Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 2
  • Poslední: 4.5.2014 14:39
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Je neuvěřitelné

pane Táborský, jak tento velký problém celé naší republiky zůstal tentokrát bez dizkuzních příspěvků. Je to tím, že by nám to bylo jedno ? Rozhodně ne, jen si myslím, že to bylo jedno hlavně minulým vládám a občané se právě proto přestali o tento problém zajímat. Doprava je dnes krví ekonomiky a je my stydno před našimi předky, kteří v naší zemi vytvořili jednu z nejhustších a nejdokonalejších dopravních sítí na světě, že si toho tak málo vážíme a naopak ji postupně likvidujeme. Když uvážím, že dodnes jsou základem dopravní sítě 100 let staré železnice a silnice, v době, kdy každý občan užívá moblní telefon, PC nebo tablet, máme digitalní televizi, automobily jejíž poruchu odhalí technik elektronickou cestou, a že nikoho vůbec nezajímá jestli za čas vůbec dojede do práce, musím si vzpomenout na první konzultaci ve škole z dopravních staveb, kdy pan profesor prohlásil, že každý stát, který je na tom špatně začne šetřit na silnicích, protože ty to nejdéle vydrží. Myslím, že to ještě chví

Re: Je neuvěřitelné

Palacký měl pravdu: Kdyby Rakousko nebylo, museli bychom ho vytvořit. Masaryk s Benešem 20 let hanobili Habsburky, přitom 1.republika žila z vyspělosti monarchie. Rozdíl byl v tom, že se začalo krást ve velkém, což trvá doposud.