Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 2
  • Poslední: 21.6. 2019 10:01
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Proč?

Nervozní lidé nevědí, co chtějí? Spěch je vizitkou moderního člověka?

Normální člověk sedne do vlaku, aby si odpočinul a pokochal krajinou a životem kolem u tratě. Jinde se vyrábějí vyhlídkové vagóny (USA)

koridory

A nebylo by pro zacatek jednodussi na koridorech odstranit uzka hrdla?

Nelahozeveske tunely, presmyk v Libni, prujezd Pardubicemi, tunel u Usti nad Orlici, mimourovnovy presmyk na vychodnim zhlavi v Trebove pro osobni dopravu, presmyk Dluhonice, uprava presmyku v Hranicich na Morave po zmene na pravostanny provoz (!konecne), udelat prelozku koridoru do vicero tunelu v oblasti Brno-Letovice a zrychlit koridor mezi Brnem a Breclavi a tam kde je to vzhledem k prejezdum mozne i mezi Breclavi a Prerovem?

Ja jen, ze je to spousta drobnosti, ktere v konecnem dusledku maji vyrazny vliv na rychlost a plynulost.

Jiste by prospelo i zlepseni trati pro nakladni dopravu mezi Brnem a Kolinem pres Havlickuv Brod a dale po pravem brehu Labe, zdvojkolejneni trate Liben-Malesice-Vrsovice/Hostivar, zdvojkoleneni tunelu u mostu inteligence a celeho mostu inteligence.

Samozrejme, doplacat 4. koridor. Ten nakladni doprave da zcela novou trasu v severojiznim smeru.