Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 8.11.2015 11:15
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K čemu SUV

do terénu, kde? Na cesty v horách, v lese nesmí. Je to tam v podstatě škodná, tak klidné po nich střílejte.

Re: K čemu SUV

taky mne ty hlášky o pracantech do přírody rozesmívají. Může to tak maximálně vjet někomu na pole a to nebude asi in.

Křeče automobilek v boji za spalovací motory

Je mi opravdu záhadou, proč svět připouští, snad již poslední křeče automobilek vyrábět vozidla na fosilní neekologická paliva. Je zřejmě na světě stále dost hlupáků, kteří chtějí zamořovat i nadále naši planetu výfukovými plyny, i když technologie již dávno pokročila vpřed. Osobně si myslím, že celá řada lidí podléhá omylu a aniž by si ověřila význam zkratky SUV, předpokládá, že jde o nový typ vozu, který samozřejmě má co dočinění například s "hybridem". To je samozřejmě nesmysl. Uvítal bych od autora článku, kdyby místo rádoby korektního hodnocení SUV, nedělal těmto vozům skrytou reklamu a náležitě poplival snahu automobilek udržet předpotopní výrobu aut se spalovacími motory na trhu. To bych viděl jako tvůrčí přínos technickému pokroku.

Ing. Jiří Hadrava

Re: Křeče automobilek v boji za spalovací motory

Kdo ví na co nás připravují mocní, kteří v zákulisí tahají za provázky. Podívejte se na kolony IS, to jsou jen vyzbrojené lehce upravené pick-upy a uřezat SUV za předními sedadly není velký problém ani z hlediska tuhosti. A nahradit jednoduchý spalovací motor elektromotory či vodíkovými palivovými články v době kdy začíná další stěhování národů a v obraně naší civilizace můžeme potřebovat každý stroj by mohlo být kontraproduktivní.

Co bude dal?

Uvital bych clanek, ktery by resil budoucnost. To co je dnes videt na silnicich a dalnicich v Evrope, to silene mnozstvi aut neustale nekde stojicich v zacpe. Dopravni tepny, ktere je nutno stale rozsirovat v zajmu vetsiho provozu, to me nuti k zamysleni a rikam, takto to nejde dal. Musi jednou nastat konec rustu. Neustale zvysovani produkce automobilek musi jednou narazit na strop, tedy se vsim vsudy co to sebou prinese. Clanek na toto tema bych uvital radeji.

Re: Co bude dal?

To je jako když by jste chtěl článek, jaký bude v budoucnu vývoj kurzu EUR/CZK.