Diskuse k článku

Nikdy jsme nebyli v přípravě vysokorychlostní tratě tak daleko

První části extra rychlých tratí budou v Česku nejdřív za šest let, říká v rozhovoru šéf Správy železniční dopravní cesty Jiří Svoboda. Jeho lidé při jejich přípravě „opisují“ od kolegů z Francie, již už roky brázdí vlaky TGV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Tomáš 21.6.2019 10:01

Proč?

Nervozní lidé nevědí, co chtějí? Spěch je vizitkou moderního člověka?

Normální člověk sedne do vlaku, aby si odpočinul a pokochal krajinou a životem kolem u tratě. Jinde se vyrábějí vyhlídkové vagóny (USA)

J. Vrzal 19.6.2019 10:21

koridory

A nebylo by pro zacatek jednodussi na koridorech odstranit uzka hrdla?

Nelahozeveske tunely, presmyk v Libni, prujezd Pardubicemi, tunel u Usti nad Orlici, mimourovnovy presmyk na vychodnim zhlavi v Trebove pro osobni dopravu, presmyk Dluhonice, uprava presmyku v Hranicich na Morave po zmene na pravostanny provoz (!konecne), udelat prelozku koridoru do vicero tunelu v oblasti Brno-Letovice a zrychlit koridor mezi Brnem a Breclavi a tam kde je to vzhledem k prejezdum mozne i mezi Breclavi a Prerovem?

Ja jen, ze je to spousta drobnosti, ktere v konecnem dusledku maji vyrazny vliv na rychlost a plynulost.

Jiste by prospelo i zlepseni trati pro nakladni dopravu mezi Brnem a Kolinem pres Havlickuv Brod a dale po pravem brehu Labe, zdvojkolejneni trate Liben-Malesice-Vrsovice/Hostivar, zdvojkoleneni tunelu u mostu inteligence a celeho mostu inteligence.

Samozrejme, doplacat 4. koridor. Ten nakladni doprave da zcela novou trasu v severojiznim smeru.