Diskuze
Proč je potřeba i nadále propagovat české potraviny
Děkujeme za pochopení.
O. Prochazka
Je potřeba?
není potřeba propagovat nic, rohzhodně ne za státní, tedy veřejné peníze. Ať si kdo chce propaguje co chce. Mně je ukradené, zda jím květák z Ekvádoru. Asi ho tam umějí vypěstovat levněji než v Evropě.
K61a86r62e13l 62V17y17š97a59t94a
Nač takový zbytečně obsáhlý článek,
ať budete obracet h.... jakkoliv, pořád bude smrdět, smrdět chutí vysávat ze státního rozpočtu na zbytečné mnohostránkové projekty a manipulační propagační akce. Je jiná cesta, trochu obtížnější a nákladnější, naši producenti by měly expanizivně zvýšit kvalitu vyráběných potravin a tuto skutečnost (za své peníze) masově propagovat. Náš stát na jedné straně není schopen léčit své děti a pořádají se na ně ostudné sbírky a tady stát leje peníze do různých propagačních akcí bez výsledku.
Dobré se prodá samo
Na propagaci ale dobře vydělá spousta firem. Na uplacených propagacích spousta úředníků. Tak se musí propagovat .
J. Pluk
Re: Dobré se prodá samo
Dobré se prodá samo... ale velmi těžko. Mnohem snadnější to mají výrobci, kteří jsou pobočkou nadnárodního gigantu nebo kteří byli v rámci akvizic získáni nadnárodní společností - a velmi rychle se zařadí mezi šedý průměr až podprůměr, v němž vynikají pouze nízkou cenou. Nicméně, díky vlastnění "matkou" ze zahraničí, mají nadstandardně jednoduchý přístup k nákupním oddělením nadnárodních řetězců, které při jednání s nimi často jedná už jen podle pokynů které dostalo rovněž z "matky" v zahraničí. Výsledek - regály plné zboží, jehož receptura byla uzpůsobena objednávce tak aby bylo dosaženo co nejnižší ceny bez ohledu na kvalitu. A k tomu univerzální výmluva - za všechno může český untermensch protože to tak chce.
Hlavní příčinou tohoto stavu však není spotřebitel, ale drtivá dominance nadnárodních řetězců, kteří si českého klienta neváží a ve svých lokálních pobočkách nevnímají prezentaci své značky ale jen dojnou krávu, která má za minimálních výdajů, bez rizik vygenerovat co nejvyšší marže které js