Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Velký bratr už pronikl i do marketingu

Tradiční reklamní postupy jsou nahrazované novými, mnohem sofistikovanějšími. Využívají triky, které neúprosně svádějí k nákupu, ať se jim nakupující pokoušejí jakkoliv ubránit. Každé nakupování je analyzované do posledního detailu, aby takto získané informace byly použité proti nám. Taková je reklamní realita s orwellovskými prvky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OV

15. 12. 2014 13:25
To se mě netýká

Velký bratr to má se mnou těžké. Nemám bankovní konto, natož tak kreditní kartu. Všude platím v hotovosti. Nakupuji téměř výhradně na tržišti s poletujícími mouchami a ne v provoněných supermarketech s hudbou. Televizní reklamy nesleduji, neovládám bahasa, khmerštinu ani thajštinu. Nesledoval bych je, ani kdyby byly v češtině nebo angličtině. Auto nevlastním a do svého skůtru zásadně tankuji nejlevnější benzín, který mu sluší. Možná mi to nebudete věřit, ale život je krásný bez zbytečných věcí.

0 0
možnosti
Foto
Co clanek popisuje

se tyka jen "zblbnute nove generace" Co se nas "starych" tyce, jsou vsechny tyto aktivity, snazeni, ovlivnovani zakaznika bezpredmetne. Koupim jen to co skutecne potrebuji. Koukam aby vec, kterou koupim sla take vlastni silou opravit, (dnes trochu problem) Banka co si o me mysli me nezajima, nebot kredit jsem nikdy nepotreboval a potrebovat nebudu. Kdyz na to nemas, nemusis to mit. Je to v lidech, jak jsou vychovani. Konsumni spolecnost je spolecnost ktere se kazdy zucastni jen z vlastni vule a kdyz se zucastni, stane se otrokem techto "chytrych lidi"

0 0
možnosti
MS

11. 12. 2014 12:51
Re: Co clanek popisuje

Souhlas.Společnost se stále víc mění ve stádo............

0 0
možnosti