdravotní riziko apod. elektromobil má soustu neduhů - dojezd, nabíjení, životnost baterie, bezpečnost při nehodě a to za cenu dvojnásobné ceny. Navíc představa, že elektromobil je "zelený", největší argumet, má také značné trhliny.

Jakou přidanou hodnotu pro uživatele nese elektromobil? A oproti 2 - 3 autům ve stejné třídě, jejiž cenu zaplatíte?

Re: Elektromobily babo raď

V současné době bych si elektromobil nekoupil. Co bude to bude.

Není třeba stahovat kalhoty, brod je ještě daleko

... a kdoví, jestli tudy půjde cesta. Rozhodně však stojí za zamyšlení otázka, kolik aut Němci ve svých továrnách (ať už jsou kdekoli) vyrábějí pro trh, který by se mohl "elektromobilizovat", a kolik pro trhy ostatní, co celém světě, kde zavádění elektromobilů je nyní iluzorní. Soudím, že spalovací motory jen tak hned z výrobního programu automobilek nezmizí.

Zavirani elektraren v Nemecku

Tak tuhle logiku nechapu: "rozhodnutí německé kancléřky Angely Merkelové o ústupu od uhelných elektráren i jádra znamená rezolutní tah k elektromobilitě". Kde se ty el. auta asi budou dobijet, kdyz se zavrou jaderne a uhelne elektrarny??? To pak zbyde elektrina jenom na sviceni v domacnostech a to jen pokud bude svitit slunce a foukat vitr.....

Re: Zavirani elektraren v Nemecku

mají přeci Temelín a Dukovany ;-)