Diskuze
Předpona „eko“ pomáhá prodávat auta. Inzerované údaje však nesedí.
Prodejci aut lákají zákazníky na nízkou spotřebu, realita se však liší i o čtvrtinu. První zklamaní motoristé se již hlásí o náhradu škody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
Janh
5. 6. 2013 21:41
A kdo k tomu výrobce, pod
A kdo k tomu výrobce, pod hrozbou likvidačních pokut a z toho vyplývajících ztrát pracovních míst nutí? Kdo vymyslel utopickou metodiku měření spotřeby v laboratoři? Proč? Protože je to evangelium CO2 byznysu se strachem. Proto se nůžky mezi deklarovanou a skutečnou spotřebou rozevírají. A mluvit o CO2 jako o emisi, ergo škodlivině? Emise ve smyslu škodlivina jsou zcela jiného charakteru. CO. NOx, HC, SO2, PM, Pb... ale jistě víte, že díky katalyzátorům a motorům je to problém marginální. Výfuk pak vypouští i dusík, kyslík a páru - nepochybně nebezpečně jedovaté látky!
0
0
možnosti
Igorjansen
6. 6. 2013 14:30
Proc se cilis???
O CO2 evidentne nejde a po pravde receno CO2 neni ani v clanku zminovano (nasel jsem jenom jeden "hit" a to jeste v popisu budouciho testu...). Diskutuje se spotreba, deklarovana vyrobcem oproti skutecne, tj. zalezitost s primym dopadem na penezenku kupujiciho. Ze se nechas rad okradat prodejci/vyrobci aut je pekne, ale po pravde me spis potesila informace o moznosti vysoudit slevu pri vyznamnem rozdilu ve skutecne a deklarovane spotrebe...
0
0
možnosti