Diskuze
Spočítal si Petr Nečas boj s mediálními agenturami?
Premiér chce odstřihnout mediální agentury od zadávání inzerce státních úřadů a firem. Nový systém by měl začít platit během příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
SK
Sasa Krizek
7. 11. 2011 21:37
ten chlapec z Vodafonu kecá
to jsou takové ty řeči aby to vypadalo sofistikovaně. V reálu je to si takhle: mediálka je stroj na slevu a eventuální kickback. Mediální plán si klienti tohoto typu většinou určují sami podle svých komunikačních strategií. Zas až taková věda to mediální plánovaní není. Je pravda že mediální agentury to umí pěkně zúřadovat a samozřejmě také naplánovat, ale zrovna tohle není jeho případ. Je také známo, že např. ČEZ si dělal mediální plán sám. Většinou to je tak, že si firma řekne do typově jakých médií chce investovat a požádá mediálku o jejich nákup a případné rozložení inzerce. No a pak už jde o bonusy a slevy. Nečesův krok vidím jako snahu o podvázání domnělých či reálných penězovodů ze státních firem. Pro začátek to není špatné, jako další krok musí následovat revize způsobu financování politických stran.
0
0
možnosti
P