Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Individuální práce patří domů, udělejme z kanceláří místo setkávání

„Kanceláře kvůli digitalizaci mění svůj účel. Už dlouho nebylo třeba tam chodit dělat individuální práci. Chodili jsme tam především kvůli ostatním lidem a ze zvyku,“ konstatuje v rozhovoru Apolena Weissová, konzultantka poradenské společnosti Capexus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co to čtu za blbosti? Stát vynakládá enormní peníze, aby se omezilo shlukování lidí, home office se osvědčilo s určitými menšími negativy, které se ale dají vypilovat, a teď, jakmile vše povolí, se poběžíme setkávat do kanceláří??? Vedla jsem 12 člennou účtárnu plnou žen - 20 let deseti, někdy i dvanáctihodinové šichty, mí lidé samozřejmě taky, domů jsme přišly tak zničené, že jsme sotva stihly domácnost, a pak jsme padly do postele a byly rády, že nám neukradli noc. Home office tomu teď dává jen ten čas navíc cesty do a z práce, ale není to pracovně o moc méně. Myslíte, že má ještě někdo chuť někam "jezdit a setkávat se"? Pokud ano, tak to moc velký pracant není. Já to vidím jen jako kecy o tzv. teambuildingu, který údajně "ztlemí" kolektiv, ale který to ještě v praxi nikdy nedokázal. V době, kdy funguje lockdown je to zvlášť k smíchu.

0 0
možnosti

Každý není účetní , jsou projektanti , konstruktéři a v podstatě část procesu mohou dělat klidně doma a jenom někdy se sejít na “kontrolní den” aby se sesouladili vyměnili poznatky a pak je zas zapracují do svého dílu . Dokonce mohou týž výkres sdílet na dálku .

To s tou klimatizací je trefné .

0 0
možnosti

Krátká korporátní zkušenost z naší firmy cca 80 zaměstnanců v kancelářích a sdílená s partnery. Většina preferuje práci ve firmě (vyšší pracovní výkon, přímé řešení agendy, sociální kontakt, změna prostředí), domácí prostředí (prokrastinace, rušivé vlivy, nedostatečné soustředění, agenda provozu domácnosti atd.). Individuální práce patří samozřejmě na pracoviště, oddělení domova a firmy je i klíčový aspekt duševní hygieny. Evidentně expert na plánování kanceláří je super fantastický a naplňující job. Chtěl bych znát konkrétního korporátního CEO, který by se podobnými radami řídil. Ale jinak fajn rozhovor, člověk kouká, co je všechno možné dělat za byznys.

0 0
možnosti

Ta poslední věta fakt sedí, tleskám.

0 0
možnosti

Když v 3+kk bydlí na 65m2 4 osoby nebo ve 2+kk rodiče a dvě školní děti, jak mají všichni pracovat/studovat online? Co když pracovat doma chci jen v případě nutnosti?

0 0
možnosti

Máte střechu nad hlavou, tak si nestěžujte!

0 0
možnosti