Diskuze
Nikdy jsme nebyli v přípravě vysokorychlostní tratě tak daleko
Děkujeme za pochopení.
S47t25a23n28i32s19l33a55v 54T76o68m29á70š
Proč?
Nervozní lidé nevědí, co chtějí? Spěch je vizitkou moderního člověka?
Normální člověk sedne do vlaku, aby si odpočinul a pokochal krajinou a životem kolem u tratě. Jinde se vyrábějí vyhlídkové vagóny (USA)
koridory
A nebylo by pro zacatek jednodussi na koridorech odstranit uzka hrdla?
Nelahozeveske tunely, presmyk v Libni, prujezd Pardubicemi, tunel u Usti nad Orlici, mimourovnovy presmyk na vychodnim zhlavi v Trebove pro osobni dopravu, presmyk Dluhonice, uprava presmyku v Hranicich na Morave po zmene na pravostanny provoz (!konecne), udelat prelozku koridoru do vicero tunelu v oblasti Brno-Letovice a zrychlit koridor mezi Brnem a Breclavi a tam kde je to vzhledem k prejezdum mozne i mezi Breclavi a Prerovem?
Ja jen, ze je to spousta drobnosti, ktere v konecnem dusledku maji vyrazny vliv na rychlost a plynulost.
Jiste by prospelo i zlepseni trati pro nakladni dopravu mezi Brnem a Kolinem pres Havlickuv Brod a dale po pravem brehu Labe, zdvojkolejneni trate Liben-Malesice-Vrsovice/Hostivar, zdvojkoleneni tunelu u mostu inteligence a celeho mostu inteligence.
Samozrejme, doplacat 4. koridor. Ten nakladni doprave da zcela novou trasu v severojiznim smeru.