Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Proč je potřeba i nadále propagovat české potraviny

Komentáře k nálezům kontrolních orgánů týkající se neefektivního vynakládání peněz na propagaci potravin v minulosti spolu s apely politiků, aby spotřebitelé více kupovali tuzemské potraviny, opět otevřely otázku, zdali má opravdu smysl české potraviny propagovat. Jde o přežitou strategii?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O. Prochazka

29. 8. 2014 8:34
Je potřeba?

není potřeba propagovat nic, rohzhodně ne za státní, tedy veřejné peníze. Ať si kdo chce propaguje co chce. Mně je ukradené, zda jím květák z Ekvádoru. Asi ho tam umějí vypěstovat levněji než v Evropě.

0 0
možnosti
Nač takový zbytečně obsáhlý článek,

ať budete obracet h.... jakkoliv, pořád bude smrdět, smrdět chutí vysávat ze státního rozpočtu na zbytečné mnohostránkové projekty a manipulační propagační akce. Je jiná cesta, trochu obtížnější a nákladnější, naši producenti by měly expanizivně zvýšit kvalitu vyráběných potravin a tuto skutečnost (za své peníze) masově propagovat. Náš stát na jedné straně není schopen léčit své děti a pořádají se na ně ostudné sbírky a tady stát leje peníze do různých propagačních akcí bez výsledku.

0 0
možnosti

27. 8. 2014 11:26
Dobré se prodá samo

Na propagaci ale dobře vydělá spousta firem. Na uplacených propagacích spousta úředníků. Tak se musí propagovat .

0 0
možnosti

J. Pluk

27. 8. 2014 13:57
Re: Dobré se prodá samo

Dobré se prodá samo... ale velmi těžko. Mnohem snadnější to mají výrobci, kteří jsou pobočkou nadnárodního gigantu nebo kteří byli v rámci akvizic získáni nadnárodní společností - a velmi rychle se zařadí mezi šedý průměr až podprůměr, v němž vynikají pouze nízkou cenou. Nicméně, díky vlastnění "matkou" ze zahraničí, mají nadstandardně jednoduchý přístup k nákupním oddělením nadnárodních řetězců, které při jednání s nimi často jedná už jen podle pokynů které dostalo rovněž z "matky" v zahraničí. Výsledek - regály plné zboží, jehož receptura byla uzpůsobena objednávce tak aby bylo dosaženo co nejnižší ceny bez ohledu na kvalitu. A k tomu univerzální výmluva - za všechno může český untermensch protože to tak chce.

Hlavní příčinou tohoto stavu však není spotřebitel, ale drtivá dominance nadnárodních řetězců, kteří si českého klienta neváží a ve svých lokálních pobočkách nevnímají prezentaci své značky ale jen dojnou krávu, která má za minimálních výdajů, bez rizik vygenerovat co nejvyšší marže které js

0 0
možnosti