Lidovky.cz

Jágr objevil Facebook. A Sazka může slavit.

  13:07

Vybudovat Jágrovi facebookový profil byl geniální tah. Hodí se to hokejovým trenérům i marketingovým řemeslníkům.

foto: © repro facebookový profil Jaromíra JágraČeská pozice

Hokejový bůh Jaromír Jágr buduje vlastní hokejovou rodinu. Daří se mu to díky Facebooku. Jágrovo společenství na sociální síti má již přes sto tisíc facebookářů. Kladenská „osmašedesátka“ na svém profilu informuje o nejrůznějších věcech a problémech: natáčí instruktážní videa o tom, jak trénuje, komentuje Zlaté slavíky, diskutuje s fanoušky o jejich snech. Ve čtvrtek ale rozjel akci „PODRAZ“, která už prosákla do bulvárních médií.

Oč jde? Poté, co se Jágr rozešel s přítelkyní Innou Puhájkovou, sázková kancelář Fortuna vytvořila pro sázkaře zajímavou příležitost: Následující partnerka po I. Puhájkové. Nejvyšší kurz 8000:1 měla původně zpěvačka Iveta Bartošová. Jágra to pobavilo a vymyslel lest: „To už za to stojí! Pokusím se s ní nějak domluvit, respektive s jejím současným přítelem Rychtářem, jestli do toho nechtějí jít. Pokud bychom se domluvili, dal bych vám včas vědět, každá vsazená stokoruna by vám přinesla skoro MILION! Většinu peněz bychom dali na charitu, ale i tak si myslím, že bychom pořád byli nejbohatší hokejová rodina!“

Fortuna se Jágrova plánu vylekala a kurz na Bartošovou srazila na 150:1. Útočník to okomentoval slovy: „Ahoj. Jak jsem slíbil, tady jsou nejnovější informace: od 16,15 – 19,15 stále zkouším volat Ivetě – nikdo to nebere nebo je obsazeno. Mezitím Fortuna srazila kurz z 8000:1 na 150:1 (to není kur... dobrý). Můj další plán: posílám řidiče k Ivetě domů, snad ji zastihne a vše domluví:)). Doufám, že to Iveta bere s nadhledem, jde jen o to, ukázat Fortuně, že by neměla dráždit KOBRU bosou nohou:))).“ Jágr později prozradil, že o svém plánu vyjednává s více děvčaty, ale jejich jména uvést nechce, aby Fortuna nemohla reagovat snižováním kurzů. (V současnosti mají nejnižší kurz tenistka Petra Kvitová a modelky Taťána Kuchařová a Kateřina Sokolová.)

Hokejový bůh Jaromír Jágr ukázal, že je fenomén nejen na ledě, ale i ve virtuálním světě

Přestože je na první pohled akce Podraz především vtipnou záležitostí, nemělo by se zapomínat, že Jágr je vlajkovou tváří sázkové společnosti Sazka. A co jiného si tato společnost může přát než to, že Jágr si z konkurence začne utahovat a díky několika řádkům na sociální síti přinutí Fortunu dokonce k zásadní obměně kurzů. V pátek jsme se zkoušeli na potenciální boj mezi Sazkou a Fortunou v „kauze“ Podraz zeptat tiskových mluvčí obou společností, oba však měli dovolenou.

Vybudovat Jágrovi facebookový profil byl geniální tah. Lidé jeho hlášky ve velkém sdílejí, lajkují, komentují a některé z nich proniknou i do médií. Jágrova videa o tom, jak si nabrousit brusle nebo trénovat střelbu, navíc mohou pomoci stovkám hokejových žáčků a trenérů juniorských mužstev. Jágrův Facebook je ale též tématem k zamyšlení pro marketingové profesionály. Hokejový bůh ukázal, že je fenomén nejen na ledě, ale i ve virtuálním světě. To jeho cenu na reklamním trhu vyšroubuje zase o kus výše.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.