Diskuze
Velký bratr už pronikl i do marketingu
Děkujeme za pochopení.
To se mě netýká
Velký bratr to má se mnou těžké. Nemám bankovní konto, natož tak kreditní kartu. Všude platím v hotovosti. Nakupuji téměř výhradně na tržišti s poletujícími mouchami a ne v provoněných supermarketech s hudbou. Televizní reklamy nesleduji, neovládám bahasa, khmerštinu ani thajštinu. Nesledoval bych je, ani kdyby byly v češtině nebo angličtině. Auto nevlastním a do svého skůtru zásadně tankuji nejlevnější benzín, který mu sluší. Možná mi to nebudete věřit, ale život je krásný bez zbytečných věcí.
J40o94s95e89f 12K34u84c69i36r13e90k
Co clanek popisuje
se tyka jen "zblbnute nove generace" Co se nas "starych" tyce, jsou vsechny tyto aktivity, snazeni, ovlivnovani zakaznika bezpredmetne. Koupim jen to co skutecne potrebuji. Koukam aby vec, kterou koupim sla take vlastni silou opravit, (dnes trochu problem) Banka co si o me mysli me nezajima, nebot kredit jsem nikdy nepotreboval a potrebovat nebudu. Kdyz na to nemas, nemusis to mit. Je to v lidech, jak jsou vychovani. Konsumni spolecnost je spolecnost ktere se kazdy zucastni jen z vlastni vule a kdyz se zucastni, stane se otrokem techto "chytrych lidi"
Re: Co clanek popisuje
Souhlas.Společnost se stále víc mění ve stádo............