Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 3
  • Poslední: 18.11.2018 15:28
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Já s tvrzením známého a oblíbeného herce:

"že dnes se oba naše národy mají tak dobře, jak se nikdy v dějinách neměly", NESOUHLASÍM. Z pohledu herce se to tak jeví. Z demografického pohledu jde právě od 1. 1. 1993 o katastrofu (chybí každé TŘETÍ dítě do vyrovnané populační bilance). Katastrofu, kterou si teprve začínáme pomaloučku uvědomovat (zdevastovaný pracovní trh a dovoz cizinců na práci ve velkém měřítku). Ten katastrofální demografický problém zavinila vláda V. Klause. V roce 1992 převzala vláda daňovou a sociální legislativu z hromadně vymírajících států Evropy (aktuálně: Německo přichází o 1 dítě/1 minutu), a prosadila ji do našich zákonů (zákony č. 586/1992 Sb., O daních a 589/1992 Sb., O sociálním pojištění, 155/1995 Sb., O důchodovém pojištění). Zohlednění nákladů na výchovu dětí kleslo z 50 % na 12,5 %, tj. o tři čtvrtiny. Od té doby hromadně vymíráme. V roce 2017 tempem 1 dítě/20 minut na Slovensku. V Česku je to 1 dítě každých třináct minut. Dítě nenarozené do VYROVNANÉ populační bilance.

Re: Já s tvrzením známého a oblíbeného herce:

Souhlasím, ale mluvíte z hluchými. Bohužel

Jak to vidím já.

Přesně to, aby nebylo možno svalovat vinu tu na toho, tu na onoho, tu na Slováky, tu na pouze dva vlastizrádné aktéry rozbití společného státu, řešil v té době platný ústavní zákon 327/1991 sb. Vysoce nadčasový zákon. Ten rozbíječské snahy některých Čechů či Slováků nařizoval řešit pomocí referenda. Podle mne bylo přípustné návrhy na rozdělení státu řešit pomocí dvou referend. Jednoho v Čechách a na Moravě a druhého na Slovensku, přičemž pokud by kterékoliv z nich dopadlo ve prospěch rozdělení, bylo by toto rozdělení závazné, protože by se pro ně vyslovila většina (nadpoloviční počet) občanů tam či onam. Bylo by to naprosto čisté řešení, proti kterému by nebylo možno nikde nic namítat. Žvásty o tom, že to Slováci chtěli jsou jen spekulacemi a fikcí. Totéž na slovenské straně. K rozbití státu došlo podle mne v zásadním rozporu s ústavním zákonem a je tedy v právním státě neplatné. A o tom to všechno je.